המלצה למסך LCD 19 (לא רחב) בתקציב עד 1300 ש"ח - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למסך LCD 19 (לא רחב) בתקציב עד 1300 ש"ח


ilil

Recommended Posts

שלום רב,

התוכלו להמליץ לי על מסך LCD הנותן את התמורה האופטימלית למחיר?

התכונות שחשובות לי (לפי סדר הופעתן): אמינות (+תקופת אחריות סבירה), זווית צפיה, איכות צבע, מהירות, חיבור DVI.

בתודה,

ilil

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל עוד לא מדובר במסכי מדבקה כל יצרן ידוע ייתן לך בקרת איכות ייצור קפדנית מספיק על מנת לתת לך אמינות סבירה מגובה באחריות טובה (במיוחד כשמדובר ביבואן רשמי ולא מקבילי).

עד 1300 שקלים לא תמצא מסכים שנבדלים בזוויות צפייה שונות. יש לפיליפס דגם 190P7EG/00 אשר אמור לתת פאנל VA. אבל מהקטלוג העדכני של פיליפס (בעמודים האחרונים שלו) אני חושד שפיליפס בעצם מציעה אותו רק בגירסת TN (גירסת 190P7EG/10) ושאין למעשה רולטת פאנלים היום. צריך לבדוק בכל החנויות המציעות את המסך האם בכלל יש 190P7EG/00. בכל מקרה מבחינת מהירות תגובה הוא כבר הספיק לאכזב מישהו שקנה אותו (בצע חיפוש).

מסך שיענה על כל הדרישות שלך עם פאנל איכותי עולה כ- 1600 שקלים - samsung 940T בתנאי שהוא מהגירסה החדשה עם קוד שנגמר ב-Q. מתחת לרמתו אתה יכול להסתפק ב- L1953TR , אבל הוא מאוד רחוק מלהיות איכותי בתצוגה כמו הסמסונג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על התשובה!

מה עם המסך SyncMaster 932BF?

להערכתי הוא מיושן במקצת, אולם זכה בביקורת יפה מאוד בזמנו.

האם ה-LG1953 עדיף? האם קיימת גרסה חדישה יותר של הסמסונג (ולא פחות איכותית)?

בתודה,

ilil

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל מסך 19" חדש מבוסס TN לא יהיה שונה מ-932BF בזוויות צפייה צרות ובאחידות תאורה גרועה. ל-932BF יש עדיפות בהנדסת האנוש (נגישות טובה יותר לכפתורי הבקרה שממוקמים בחזית, כאשר ב-LG הם נסתרים מאחורי המסך). ה-943B מוסיף לכך ארגונומיה עדיפה (שינוי גובה). כולם מבוססי TN ובחירה בין מסכי TN מיושנים או חדשים לחלוטין יותר מושתתת על נוחות ארגונומית מאשר על הבדלים באיכות תמונה. אין בכלל מה להשוות ביניהם ל-940T, מכיוון שיש בו פאנל בעל מאפיינים שונים לחלוטין - S-PVA. על ההבדלים בין הפאנלים אתה יכול לקרוא כאן:

http://hwzone.co.il/articles/lcd_guide_b/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...