פורסם 2008 במרץ 3117 שנים אולי לא על מאווררים באופן כללי (שבוע נשמע לי סביר והוגן בנוגע לזה), אבל כשאתה קונה מארזים בסכומים כאלה אתה כן מצפה לאחריות מסויימת על חלקים מסויימים. לדוגמא, יש מארז של TT שיש לו זרועות הידרואליות שמתרוממות (ה SWORDM) ועולה סביבות 2,500 שקל. לא נראה לי הגיוני לקבל אחריות של שבוע על מארז כזה.יש מארזים (כמו המארז שלי, למשל) שפתיחת הפאנלים הצדדיים מתבצעת ע"י מנגנון כלשהו, ולא ע"י הברגה. צריכה להיות אחריות מסויימת על זה, כי זה דווקא משהו שסביר להניח שאם יתקלקל, יתקלקל אחרי יותר משבוע-שבועיים.בקיצור, לא נראה לי הגיוני לרכוש מוצר מתוחכם יותר ומורכב יותר במעל אלף או אלפיים שקל ולקבל אחריות לשבוע. זה לא מארז ג'נרי ב-150 שקל.
פורסם 2008 במרץ 3117 שנים מעטים המארזים עם מכניקה כמו שאת מתארת, אז בהם אולי כן צריכה להיות אחריות כלשהי.ברוב המארזים אתם יכולים לקבל גם אלפיים שנות אחריות, אבל כל דבר שיתקלקל יחשב כנזק ע"י הלקוח, אז מה זה משנה?
פורסם 2008 במרץ 3117 שנים זה בדיוק מה שרציתי להגיד.גם לגבי אותן מערכות מכניות והידראוליות- זה לא יתקלקל אלא אם יגרם לזה נזק פיזי, ואז גם ככה אין אחריות. לכן אחריות על מארזים היא לא דבר כ"כ הגיוני.-אלא אם מדברים על משהו כמו מארז עם פנל LCD ובקר מאווררים מבונה וכו', ששם משהו באמת יכול להתקלקל שלא כתוצאה מנזק מצד הלקוח.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.