Creative EP630 במחיר רצפה ב-Ebay, הייתכן?**האוזניות הגיעו** - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Creative EP630 במחיר רצפה ב-Ebay, הייתכן?**האוזניות הגיעו**


dandisc

Recommended Posts

רכשתי את הEP630 כעת ב38 ש"ח(כולל משלוח), זאת הפעם השלישית שאני רוכש את האוזניות הללו. כל זוג שרד אצלי שנה בממוצע,בראשון נהיו בעיות במגעים אז קניתי עוד זוג-שכרגע רק אוזניה אחת פועלת השד יודע למה :nixweiss: -אבל זה כנראה בגלל השימוש האינטנסיבי שלי.

אז האם מדובר בזיוף? הפידבקים של המוכר חיוביים והקונים לא ציינו שמדובר בזיוף כלשהו-אך בכל זאת איך המחיר כ"כ נמוך?

***עדכון***:האוזניות הגיעו-טוב אז כבר שפתחתי את האריזה(יותר נכון שקית ניילון) ידעתי שמדובר בזיוף-הכבל לא היה שווה(להרכבה מאחורי העורף),לא אותו הכבל.

איכות השמע:כמובן שלא כמו המקורי-כנראה הקונים בEbay לא שמעו את האמיתיות-לכן התגובות חיוביות.עשיתי השוואה אחד מול השני:הצליל הרבה פחות חד מאוד לא מאוזן,אין גבוהים כמו במקורי כנ"ל לגבי הבאסים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהחלט אני לא מתכוון לשלוח אותן בחזרה למרות שהמוכר שיקר ואמר שזה אמיתי ואם אני לא מרוצה אני יכול להחזיר ולקבל את הכסף בחזרה אבל בשביל 38 ש"ח?לא נראה לי ,רק המשלוח עולה יותר ::),לא נורא לפחות קניתי אותם כדי שאחרים ידעו

עדכון:עכשיו הוא שלח לי מייל וביקש שאני אבטל את הפידבק השלילי ובתמורה הוא יזכה אותי >:(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק בגלל זה יש לו פידבקים חיוביים

אם אתה יכול ורוצה תשאיר את הפידבק השלילי

ושה38 שקל יהיו לו לתרופות

כל האחרים שקנו ממנו התקפלו בהצעה הזו והעדיפו את הכסף חזרה תמורת השתיקה שלהם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממש מופתע אבל שיש לו לפחות 150 פידבקים חיוביים שמהללים אותו :bash: וחוץ ממני ומעוד קונה שהשאיר לו פידבק ניטראלי הכל חיובי

הוא מכר לך מוצר מזוייף ואתה והשארת לו פידבק נייטרלי?

ואגב, אם הוא מכר לך משהו שהוא שונה ממה שהוא הצהיר (ונראה לי מן הסתם שזיוף נכנס תחת הקטגוריה הזו) אז הוא גם צריך לשלם על המשלוח בחזרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משתתף בצערך (למרות שזה היה צפוי.לא ימחרו משהו במחיר שלא תכסה חצי עלות יצור).אל תוותר לו.אם אין לך כוח לדרוש כסף בחזרה אז פשוט תשאיר את הפידבק ההשלילי.כמו שאמרו כאן כך בדיוק יש לרמאים פידבקים חיוביים בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז הוא אומר שהוא יזכה אותי מבלי שאני אשלח לו את המוצר(עוד לפני שאבטל את הפידבק אפילו)-רק שאני אבטל את הפידבק השלילי-מה יוצא לו מזה לעזאזל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...