פורסם 2008 במרץ 617 שנים http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=6126&Itemid=1אם הבנתי נכון אז אם השיטה הזאת תתפוס כל כרטיסי המסך שקימים כרגע לא ממש שווים
פורסם 2008 במרץ 617 שנים צודק , ה GPU ילך ויעלם, רק שאולי העיבוד הגרפי יתבצע ,על 32 או 64 מעבדים של אינטל, שאולי יוכלו לבצע RENDER ברזלוציה גבוהה ,כרגע זה בגדר חלומי בלבד למחשב הבייתי.אציין שראיתי ב YOUTUBE כתבה על מעבדי CELL של IBM ,שלקחו 8 מעבדים שכל אחד בנוי מ 8 ליבות ,והצליחו להריץ מודל של מכונית ברינדור מלא ברזולוציה של HD.http://video.google.com/videoplay?docid=735886583686737366&q=ibm+cell&total=60&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0אבל רק מודל אחד בזמן אמת .נניח שנרצה מספר מודלים באותו רינדור ,נצטרך למאות מעבדים כאלו.
פורסם 2008 במרץ 617 שנים מחבר לא צריך מעבד חזק לשיטה הזאת אם מעבד 1.2 חד ליבה מריץ 30 פריימיים QUAAKE 3 This is the way to go and sell more cores on a CPU. Daniel also showed Quake 3 Raytraced on its Ultra mobile PC with 1.2GHz core - solo and it runs in 20 to 30 FPS range. It can be done in low power devices and he has proved that it works.
פורסם 2008 במרץ 617 שנים כן, רק שלא רשום באיזה רזולוציה ובאיזה איכות. raytracing זה רעיון שקיים המון שנים ועדיין לא הצליחו לתכנן אותו בצורה שתרוץ באופן סביר על מחשבים בזמן אמת (במיוחד במשחקים) ככה ש ה GPU בצורתם היום תישאר לעוד הרבה זמן. ה GPU בתצורה שלהם היום (החדשים עם ה unified sharders) דווקא הולכים ותופסים תאוצה בגלל היכולת שלהם למקבל חישובים פי כמה וכמה ממעבד רגיל.הנה עוד כתבה על הבחור והפרויקט שלו:http://www.pcper.com/article.php?aid=334&type=expert&pid=1
פורסם 2008 במרץ 617 שנים בטוח ש- QUAKE 3 ,רץ על רזולוציה מזערית, וללא כמות גדולה של מודלים בו זמנית,וללא אפקטים נוספים של צל וכדומה.ולפי דעתי בעוד מספר שנים זה יהיה אפשרי רק בשילוב של CPU AND GPU ,הכוונה שילוב של עולם בנוי ע"י כרטיס גרפי ,ומודולים ע"י ריבוי ליבות, שוב 32-64 מעבדים של אינטל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.