עבור לתוכן

החליפו לי להרדיסק אחר במסגרת האחריות האם יש הבדל לבקש אחר פרטים באשכול

Featured Replies

פורסם

שלום

במסגרת אחריות שלחתי את הארדיסק שהתקלקל לי שהוא WD 160 GB 8MB

קיבלתי הארדיסק Hitachi 160GB 8MB

האם יש הבדל שווה להתעקש לקבל אחר או אותם דבר או אולי היטשי יותר טוב כי אם הארדיסק יתקלקל יש לי אחריות רק לעוד חודשיים בלבד

ככה שאשמח לתשובות

פורסם

מוזר לקיבלת אחריות רק לחודשיים על הכונן החדש.

לדעתי אתה אמור לקבל את אותו הכונן שקיבלת קודם לכן.

HITACHI לדעתי יותר אמינים באופן כללי מ WD.

אם הכונן חדש אני לא רואה טעם בהתעקשות לקבל WD...

תתחדש. :xyxthumbs:

פורסם

מוזר לקיבלת אחריות רק לחודשיים על הכונן החדש.

כשמחליפים מוצר במסגרת אחריות, האחריות לא מתחדשת... אבל בדרך-כלל מחליפים לאותו מוצר.

פורסם
  • מחבר

כן אני התכוונתי לזה שנישאר חודשיים מהאחריות

אז בעצם אני יכול לבוא בטענה לחנות והם כנראה יחליפו לי לאותו דגם

אבל השאלה שווה לי? כאילו הWD יותר אמין יותר טוב או משהו כזה?

או להישאר עם ההיטשי

פורסם

אותו דבר.

פורסם

תבדוק אם הוא חדש/מחודש (מה שנהוג באחריות שלהם).בצע עליו בנץ ואם הכל תקין אין שום סיבה להחליף.

פורסם
  • מחבר

תבדוק אם הוא חדש/מחודש (מה שנהוג באחריות שלהם).בצע עליו בנץ ואם הכל תקין אין שום סיבה להחליף.

איך?

פורסם
  • מחבר

לא ענו לי...

בכול מקרה בדקתי בעזרת HDDLIFE

התוצאות הם

מצב דיסק:בסדר!

ביצועים: מעולה

זמן עבודה :21 שעות(כלומר כמה הארדיסק עבד מאז יצורו)כלומר חדש

גודל כללי: 164.7GB

טמפרטורה 32

לסיכום:

ALL RIGHT!

The reliability and performance of your hard drive are completely all right. But do not forget to back up your data at least once a week since nobody is protected against bad luck.

ואם תוכלו לענות לי מה זה בנץ ואיך עושים?

פורסם

בנץ זה בדיקת ביצועים.כלומר זמני קריאה וכתיבה של הדיסק בגדלי קבצים שונים.תוכל לעשות זאת גם אם התוכנה שציינת.

כנראה שאין שום צורך להחליף.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים