עזרה בבחירת כרטיס.רשת ועוד שאלות... - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בבחירת כרטיס.רשת ועוד שאלות...


stojakovic

Recommended Posts

טוב חברה, קודם כל, אני צריך המלצה לכרטיס רשת , רצוי אחד שמתחבר דרך הUSB, כי זה כנראה יהיה רק זמני.. מאותה סיבה אני גם צריך משהו יחסית זול.. (הייתי נותן תקציב אבל ממש אין לי קנה מידה למחירים...)

עוד עניין הוא שיש לי קווית עם ראוטר שמפצל לי ל4 מחשבים, הבעיה שיא שקיבלתי עוד מחשב, איך אני מוסיף אותו לרשת? (אני צריך כאילו עוד חיבור אחד בראוטר...) איזה דרך יש לי לחבר עוד מחשב?

ועוד שאלה, אולי קצת טיפשית, אם יש לי גם אלחוטית וגם קווית (בלי שום קשר ביניהם, 2 ספקים שונים והכל שונה), יש לי איזושהי דרך לחבר את שתיהם במקביל ולקבל מהירות יור גבוהה?

תודה ויום טוב!!! :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב חברה, קודם כל, אני צריך המלצה לכרטיס רשת אלחוטי, רצוי אחד שמתחבר דרך הUSB, כי זה כנראה יהיה רק זמני.. מאותה סיבה אני גם צריך משהו יחסית זול.. (הייתי נותן תקציב אבל ממש אין לי קנה מידה למחירים...)

קח Edimax.

http://zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=403087

עוד עניין הוא שיש לי רשת קווית עם ראוטר שמפצל לי ל4 מחשבים, הבעיה שיא שקיבלתי עוד מחשב, איך אני מוסיף אותו לרשת? (אני צריך כאילו עוד חיבור אחד בראוטר...) איזה דרך יש לי לחבר עוד מחשב?

לקנות מתג.

http://zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=376093

ועוד שאלה, אולי קצת טיפשית, אם יש לי גם רשת אלחוטית וגם קווית (בלי שום קשר ביניהם, 2 ספקים שונים והכל שונה), יש לי איזושהי דרך לחבר את שתיהם במקביל ולקבל מהירות יור גבוהה?

כן, אפשר להשקיע בנתב מאוד יקר שידע לעשות את זה וגם אז זה יהיה מעפאן. עדיף פשוט לעשות רשת חוטית/אלחוטית משולבת אחת נורמלית עם אחד וספק אחד, לנתק את הספק השני ולשדרג לחבילת מהירות גבוהה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי תודה!!!

יש לי רק שאלה בקשר לנתב, אני לא כל כך מבין איך זה יעבוד כי אם אני אחבר אותו לאחת היציאות שלי מהראוטר, אז הראוטר יספק לו כתובת IP אחת, לא? אני לא כל כך מבין איך הוא יפצל את זה... (או שהראוטר יזהה שזה ויקצה לו מס' כתובות?!?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהה... הבנתי, אז בעצם זה שלנתב שלי יש רק 4 יציאות זה לא אומר שהוא יכול להקצות עד 4 כתובות.. (הבנתי נכון?)

נתב ביתי טיפוסי יכול להקצות 254 כתובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...