Assassin's Creed - הדיון הראשי - עמוד 26 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Assassin's Creed - הדיון הראשי


Vidati

Recommended Posts

  • תגובות 1.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אולי לא ניסחתי את עצמי טוב אבל אין קשר לכמות השעות שמר קרירין הנכבד "בזבז" על המשחק לבין הדעה שלי

זה ידוע שקרירין הוא פאנבוי של (הוא אפילו מודע בזה בעצמו), ועכשיו אל תבואו לי בטענה ש"הדיון בכלל לא על נינטנדו" ושאין שום קשר... כי יש קשר:

ברגע שקרירין משווה את המשחק למשחקי בלבד אז הפאנבויאיזם שלו משפיע

מתי שהוא מחשיב את מריו,זלדה ומטרויד למשחקים שמחדשים ושהדמויות מתפתחות

לדעתי המשחקים האלה חוזרים על עצמם (אני לא יודע לגבי מטרויד כי לא שיחקתי בו אבל זלדה חוזר על עצמו המון (לפי הפרמטרים של קרירין) ומריו קצת פחות אבל עדיין (שוב לפי הפרמטרים של קרירין בלבד))

כן אני מודה שהיה אפשר קצת להוריד את החזרתיות בAC עם קצת גיוון (ופה אני מסכים עם קרירין ומביא כדוגמא את "no more heroes" שעושה את זה נפלא)

אבל יש הבדל מאוד גדול בין חזרתיות שפוגעת במשחק ולבין חזרתיות שלא פוגעת במשחק במשחק

ניקח למשל את SSBB, משחק שקיבל המון ביקורות מצויינות. לפי המדדים של קרירין המשחק הזה חוזר על עצמו בצורה נוראית ואין סיבה לשחק בו (כל מה שאתה עושה זה נלחם נגד דמויות אחרות וגם שאתה בSP אתה עדיין נלחם נגד דמויות חלשות יותר שנשלטות ע"י המחשב)

אפשר לכתוב על המשחק הזה באותיות גדולות ואדומות "ממוחזר,חזרתי וכל מה שיש שם ראיתי כבר"

אבל אתה לא יודע למה לא עושים את זה? למה SSBB מקבל ביקורות כאלה טובות? בגלל שזה כיף!

כל משחק מכות אי פעם חוזר על עצמו שוב ושוב ושוב, אז למה חלק מקבלים ביקורות טובות? כי כיף לשחק בהם והחזרתיות לא פוגעת במשחק

אתה אומר שהמשחק חוזר על עצמו... אז אני אומר שחזרתיות זה דבר נחמד כל עוד הוא לא פוגע לי בכיף

וAC הוא משחק דיי קצר והמשימות חקירה שלו (שעליהן אתה מתלונן כל כך) לא לוקחות יותר מ20 דקות

אז מה הבעיה? המשימות חוזרות על עצמן, קורה

המשחק מאבד מהציון שלו בגלל זה והביקורות בהתאם

אבל אתה כל כך מקצין את זה בזמן שחלק מהמשחקים האהובים שלך גם סובלים מאותה בעיה (אם לא יותר)

זלדה לא חוזר על עצמו נקודה

כל מבוך ומבוך במשחק שונה וזה כולל משחקיות וגרפיקה

רוצה לזרוק לאוויר משפט כזה אז בבקשה תגיד למה אתה חושב שזלדה חוזר על עצמו

ואתה מדבר אם אחד שעבר כמאת כל משחק זלדה שקיים

הדברים שכן חוזרים על עצמם זה דברים שקשורים בסדרה

לדוגמה לקבל לב אחרי כל סוף מבוך

ודברים בסגנון

אבל קח את TP לדוגמה -

אתה מקבל חרב די בהתחלה ויותר מאוחר מגן

יותר מאוחר אתה יכול לאפוך לזאב ואז הכל משתנה

לרכב על סוס כולל להלחם \לרדוף\לעבור מכשולים \לירות חיצים מהסוס

לרכב על חזיר ששונה מהסוס

לקבל הרבה כלים שונים שמשנים את המשחקיות

להלחם בהרבה אויבים שונים

לעוף על יצור דמוי דרקון

לדוג

לשחות בסירה לצלול

כמובן כל מבוך נראה אחרת ואם אויבים ובוסים משלו

המזג אוויר משתנה שעות היות משתנות

יש כל כך הרבה אלמנטים בזלדה כולל גרפיקה\מוזיקה\ משחקיות וכו

שהוא פשוט לא חוזר על עצמו למרות האורך

בעניין SSBB למשחק הזה יש הרבה מצבי משחק והרבה דמויות וזירות

זה מה שנותן לו את הגיוון וזה משחק שהרבה יותר פונה למולטיפליר מאשר למשחק יחיד

ואני יכול להגיד לך לפי הקודם

הסינגל של הסדרה נחמד לא יותר הכיף האמיתי זה המולטי ובגלל זה הביקורות

במטרואיד כן יש מחזוריות בגלל חזרה לאחור הרבה פעמים

אבל זה לא מחזורי כמו AC בכלל לא

אבל אתה כל כך מקצין את זה בזמן שחלק מהמשחקים האהובים שלך גם סובלים מאותה בעיה (אם לא יותר)

אם AC ישתנה בהמשך אני ישנה את מה שאני חושב אליו

המשחקים שאני אוהב בדרך כלל עוברים שינוים שמתקדמים

וכל מה שהזכרתה עומד בזה כולל SSBB שנפתחים זירות חדשות דמויות חדשות ומצבי משחק חדשים

וכמובן זירות חדשות זה לא אותה זירה אם פילטר אחר וכמה שינוים קטנים ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשחק AC, למרות שאני מעדיף אותו על TP [כי הוא לדעתי פשוט הרבה יותר כיף, למרות שאני מאוד אוהב את TP], חוזר על עצמו יותר מTP. לAC יש פורמולה מאוד אבל מאוד מקובעת שחוזרת על עצמה כמעט בכול אססינייט, זה אותם שלבים כול פעם, אותן פעולות, ואותן משימות. יש אפשרות לנסות לגוון אם להסתובב סתם בעולם, אבל המשחק עצמו בCORE שלו נשאר מקובע לאותה נוסחה אם מעט הבדל ברוב המשחק. למרות זאת, לי זה לא הפריע ממש עד אולי לקראת סוף המשחק, רק באססינייטס האחרונים נמאס לי לבצע את הכול ופשוט "ניגשתי ישר לעיניין" אפשר להגיד, אבל רוב המשחק זה לא הפריע.

TP, ON THE OTHER HAND, יודע לגוון די טוב. יש כמה מוטיבים שחוזרים על עצמם, אבל זה כול פעם מובא בצורה חדשה\ מעניינת, כמו למשל אין דאנג'ן שדומה ביסודו [בכול מובן] לאחר בTP, וזה די שונה. ולמרות זאת, מTP השתעממתי יותר מהר מהנוסחא הזו, אבל זה בעיקר כי אני לא אוהב דאנג'נים [בשום משחק], וזה דגש די גדול בTP [והם מאוד שונים זה מזה], כי הוא יודע לגוון גם אם הנוסחה די דומה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן העניין בסדרת זלדה זה המבוכים

אני אישית מאוד אוהב מבוכים בזלדה אבל זה עניין של טעם

רק רציתי להדגיש שאין מחזוריות גבוה

כי המפתחים דאגו לסדר את המשחק שכל פעם עושים דבר אחר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשחק AC, למרות שאני מעדיף אותו על TP [כי הוא לדעתי פשוט הרבה יותר כיף, למרות שאני מאוד אוהב את TP], חוזר על עצמו יותר מTP. לAC יש פורמולה מאוד אבל מאוד מקובעת שחוזרת על עצמה כמעט בכול אססינייט, זה אותם שלבים כול פעם, אותן פעולות, ואותן משימות. יש אפשרות לנסות לגוון אם להסתובב סתם בעולם, אבל המשחק עצמו בCORE שלו נשאר מקובע לאותה נוסחה אם מעט הבדל ברוב המשחק. למרות זאת, לי זה לא הפריע ממש עד אולי לקראת סוף המשחק, רק באססינייטס האחרונים נמאס לי לבצע את הכול ופשוט "ניגשתי ישר לעיניין" אפשר להגיד, אבל רוב המשחק זה לא הפריע.

TP, ON THE OTHER HAND, יודע לגוון די טוב. יש כמה מוטיבים שחוזרים על עצמם, אבל זה כול פעם מובא בצורה חדשה\ מעניינת, כמו למשל אין דאנג'ן שדומה ביסודו [בכול מובן] לאחר בTP, וזה די שונה. ולמרות זאת, מTP השתעממתי יותר מהר מהנוסחא הזו, אבל זה בעיקר כי אני לא אוהב דאנג'נים [בשום משחק], וזה דגש די גדול בTP [והם מאוד שונים זה מזה], כי הוא יודע לגוון גם אם הנוסחה די דומה.

מה זאת אומרת "ניגשתי ישר לעניין"? עשית את כל ששת החקירות לפני שהלכת לבוריאו?

בכל אססינייט עשיתי רק שלוש חקירות וישר הלכתי לבוריאו, סיימתי את המשחק בשלושה ימים (:

שזה שיא בשבילי.. אני חושב שזה המשחק השני שסיימתי, אחרי COD4.. אני תמיד מתייאש באמצע משיעמום.

העניין בAC שהוא חוזר על עצמו, אבל הוא קצר ולעניין. לא כמו קרייסיס למיניהם, שמושכים אותך לבזבוז חיים של 18 שעות משחק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קרירין אפ אתה אוהב את משחקים של הקונסולה ולא משחקי מחשב אז כל הדיון הזה יהפוך לריב בינך ובין אלה שאוהבים משחקים מחשב ולא משחקיי קונסולה .

לא משנה מה ינסו להוכיח לך אתה תמיד תיהיה בשלך אז חבל סתם לנסות להוכיח משהו אחד לשני .

וכן המשחק חוזר על עצמו , אתה אוסף מידע ,לוקח נוצה ,הורג את הבנאדם, מדבר איתו, שם דם על הנוצה חוזר למאסטר ואז מקבל או בגד ,

ואז שוב הכול מהתחלה אבל זה עדיין כיף לשחק במשחק עובדה שהרבה משחקים בזה .

אהה ויש גם את האנשים שמרביצים להם ואז אתה עוזר להם ואז הם אומרים שכל העיר תדע על העזרה הזאת ואז ישר כולם צועקים רוצח רוצח . גם זה חוזר על עצמו

וגם העניין אם התצפיות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אני לא כבול לנינטנדו או לפלטפורמות של

HL2 \ביושוק ועוד אף פעם לא יצאו בקונסולה של

שנית Moog אני מעדיף משחקים אם משחקיות כיפית ולא ממוחזרת

אתה יכול לקרוא להרבה משחקים ילדותיים רק בגלל הגרפיקה

אבל מבחינת משחקיות AC זה ילד מפגר אם סכין במוח לאומת הרבה משחקים אחרים

למעשה תוריד גרפיקה ופרזנטציה ותיקח את המשחק 10 שנים אחורה

כי זה הזמן שמתאים למשחק מוגבל כזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה אפשר להתווכח על טעם!?

קירירין אוהב את המשחקים שאתם קוראים להם ילדותיים. ואתם משחקים במשחקים שאתם אוהבים. ואני משחק במשחקים שאני אוהב.

THE REAPER כבר אמר. שהדיון הזה בחיים לא יגמר... כי לכל אחד יש את הטעם שלו. אז למה להמשיך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למעשה תוריד גרפיקה ופרזנטציה ותיקח את המשחק 10 שנים אחורה

תיקח את זלדה ומריו וזה באמת משחק של 10 שנים אחורה (אפילו יותר )

איפה אתה יותר משחק בנינטנדו או במחשב ?

AC זה משחק שכיף לשחק בו כמו שאתה רואה כמעט כל מי שמגיב פה אומר ככה ,

ו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...