מה כדאי: ויסטה? אקס פי? 7? - הדיון הרשמי - מעודכן - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה כדאי: ויסטה? אקס פי? 7? - הדיון הרשמי - מעודכן


Nihility

מי יותר טוב? חזק? מהיר? יציב? מגניב? איכותי? שווה? מפנק?  

2314 הצבעות

  1. 1. מי יותר טוב? חזק? מהיר? יציב? מגניב? איכותי? שווה? מפנק?

    • תנו לי ראש שקט עם XP
    • ויסטה, אני לא מאמין לסיפורים
    • חלונות 2000 כי שינוי זה מוות (או סיבה אחרת)
    • גרסה קודמת לחלונות 2000
    • אני בכלל בלה בלה בלה לינוקס בלה בלה בלה
    • חלונות 7.


Recommended Posts

*******שימו לב*********

הסטיקי נמצא בשלבי עדכון, אתם מוזמנים להגיב עם הצעות שלכם לשיפור וביקורת בנושא הת'רד.

*********************

-כל מה שקשור לויסטה נגד XP מקומו פה.

-כל דיון אחר שיגרר לנושא זה ינעל או ישולב פה.

תקפידו על חוקי הפורום! בדיון זה אכיפה מוגברת כדי למנוע התלהמויות.

ראו הוזהרתם.

(שימו לב שאתם רשאים לשנות את ההצבעה שלכם בסקר בכל שלב)

סיכום הנושא:

ויסטה:

נכון לרגע כתיבת העדכון הזה די מוסכם בקרב משתמשי חלונות שVista קיבלה שם רע שלא בהכרח מגיע לה. מאז שהיא שוחררה עברו כמעט שנתיים והיא השתפרה פלאים. אומנם לאחר השחרור שלה צצו מספר בעיות, חלקן של ביצועים וחלקן של מחסור בדרייברים לחומרה ישנה וגם המערכת הפעלה דרשה מחשבים חזקים יותר מכל מערכת הפעלה אחרת (מעבד כפול ליבה ולפחות 2 ג'יגה זכרון ובנוסף כרטיס מסך לא מובנה - כיום מובנים חזקים כן יספיקו) וגם הייתי ל"אירו" נטייה לקרוס.

עם זאת יש להדגיש שמיקרוסופט לאורך כל תקופת החיים של מערכת ההפעלה הוציאה עדכונים לשיפור מהירות המערכת וגם לשיפור הדרייברים שלה שמשפיעים על ייציבות ונוחות עבודה.

כיום נדיר מאוד להתקע בלי דרייברים או להיות מושפעים ממגוון הבעיות שהיו לאחר ההשקה.

העדכון SP1 שיפר את הבעיות שהיו עם העתקת קבצים וצמצם משמעותית את ההבדל בין אקס פי לויסטה.

למחשב חדש עם 4 ג'יגה זכרון ומעלה מומלץ להתקין Vista 64bit. למחשב עם פחות מ4 ג'יגה מומלץ להתקין 32 ביט. יש הסבר מפורט על למה בסטיקי 32 מול 64 ביט.

למחשב ישן, גם אם הוא חזק, לא מומלץ לשדרג לויסטה. השיפורים שהמערכת הפעלה מביאה לא מצדיקים את ההוצאה הכספית.

כשAero דלוק, מחשב נייד יצרוך כ2% יותר חשמל ולכן במצב סוללה מומלץ לבטלו אלא אם כן אתם ממש נהנים ממנו ויש לכם מספיק סוללה.

שיפורים עיקריים שהביאה ויסטה:

  • האצת הדסקטופ - WDDM -כולל Flip3D, תצוגה של החלון מתוך הtask bar, תצוגה של החלון בזמן מעבר בין חלונות, שמירת כל חלון בנתיב זכרון משלו דבר שהעלים את התופעה של "ריבוע לבן" שנשאר במקום חלון שהתוכנה שלו נתקעה. Aero Glass, ממשק שקוף, עגול ויפה. והכי חשוב, הסרת העומס על המעבד והעברתו לכרטיס המסך.
  • אבטחה - הגנה על הקרנל, חיוב דרייברים חתומים, שיפור לחומת אש, תמיכה בהפצנות מתקדמות לרשתות אלחוטיות, UAC.
  • חיפוש - שיפור משמעותי של הstart menu, חיפוש מיידי מכל חלון. החיפוש הוא אחד התכונות הטובות ביותר של ויסטה.
  • קול - החלפת כל מערכת הצלילם של חלונות. מיקסר שמשנה את עוצמת הקול לכל תוכנה בנפרד (מעולה), ייצוב עוצמה (אם שומעים שיר חלש ואז נכנסים לאתר עם פרסומת מעצבנת, הפרסומת תונמך), תמיכה במערך של מיקרופונים דיגיטליים.
  • ReadyBoost - האפשרות לחבר למחשב כונן USB מבוסס פלאש מהיר כשהמטרה היא להעתיק אליו מידע נחוץ להפעלת תוכנות. אפשרות זאת הוכיחה את עצמה כמאוד יעילה בשיפור זמן טעינה של תוכנות כאשר על המערכת מותקן רק 1 ג'יגה של זכרון אולם עם 2 ג'יגה ומעלה היא לא נחוצה.
  • Shadow Copy - מכירים את זה שאתם עובדים על קובץ, בטעות עושים שינוי שלא רציתם ואז במקום לעשות Save as עושים בטעות Save ואז הולכת לכם עבודה של שבועיים? בגרסת האולטימט וביזנס של ויסטה יש את האפשרות לחזור לגרסה ישנה של הקובץ (אם הוא שמור בMy Documents וה System Restore דלוק.
  • Full PC backup - שיפור לאפשרויות הגיבוי של חלונות. אופציה זו מאשפרת לשמור "תמונה" של דיסק ההפעלה ולשחזר אותו בכל עת (למשל לאחר מתקפת וירוסים או התקנת תוכנה כושלת).
  • Media Center - מערכת לניהול סרטים, מוזיקה ותוכניות טלויזה. מעוצבת יפה ומאוד פונקציונלית.
  • SuperFetch - ויסטה חכמה במיוחד. היא תזהה דפוסי פעולה בעבודה שלכם על המחשב. מתי אתם מפעילים את תוכנת הדואר שלכם? מתי אתם עורכים תמונות? איזה תוכנות אתם מפעילים הרבה? ואז היא תשמור אותם בזכרון וכל פעם שתעלו את המחשב היא תעלה אותם ישר לזכרון בזמן הבוט. כשתפעילו את התוכנה בפעם הבאה היא תפתח בזמן קצר מאוד יחסית להפעלה הראשונה.
  • BitLocker - הצפנה מלאה לדיסק קשיח. אופציית אבטחה חזקה מאוד.
  • - address space layout randomizationכדי להקשות על פריצה למחשבים, ויסטה תשים את קבצי המערכת שלה במקום שונה כל פעם בזכרון. זה מונע מהרבה התקפות שחוזות מראש את המיקום של הקבצים מלעבוד.
  • Experience Index - ויסטה מגיעה עם אפשרות בנצ'מרק מובנית.
  • DirectX 10 - הגרסה הבאה למערכת המשנה של האצת תלת מימד בחלונות. בין השיפורים היא אמורה להוריד את הפגיעה בביצועים בזמן ביצוע AntiAliasing (החלקה של פינות). כיום יש עדכון 10.1.
  • בקרת יציבות - Reliability Monitor - עוקב אחר יציבות המערכת ומספק מידע למשתמש על הבעיות שיש לה.
  • צמצום מספר הפעמים שמפעילים את המחשב מחדש - Hotpatch - ניסיון של מיקרוסופט להעלים את הצורך להפעיל מחדש את המחשב אחרי עדכון המערכת או התקנת תוכנה. למרבה האירוניה דווקא עדכון זה הצריך כ3 הפעלות מחדש של המחשב אבל מאז יש הרבה פחות ממה שהיה יכול להיות.

"ניסוי מואבה"

כדי להלחם בחוות הדעת השלילית שנוצרה למערכת ההפעלה, לקחו מיקרוסופת כ200 אנשים והראו להם מערכת הפעלה חדשה. הם סיפרו להם שזו המערכת החדשה שתצא בקרוב ושאלו אותם מה דעתם. לפני שהם הראו להם אותה הם שאלו אותם מה דעתם על ויסטה ואז שאלו אותם מה דעתם על "מואבה". לאחר מכן גילו להם ש"מואבה" היא ויסטה. התוצאות ממש מעניינות וניתן לראות אותן כאן: http://www.mojaveexperiment.com/

UAC: התכונה הכי שלילית של חלונות ויסטה היא הUser Account Control. זה הניסיון של מיקרוסופט לתקן טעות רצינית שהם עשו לפני שנים רבות עם מערכת ההפעלה, את היכולת של כל תוכנה להריץ את עצמה ברמה של אדמין. משתמש רגיל שהתקין את מערכת ההפעלה הישנה היה כברירת מחדל יוצר יוזר ברמת הרשאה גבוהה מאוד. ברמה זו, כל וירוס שהיה נכנס היה יכול בקלות להשתלט על כל המחשב. ניסיונות של משתמשים מנוסים להתריע ולהזהיר משתמשים חדשים שלא ליצור משתמש אדמין נענו בטענות של "אבל זה לא נוח" או "אבל הרבה תוכנות לא עובדות כמו שצריך. שתי הבעיות האלה הן הפגם העיקרי בUAC. בעצם הבעיה היא לא אצל מיקרוסופט אלא אצל המתכנתים שבנו את התוכנות. תוכנה שעובדת כמו שצריך שלא במצב אדמין (שזה תקין) גם תעבוד יפה מאוד על ויסטה עם UAC. אבל זה מצריך ידע וניסיון לכתוב תוכנה שעובדת על פי ההנחיות של מיקרוסופט. אז כשסוף סוף ניסו לתקן את העוול ההיסטורי על ידי הכרחת כל המשתמשים לא לעבוד כאדמין נוצר ברדק. תוכנה שרצתה לעבוד כאדמין יכלה לעשות את זה אבל רק לאחר שקיבלה אישור מהמשתמש. הרבה תוכנות ישנות כל הזמן התריעו ושיגעו משתמשים.

מקירוסופט בעצמם הודו שUAC נועד להיות מעצבן כדי סוף כל סוף להכריח את כל המתכנתים העצלנים לתקן את הקוד שלהם.

עוד חסרון הוא המחיר שלה. בשביל מערכת הפעלה שהוסיפה מעט מאוד יחסית לאקס פי במה שקשור לשימוש יום יומי, יציבות ואבטחה היא הייתה מאוד יקרה (מאז ירדה קצת במחיר).

חסרון נוסף הוא הקיום של מספר רב מידי של גרסאות.

כיום, רוב התוכנות המעודכנות והחדשות רצות בלי שום בעיה והתרעה ומשתמש רגיל כמעט ולא יראה התרעת UAC. יתרה מכך, הבדיקות של מיקרוסופט הראו שאכן UAC שיפר את רמת הבטיחות של מערכת ההפעלה ולכן מאוד מאוד לא מומלץ לבטל אותו.

Vista SP2:

חבילת העדכון שנייה של ויסטה יצא סופית באפריל.

ההורדה זמינה דרך windows update.

העדכונים של הבטא כוללים:

  • Windows Search 4.0
  • Bluetooth 2.1
  • תמיכה בהקלטה על בלו-ריי
  • Windows Connect Now (WCN) - שיפור בחיבור לרשת אלחוטית.
  • שיפור חיבור מחדש לרשת אלחוטית לאחר מצב שינה או יציאה מטווח.
  • העצמת מערכת ניהול הקבצים exfat עם תמיכה בUTC (מעקב אחרי זמן יצירת קובץ בלי קשר למיקום המחשב בעולם).
  • תמיכה במעבדי 64 ביט של VIA
  • תמיכה בכרטיסים חכמים - ICCD/CCID
  • הורדת מגבלת החיבורים החצי פתוחים ב winsocket מה שאומר שלא יהיה יותר צורך לבצע פאטצ' ל tcpip.sys ולהתסכן בחוסר יציבות מערכת.

וכמובן שכל העדכונים שיצאו מאז SP1 יכנסו לSP2 ויהפכו התקנה של מערכת חדשה לקלה יותר.

בניגוד לחבילות עדכון קודמות, את העדכון הזה ניתן להתקין רק על SP1 שכבר מותקן.

XP:

מערכת ותיקה וטובה. אומנם כשהיא יצאה ב2001 היא הייתה בלגן מטורף אבל לאחר 6 שנים הצליחו להביא אותה לרמה של שלמות (כלומר לרמה שבה היא לא קורסת כל כמה ימים וכבר לא אחראית להפצה של 80% מכל הספאם בעולם). העדכון SP2 הוא זה שהכריע את הכף. הוא הפעיל את הWindows Firewall כברירת מחדל ובכך צמצם מהותית את כמות הספאם שמחשבים אלה שלחו לעולם לאחר שהותקפו על ידי וירוסים. XP כיום נחשבת ליציבה, בטוחה וגמישה ועדיין מערכת הפעלה רלוונטית.

יתרונה של XP: מוסכם שחלונות XP אכן מהירה יותר מויסטה ומתאימה למחשבים חלשים יחסית. על מחשב עם ליבה אחת שיש לו פחות מ2 ג'יגה של זכרון מומלץ להתקין XP.

Windows 7:

לפני זמן קצר יצא רשמית הבטא הראשון של מערכת ההפעלה החדשה והנוצצת של מיקרוסופט. היא קלה ומהירה יותר מויסטה אבל כנראה עדיין כבדה יותר מאקס פי.

מיקרוסופט הצהירו שהם רוצים שהיא תרוץ על netbooks (שהם מחשבים חלשים וקטנים שנועדו בעיקר לגלישה ברשת), אבל זאת כנראה פנטזיה רחוקה.

חלונות שבע מציעה מגוון שיפורים קטנים וגדולים על קודמיה. חלקם לשיפור השימושיות (כגון צמצום חלונות במסך רחב כך שאפשר לשים חלון ליד חלון בקלות) וחלקם מהווים שינוי מסיבי ומהותי במערכת ההפעלה (כגון אפשרות לעשות בוט מכונן וירטואלי של virtual PC).

חלונות 7 גם משפרת מהותית את UAC שהוא הפיצ'ר שנחשב הכי מעיק של ויסטה ונכון לרגע זה בבטא כמעט ולא מרגישים אותו.

ההתקנה של ויסטה עברה streamline מאוד רציני כדי להפוך אותה לקלה להתקנה. זה היה טוב למשתמשים פשוטים אבל היותר מתקדמים התלוננו על אי היכולת לעשות customize. בחלונות 7 תחזור האפשרות הזאת כאשר יוכל המשתמש לבחור איזה חלקים של חלונות הוא רוצה להתקין (במובן של תוכנות שאינן חלק מהותי מהמערכת הפעלה).

(חשוב: בזמן זה הבטא לא מומלצת לשימוש על מחשב ראשי. יש בעיות תאימות עם סקייפ-צריך להתקין את הבטא של סקייפ 4, דימון טולס, vmware-כנראה נפתר.)

מה מתוכנן?

אבטחה.

היענות - responsivness - מבטיחים מערכת שתגיב בזריזות לכל לחיצה של המשתמש. גם בתוכנות וגם באינטרנט.

מסכי מגע מולטיטאץ' וטאבלת פי סי - שימוש ללימודים, מתמטיקה, זיהוי כתב.

אל-חוטי - שיפורים בחיבור לרשתות. יעילות, מהירות, קלות.

עבודה בכל מקום - 3G, wimax, wifi.

ניהול חשמל - צריכת חשמל מופחתת.

אז מה חדש בחלונות 7?

  • ממשק משתמש חדש
  • שורת משימות חדשה ומשופרת - תמיכה בהצגת טאבים של תוכנות כבר בתצוגה המקדימה (כשמרחפים מעל הכפתור).
  • UAC - כבר לא מעצבן - הוספה של שליטה על כמה הוא אמור להופיע ומתי (ואפילו לבטל - לא מומלץ). בנוסף אפשרות לשנות את רמת ההתערבות עבור כל תוכנה בנפרד, כולל אפשרות לתת לתוכנה "מעבר חופשי".
  • Jump lists - כפתור ימני על תוכנה בשורת המשימות תפתח אפשרויות מגוונות שמותאמות אישית לכל יישום. למשל בנגן מדינה יהיה Play/Stop.
  • Device Stage - שינוי הדרך שבה המחשב מתייחס לחומרה היקפית. מדפסת משולבת תזוהה ככזאת ולא כשילוב של סורק,מדפסת,קורא כרטיסים וכו'. זה יעבוד גם עם פלאפונים ויאפשר שינוי של צלצולים וניהול קבצים.
  • רשת ביתית - Homegroups - מקל על הקמת רשת ביתית מאובטחת(!) ושיתוף של מדפסות וקבצים. http://aeroxp.org/wp-content/uploads/2008/05/homegroup.jpg
  • ספריות - Libraries - כולנו שמענו על WinFS שלא זכתה לראות את אוויר העולם, זאת גרסה דומה שעושה את אותו דבר. תיקיות ה documents, music,pictures עוברים שינוי נוסף בחלונות 7. הפעם הן תהיינא תיקיות וירטואליות. כשתלחצו עליהן המחשב יחפש את כל המסמכים במחשב שלכם ויציג אותם בספרייה אחת. ספריה זאת גם ניתן לשתף ברשת.
  • כותב מתמטי - Math Input panel - זיהוי כתב מתמטי. הכנסת משוואות בכתב יד והמרה שלהם לטקסט.
  • מחשבון משופר - רגיל, מדעי, תכנות, סטטיסטיקה, המרת יחידות.
  • Wordpad - עדכון הממשק, הוספת ריבון של 2007 וגם תמיכה בקבצי DOCX של וורד 2007.
  • צייר - MS Paint - הוספת ממשק ה Ribbon כמו שיש בOffice 2007. הוסיפו צורות אוטומטיות ומברשות וגם סרגלים ורשת (מה עוד?).
  • זכוכית מגדלת משופרת - מסתמכת על האצת תלת מימד. אפשר לעשות זום לכל המסך או רק לאזורים שלו - Magnifier (כן כמו בלינוקס).
  • גאדג'טים על כל הדסקטופ - ביטול הסייד באר ועבודה במצב חופשי של כל הגאדג'טים. פחות מגביל וטוב בעיקר למסכים קטנים.
  • * Simplified network connection stack
  • חלונות דביקים - גרירה של חלון הצידה תהפוך את הגודל שלו לחצי מהמסך ואז בקלות אפשר להשוות בין מסכים שונים. ניעור של חלון יגרום לכל שאר החלונות להתמזער וגרירה של חלון לקצה העליון של המסך תרגום לו להיות על כל המסך.
  • צפייה בדסקטופ - Desktop Preview - הופך את כל החלונות לשקופים כדי שיהיה אפשר לראות את שולחן העבודה בלי לצאת או להזיז כלום. משמש בעיקר לצפייה ותפעול של גאדג'טים.
  • ניגון וידאו - הוספת תמיכה בפורמטים נפוצים כגון: AAC, H264, divx, xvid, AVCHD, flip video כמו כן מובטחת לנו טעיה מהירה יותר של סרטים. יש גם שינוי בצורה שבה נגן המדיה נראה, הוא יהיה קטן יותר ויגיב מהר יותר (ביטלו את השורת פקודות המעצבנת הזאת שהייתה למעלה).
  • הזרמת מדיה -StreamOn - שידור מדיה למכשירי שמע ווידיאו המחוברים לרשת.
  • Display Color Calibration Wizard - מחפש מידע על זה,לינק לאתר עם מידע.
  • שיפור תמיכה ב Sideshow - שליטה במדיה סנטר על שלטים חכמים ומכשירי ווינדוס מובייל.
  • זמן Boot (העלאה) קצר יותר - ע"י העלאת במקביל במקום אחד אחד.
  • כיבוי מהיר - שינוי תפריט הכיבוי בStart menu כדי שיהיה יותר אינטואיטיבי.
  • מסכים צפופים - HiFi Graphics - שיפור התמיכה במסכים בעלי dpi גבוה. הגדלת הטקסט והאייקונים במסכים קטנים כדי להקל על קריאה אבל בלי לפגוע באיכות הסרטים והתמונות (משהו שהיה מאוד בעייתי בXP, וקצת פחות בעייתי בויסטה).
  • הזרמת תמונות, ומוזיקה לכל המחשבים והמכשירים ברשת - Home media streaming.

שינויים לצוותי תמיכה:

  • Action Center - מערכת לתמיכה מרחוק המאפשרת הקלטת סרטון של מה קורה לפני תקלה כדי להקל על הטיפול בבעיה מרחוק. נוצרת סדרה של ולכל תמונה מצורף מידע על מצב המערכת דבר שיקל על תומכים.
  • הצפנה של דיסק און קי - Bitlocker - מה שבעבר היה אפשרי רק לדיסקים קשיחים.
  • Workspaces Center
  • Lite Touch Installation
  • מאחה הדיסק - שיפורים לשליטה ובקרה על המאחה.
  • Windows Solutions Center - שיפור משמעותי למה שקיים בויסטה. גרפים וטבלאות שליטה.
  • ריבוי מסכים ומקרנים על Remote desktop - תמיכה טבעית בריבוי צגים עם שליטה מרחוק.

PSR - problems step recorder - תוכנה שיכולה להקליט את הצעדים שביצע המשתמש עד לתקלה כדי להקל על צוותי תמיכה לזהות את הבעיה. היא גם יכולה ליצור מדר&#

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

יש לי מחשב סביר... משחקים אני לא משחק בגלל שיש לי אקס בוקס 360 המשחק היחיד הוא WARCRAFT 3 שאני עדיין משחק... ולא רוצה להפסיק מה הסיכוי שהוא יעבוד? חשוב לי גם שהצריבה לא תעשה בעיות

יש לי אופיס 2007 + ויזאו כרגע על הXP שניהם יעבדו גם על הויסטה עם אותה התקנה או שצריך להוריד חדש?

המפרט שלי:

AMD 64 3200+ VENICE

GIGABYTE K8NSC

1024MB DUAL CHANNEL

LEADTEK 7600GT 256MB AGP

LG L1970HR LCD MONITOR

צורב פיוניר חדש SATA

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כל הזמן שומע על אנשים שהכל קורס להם ושום מכשיר לא עובד והכל אפוקליפסה אחת גדולה..

עם כל ההשמצות מסביב לויסטה,אני עובד איתה בערך 3 חודשים מאז שהיא יצאה,ועד היום קרה לי בערך פעמיים את המסך הכחול,למען האמת בXP יותר.

לא היה לי אז כזה מחשב מפוצץ (AMD 3500 + 1GB RAM) והמערכת עבדה מצוין. שום בעיות דרייברים שום דבר,רק הסורק שלי שהיה בן 8 אז לא עבד אבל חודש אחרי שהתקנתי יצא איזה דרייבר גנרי שהריץ אותו מצוין. יש לי מקבוק,ואני אוהב אותו בעיקר בגלל העיצוב,חוץ מזה בכל השאר אפל זונות שלא שמעו על המילה קוד פתוח.

לינוקס ניסיתי ודווקא ממש אהבתי (FEDORA) ,אבל אני בנאדם של מערכת הפעלה אחת..ואין ממש תמיכה במשחקים אז נשארתי עם ויסטה,אבל חוץ מזה אני חייב להגיד שממש התרשמתי,קוד פתוח זה הדבר הבא,גם על וינדוס כמעט תמיד האלטרנטיבה האולטימטיבית היא מבוססת קוד פתוח (MPC, VIDEO ENCODER ועוד הרבה..)

כיום אין לי שום צל של ספק שמי שיש לו 2 גיגה ומעלה ומעבד כפול ליבה רק ירוויח מהתקנת 64 ביט..המערכת הזאתי על המפרט הנוכחית פשוט מטוס,עובדת יותר מהר מהמאקים הכי מטורפים באפל סטור..ואם עושים לה כמה שינויים קוסמטים היא יכולה להראות מצוין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כרגע עם ....

בתקופתה, WIN2000-FTW היתה אחלה מערכת על הP3... הייתי מרוצה ממנה.

לא שיש לי משהו נגד וויסטה, ואני מאמין שאם אני יתקין לא יהיה לי בעיות כלשהו, חומרה חדשה יחסית.

היום אני עם 64XP, לא רואה צורך לעבור... לא עושה מיזה סיפור ועדיין לא מצאתי יתרונות לעבור לוויסטה, חוץ מהעיצוב שזה משהו שמתרגלים אליו דיי מהר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במחשב שלי (מחשב ישן Celeron D 3GHZ & 1GB RAM) ויסטה רצה בדיוק כמו רק שכשאני משתמש בXP אחרי שהשתמשתי בויסטה אני פשוט :nixweiss: איפה החיפוש המהיר בSTART MENU או איפה זה ואיפה זה ואני פשוט מרגיש..

במיוחד שאני לא כבד, המשחקים אצלי עובדים בדיוק אני מדליק מדי פעם COD4,TDU או CSS והם עובדים בדיוק כמו בXP, אני לא רואה טעם להישאר בXP

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על XP64 נכתב פה המלצות ממש לא טובות אז זה לא בא בחשבון. לכן ההתלבטות היא עם ללכת על XP32 ולהסתפק רק ב-3GB או 3.2GB שהמערכת תכיר, או להתקין VISTA64 עם כל החסרונות שצויינו פה ועל כך שהיא איטית יותר ביחס ל-XP32 ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...