בעיה בחיבור מחשב נייד לנתב אלחוטי - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בחיבור מחשב נייד לנתב אלחוטי


3d7

Recommended Posts

יש לי ראוטר אלחוטי COMPEX NP28G, והחיבור האלחוטי שלו מוצפן ב-WPA-PSK AES.

במחשב הנייד שלי מותקן XP Professional x86 SP2 (עכשיו פירמטתי אותו), כל הדרייברים שלו בסדר, והכרטיס רשת האלחוטי שלו הוא Intel® PRO/Wireless 3945ABG.

עד עכשיו, החיבור האלחוטי של המחשב עבד בסדר גמור. אבל, אחרי שהתקנתי עדכונים מ- Update (דרך הכרטיס האלחוטי), הוא אמר לי שהוא לא הצליח להתקין עדכון אחד (אני לא זוכר איזה, ואין לי מושג למה הוא לא הצליח). התבקשתי לאתחל את המחשב, וחשבתי שאחרי אתחול אני אקבל שוב את העדכון הזה. הבעיה היא שאחרי אתחול הוא לא הצליח להתחבר לראוטר האלחוטי שלי. ניסיתי להתחבר באופן ידני והוא לא הצליח. עשיתי ריסט לראוטר האלחוטי וגם למחשב הנייד וגם הכנסתי את הסיסמה מחדש (עם Copy-Paste), אבל עכשיו הראוטר האלחוטי שלי לא מופיע אפילו ברשימת הרשתות האלחוטיות במחשב הנייד שלי (גם כשאני עושה רענון). לעומת זאת, כן מופיעות ברשימה אלחוטיות של השכנים שלי.

מישהו יודע אולי מה יכולה להיות הבעיה, ואיך אני יכול לתקן אותה?

עדכון 1:

הגדרתי בראוטר שהרשת שלי תהיה פתוחה. עכשיו הראוטר האלחוטי שלי הופיע ברשימת הרשתות האלחוטיות, אבל עדיין לא הצלחתי להתחבר אליו. רק אחרי שהכנסתי שוב את הסיסמה ואתחלתי את המחשב הנייד הצלחתי להתחבר לראוטר האלחוטי שלי.

עכשיו ברשימת הרשתות האלחוטיות כתוב שאני מחובר לראוטר האלחוטי שלי, אבל אני לא מצליח לגלוש בדפדפן, וב-ipconfig כתוב Media disconnected.

עדכון 2:

עכשיו הרשת שלי פתוחה (עם סיסמה), ואני עוד פעם לא מצליח להתחבר לראוטר האלחוטי שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשב הנייד לא זיהה את הראוטר האלחוטי כי הוא היה במצב של רשת סגורה (במצב כזה הוא לא מפיץ את השם שלו). עכשיו שיניתי את המצב שלו לרשת פתוחה, אז השם שלו מופיע, אבל אני מעדיף לעבוד במצב של רשת סגורה.

כשאני מנסה להתחבר בראוטר באופן ידני, אז הוא מבקש ממני סיסמה, ואני רושם את הסיסמה הנכונה (Copy-Paste מתוך קובץ טקסט).

עכשיו פתאום המחשב הנייד מצליח להתחבר לראוטר האלחוטי שלי (אין לי מושג מה עשיתי, לא עשיתי שום דבר חדש), ואני יכול לגלוש באינטרנט מהמחשב הנייד. הבעיה היא שאין לי מושג מה היתה הבעיה, ואשמח לעצות למקרה שהבעיה תישנה.

דבר נוסף: התקנה של עדכון אחד של Update (מתוך הרשימה הראשונה, אחרי העדכון הראשון) נכשלה, ואני לא יודע למה. אני לא מקבל אותו שוב ברשימת העדכונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשביל להיכנס לאתר של Update אני צריך להתקין WGA, שזה משהו שלא ממש בא לי לעשות.

יש איזו אפשרות לאלץ את ה-Automatic Update להתקין עדכונים שההתקנה שלהם נכשלה בעבר (בחרתי בלהציע עדכונים שבחרתי שלא להציג בעבר, אבל זה לא עזר)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדקתי עכשיו

אתה לא צריך להתקין WGA כדי לראות היסטוריה של עדכונים.

צודק! נכנסתי לשם ומצאתי את העדכון שחסר לי KB942840. הורדתי אותו (WindowsXP-KB942840-x86-ENU) וניסיתי להתקין, אבל הוא כתב שהוא לא הצליח כי זה לא מתאים לגירסה של Explorer שיש לי (התקנתי את IE7), אז חזרתי Image אחד אחורה והתקנתי את כל העדכונים מחדש בלי IE7. עכשיו הוא התקין את הכל בסדר ואמרתי לו שאני רוצה שיתן לי עדכונים שבחרתי שלא להוריד בעבר, ואני מחכה עכשיו שהוא יתן לי את IE7.

תנסה להיכנס כ ADMINSTRATOR קודם כל.

אחר כך תגדיר בהגדרות של הראוטר את האי פי שלך במק אדרייס אוליי זה יעזור.

אני אדמיניסטרטור.

לא הבנתי מה כתבת שאני צריך להגדיר בראוטר. אם התכוונת לסינון לפי Address, אז אני לא משתמש בזה. אני משתמש בהצפנת WPA-PSK AES.

אין לי מושג מה הבעיה שלו. לפעמים הוא מצליח להתחבר ולפעמים לא, וכשהוא לא מצליח להתחבר אז אני לא יכול להתחבר גם באופן ידני. רק אחרי שאני מאתחל את המחשב, הוא מצליח להתחבר, אבל לא תמיד. לפעמים, אני מאתחל את המחשב פעם ועוד פעם, והוא מצליח להתחבר בכל פעם בלי בעיות, ולפעמים אני מאתחל את המחשב פעם ועוד פעם והוא לא מצליח להתחבר.

ההגדרות לא משתנות, אז זו לא יכולה להיות בעיה בהגדרות. הכרטיס האלחוטי תקין, כי לפעמים הוא מצליח להתחבר לראוטר האלחוטי, ואם אני מבטל את הסיסמה אז הוא מצליח להתחבר בלי בעיות (אבל אני לא רוצה לעבוד בלי סיסמה). יכול להיות שיש לי איזו בעיה עם הראוטר, אבל אין לי מושג מה יכולה להיות הבעיה. אפשרות אחרת היא שיכול להיות שההתחברות הראשונית לא מצליחה (אולי הוא מנסה להתחבר לפני שהוא מזהה שהכרטיס האלחוטי מופעל, או משהו כזה), ואז הוא לא מנסה יותר ומודיע על כישלון בהתחברות בכל פעם, ויש אולי איזושהי הגדרה שצריך להגדיר שהוא ינסה שוב ושוב (כמה פעמים במרווחים של כמה שניות) במקרה שהוא נכשל בפעם הראשונה.

למישהו יש מושג?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...