שאלה ב OPEN GL מה אומר איתחול של )glGenBuffers( 2, vbo; שני בפרים ? - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה ב OPEN GL מה אומר איתחול של )glGenBuffers( 2, vbo; שני בפרים ?


lo_toda

Recommended Posts

אני רוצה לטעון יותר מ בפר אחד ...יש לי בפר ל כניסה ובפר ליציאה (התוצאה ..)

שאלתי היא אין אני בונה את זה ב OPENGL

דוגמה ..

glGenBuffers( 2, vbo);
glBindBuffer( GL_ARRAY_BUFFER, *vbo);

// initialize buffer object
unsigned int size = mesh_width * mesh_height * 4 * sizeof( float);
glBufferData( GL_ARRAY_BUFFER, size, 0, GL_DYNAMIC_DRAW);

glBindBuffer( GL_ARRAY_BUFFER, 0);

// register buffer object with CUDA
CUDA_SAFE_CALL(cudaGLRegisterBufferObject(*vbo));

CUT_CHECK_ERROR_GL();

כאן אתה טעון את ה בפר הראשון ומגדיר את הגודל שלו ...

מה אני עושה עם הבפר השני ?שאותו אני גם רוצה לטעון ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני לא טועה ה VBO אמור להיות מערך, לכן אם עשית GEN ל 2 באפרים בשביל לעשות BIND לראשון אתה מעביר vbo[0]

ובשביל לעשות BIND לשני אתה מעביר vbo[1]

יכול הליות שאני טועה אבל לפחות ככה זה עם TEXTURES

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...