פורסם 2008 בפברואר 2317 שנים אני רוצה לטעון יותר מ בפר אחד ...יש לי בפר ל כניסה ובפר ליציאה (התוצאה ..)שאלתי היא אין אני בונה את זה ב OPENGL דוגמה .. glGenBuffers( 2, vbo); glBindBuffer( GL_ARRAY_BUFFER, *vbo); // initialize buffer object unsigned int size = mesh_width * mesh_height * 4 * sizeof( float); glBufferData( GL_ARRAY_BUFFER, size, 0, GL_DYNAMIC_DRAW); glBindBuffer( GL_ARRAY_BUFFER, 0); // register buffer object with CUDA CUDA_SAFE_CALL(cudaGLRegisterBufferObject(*vbo)); CUT_CHECK_ERROR_GL();כאן אתה טעון את ה בפר הראשון ומגדיר את הגודל שלו ...מה אני עושה עם הבפר השני ?שאותו אני גם רוצה לטעון ...
פורסם 2008 בפברואר 2317 שנים אם אני לא טועה ה VBO אמור להיות מערך, לכן אם עשית GEN ל 2 באפרים בשביל לעשות BIND לראשון אתה מעביר vbo[0]ובשביל לעשות BIND לשני אתה מעביר vbo[1]יכול הליות שאני טועה אבל לפחות ככה זה עם TEXTURES
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.