lo_toda פורסם 2008 בפברואר 23 Share פורסם 2008 בפברואר 23 אני רוצה לטעון יותר מ בפר אחד ...יש לי בפר ל כניסה ובפר ליציאה (התוצאה ..)שאלתי היא אין אני בונה את זה ב OPENGL דוגמה .. glGenBuffers( 2, vbo); glBindBuffer( GL_ARRAY_BUFFER, *vbo); // initialize buffer object unsigned int size = mesh_width * mesh_height * 4 * sizeof( float); glBufferData( GL_ARRAY_BUFFER, size, 0, GL_DYNAMIC_DRAW); glBindBuffer( GL_ARRAY_BUFFER, 0); // register buffer object with CUDA CUDA_SAFE_CALL(cudaGLRegisterBufferObject(*vbo)); CUT_CHECK_ERROR_GL();כאן אתה טעון את ה בפר הראשון ומגדיר את הגודל שלו ...מה אני עושה עם הבפר השני ?שאותו אני גם רוצה לטעון ... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
exercise פורסם 2008 בפברואר 23 Share פורסם 2008 בפברואר 23 אתה מדבר על זה שאתה רוצה לעשות double buffering ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MasterDK פורסם 2008 בפברואר 23 Share פורסם 2008 בפברואר 23 אם אני לא טועה ה VBO אמור להיות מערך, לכן אם עשית GEN ל 2 באפרים בשביל לעשות BIND לראשון אתה מעביר vbo[0]ובשביל לעשות BIND לשני אתה מעביר vbo[1]יכול הליות שאני טועה אבל לפחות ככה זה עם TEXTURES קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.