פורסם 2008 בפברואר 1517 שנים שלום,לפני שבוע לערך בניתי משחק סנייק מאוד בסיסי ב-C++.זה המשחק הראשון שאני בונה ב-C++ שמצריך תזוזה כלשהי.כדי לעשות את ההצגה של המשחק עשיתי לולאה ראשית שכל עוד השחקן לא נפסל, הנחש מוחק את עצמו, זז לפי הצעד הבא ואז מצייר את עצמו בחזרה למסך.הבעיה עם זה היא שאני רואה את הנחש מהבהב ואני בטוח שאפשר לסדר את זה איכשהו אבל אני לא יודע איך.איך אני יכול לעשות שהוא לא יהבהב?עריכה:1. הנה המשחק אם זה יעזור לכם: http://www.fileflyer.com/view/I8VLoAa (מקשים: WASD)..2 במחשב שלי זה עובד בסדר אבל במחשבים של בית ספר זה עבד על הפנים.
פורסם 2008 בפברואר 1517 שנים אני ממש לא מכיר את כל הגרפיקה של הc++, אבל בגלל שזה סנייק, אני מניח שהנחש בנוי מסוג-של קוביות.אם זה כך, אני מציע לך למחוק את הקוביה האחרונה, ולצייר קוביה חדשה בנקודה שאליה הנחש אמור לזוז.בטוח שיש שיטה יותר טובה, אני פשוט לא מכיר את c++ ברמה מספיק גבוהה בשביל זה, אבל זה רק נשמע לי כמו רעיון יותר יעיל ממה שאתה מממש. כמובן שהוא אפשרי בתנאי שהנחש בנוי ממשהו כמו קוביות, או מקטעים.
פורסם 2008 בפברואר 1517 שנים ^^ מחזק.בעקרון אתה רוצה שהתוכנה תצטרך כל פעם לצייר רק את השינויים.השיטה היותר כללית היא לדאוג לצייר את הכל על מסך "מדומה" (מערך שיושב במקום אחר בזכרון), ואח"כ להעתיק את השינויים מהמסך הזה למסך האמיתי.
פורסם 2008 בפברואר 1517 שנים מחבר כן חשבתי על הרעיון הזה למרות שהייתה לי קצת בעיה איתו..בכל אופן, מישהו יכול להוריד בבקשה את המשחק ולבדוק אם במחשב שלו זה עובד חלק או מקרטע? כי בכל זאת המחשבים בבית ספר הם יותר קופסאות מאשר מחשבים.
פורסם 2008 בפברואר 1517 שנים אתה עובד באיזושהי סביבה גרפית? (SDL/Allegro/DirectX...)אם כן, כדאי שתקרא על Double Buffering - שיטה פשוטה יחסית שמאפשרת לך למנוע הבהוב באופן כללי.
פורסם 2008 בפברואר 1517 שנים מחבר אני עדיין לא עובד עם סביבה גרפית..האם multi-threading יכול לעזור לי?
פורסם 2008 בפברואר 1517 שנים אני עדיין לא עובד עם סביבה גרפית..מה זאת אומרת? אתה עובד במצב טקסט?האם multi-threading יכול לעזור לי?אני בספק רב.
פורסם 2008 בפברואר 1517 שנים מחבר כן אני עובד עם טקסט.. יש כל כך הרבה אופציות שאני לא יודע עם מה להתחיל.. (SDL, MFC, Direct X, Open GL)
פורסם 2008 בפברואר 1517 שנים ערבת טכנולוגיות לא קשורות, בכל מקרה, SDL נראה לי מספיק טוב. וצריך לבדוק מה הבעיה בקוד, כי גם בטסקט זה לא נראה לי אמור להיות איטי מספיק (ומקסימום, כמו שאמרו פשוט תמחוק את הסוף במקום לצייר מחדש).
פורסם 2008 בפברואר 1517 שנים SDL ו- Allegro הן די נחמדות.ראיתי ש- Microsoft דוחפת קצת את ה- Dark GDK שיכול להיות גם מוצלח אבל לא נכנסתי אליו לעומק.בכל אופן, עם OpenGL אל תסתבך לפני שאתה יודע קצת 3D, ו- DirectX גם לא כזה נוח.Flash, אגב, היא דווקא פלטפורמה מאוד נוחה, ושמעתי לאחרונה המון דברים טובים על ה- ActionScript 3.0 שבה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.