itak פורסם 2008 בפברואר 5 Share פורסם 2008 בפברואר 5 קניתי לפני יומיים בKSP כרטיס מסך PowerColor hd 2600 pro 512 MB AGP ואני מאוד מאוכזב מהתמיכה שהוא מקבל. הדרייברים לא עובדים וכל המשחקים לא עובדים, טקסטורות מחורבשות, צבעים מוזרים ואפילו בתפריטים הטקסט לא מרונדר כמו שצריך. אין דרייברים שמתקנים את הבעיה בשום מקום.רציתי לקנות 7600GT בLogicpc אבל משום מה המוכר לא ממש היה מעוניין למכור לי, אז השאלה שלי היא האם כדאי לי מחר לבקש החזר כספי מKSP על הכרטיס ולהזמין בדואר שליחים (פשוט כי אני צריך את זה מהר) את ה7600GT? האם בכלל KSP יאפשרו לי להחזיר את הכרטיס?כמה מהיר דואר שליחים?תודה רבה! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
avidan28 פורסם 2008 בפברואר 6 Share פורסם 2008 בפברואר 6 חפש באתר שלהם את החלק של "מדיניות החזרת מוצרים"בדוק כמה אתה מקבל ואם אתה לא יוצא בהפסד גדול מדי.נגיד אם שילמת 400 ותקבל חזרה 200 או 250.בדוק אם אתה מקבל כסף מזומן ליד או זיכוי לקניה חוזרת.אני לא חושב שיש דבר כזה אצל KSP כי שירות שם זו מילה גסה...אבל תנסה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guyn פורסם 2008 בפברואר 6 Share פורסם 2008 בפברואר 6 מנסיון קצר שלי איתם, הנוהל שלהם הוא: "אם פתחת את האריזה והשתמשת במוצר- אין החזרה".ואני לא מבין למה בעצם אתה מזמין כרטיס ומתחרט כ"כ מהר במקום לנסות לטפל בו?אולי הכרטיס עצמו תקול, תנסה לבחון אותו במחשב אחר ולראות אם התופעות חוזרות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
itak פורסם 2008 בפברואר 6 מחבר Share פורסם 2008 בפברואר 6 לא הזמנתי כרטיס, קניתי בחנות לאחר שהאיש מכירות המליץ לי עליו (על פני 7600GS בעל אותו המחיר).ניסיתי לטפל בו, ניסיתי אותו ב2 מחשבים שונים, קניתי ספק חדש בשבילו והחלפתי אותו פעם אחת באחד אחר (בKSP).חיפשתי בגוגל וגיליתי שאני לא היחיד שיש לו את הבעיה הזאת עם הכרטיס הזה, אין לו תמיכה מבית ATI או PowerColor (היצרנית) ואף דרייבר לא מפעיל אותו כמו שצריך.בKSP החלק של מדיניות החזרת המוצרים לא עובד אז אני רוצה לדעת אם מישהו יכול להגיד לי.אני מניח שהתשלום הוא גג 20% אז זה יצא לי לקבל 400 שקל זיכוי שזה עדיף על כלום.בנוסף קניתי את הכרטיס לפני יומיים אז אני לא חושב שיש להם זכות חוקית לא לתת לי החזר כספי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
avidan28 פורסם 2008 בפברואר 6 Share פורסם 2008 בפברואר 6 אתה יכול להתקשר ובמערכת לנווט למכירות ולשאול אותם.אין להם שירות לקוחות !!!!!זה לא קיים אצלם !!!. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Crappyday פורסם 2008 בפברואר 6 Share פורסם 2008 בפברואר 6 תגיד להם שהכרטיס תקולושאתה רוצה שיבדקו ויתנו לך כרטיס תקין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ndv פורסם 2008 בפברואר 6 Share פורסם 2008 בפברואר 6 תגיד להם שהכרטיס תקולושאתה רוצה שיבדקו ויתנו לך כרטיס תקין.ואח"כ אם זה עדיין לא עוזר (מה שלא נראה לי שיקרה), תגיד להם שהתקשרת לסניף הראשי (חיפה) והם אמרו שהם מוכנים להחזיר לך את הכסף (לצערנו זה רק זיכוי)יחייבו אותך ב10% ממחיר הכרטיס.דואר שליחים זה 3 ימים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
e.N.m פורסם 2008 בפברואר 6 Share פורסם 2008 בפברואר 6 אם אני לא טועה, יש חוק מדיני שיש אפשרות של החלפה או החזרה(לא זוכר) עד 14 יום. תנסה, אין לך מה להפסיד. אני רק יודע שלידיד של המשפחה שלי זה עבד במחסני חשמל אחריי שהוא פתח את החבילה. הוא פשוט התווכח קצת והסביר שאי אפשר לבדוק את המוצר ללא פתיחה והזכיר את החוק 14 יום והחליפו לו או זיכו אותו. נסה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
fungiman פורסם 2008 בפברואר 6 Share פורסם 2008 בפברואר 6 הכלל אמור להיות פשוט מאוד - אם הכרטיס תקול, מחזירים ומקבלים חדש בלי שאלות. למרבה הצער הדיון על דמי המשלוח נשאר פתוח.לגבי עניין פתיחת האריזה - זה בכלל לא רלוונטי אם המוצר מקולקל (שהרי איך תדע שהוא דפוק אם לא פתחת). skyPC החליפו לי לוח-אם דפוק לאחר שזה כבר הותקן במחשב עם גוף קירור עליו, לא שאלו שאלות ולא עשו בעיות - כי ככה צריך לעשות.לא מדובר כאן בחוק 15 הימים אלא באחריות על המוצר.מצד שני - הם רק חייבים להחליף לך את המוצר במוצר זהה, הם לא חייבים לתת לך זיכוי (סקיי הציעו לי זיכוי ד"א, אבל העדפתי לקבל את אותו המוצר).נ"ב - רכשתי מספר פעמים ב-KSP מוצרים, הם די זולים אבל היחס שם מתחת לכל ביקורת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
avidan28 פורסם 2008 בפברואר 7 Share פורסם 2008 בפברואר 7 חחחחחחסקאי יודעים לתת שירות KSP לא!!!.היה דיון של אלכס על הנושא ואנשים עוד הפנימו לא לקנות בחנויות זולות....פותח הת'רד תחליף למוצר אחר או קח זיכוי אבל אל תצפה ליחס כלשהו שם.הם לא יודעים לתת שירות אחרי שאתה משלם.הם יודעים לתת שירותל פ נ י שאתה משלם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.