פורסם 2008 בינואר 2217 שנים אם יש ביקורות שליליות על חברה כלשהי כנראה שזה אומר משו על החברה ודרך אגב זה דבר לגיטימי להביע דעה עלחנות או חברה מסויימת בעיקר באינטרנט אז מה אתה מבלבל את השכל על הוצאת דיבה יא חובבן לפני שאתה מדבר על הוצאת דיבה תקרא את חוקי הפורום(כתב אחריות).ואני יכול לומר לך עוד כמה דברים על החברה שבה אתה עובדאני עובד עם המון לקוחות ורובם המכריע שקונה מחשב ממכם לא יחזור לקנות למה?1-השירות שלכם בריצפה(כמו המחירים) 2-חלקי החילוף שלכם לעיתים קרובות משומשים\פגומים3-היחס ללקוחות פשוט מגעיל! במיוחד לאחר קנייה של מוצר\מחשבאני יכול להוסיף עוד המון אבל כמו שבטח קראת,החבר'ה פה שקצת מבינים אמרו את שלהם.
פורסם 2008 בינואר 2217 שנים חבל שאתה לא קורא את מה שכתבתי"זה לגטימי ומדינה דמוקרטית...אני לא תובע אף אחד"תמשיך להכליל דברים כמה שאתה רוצה (לקוחות לא יחזרו וכו'...)מזל שיש תו תקן וחוק בארץ ישראל (ומזל שיש תוכניות תחקירים שבודקות דברים כאלו)מעולם לא נאמרה נגדי תלונהאני עובד בתחום המחשבים מעל 12 שנהנ.בהתחלתי תואר ראשון במדעי המחשב בכיתה י' ולימודים אקדמיים בכלל בכיתה ד' (מרכז יום למחוננים במכללת ספיר אם זה באמת משנה לך)לי יש תעודה ונסיון שמוכיח שאני לא חובבןתרגיש טוב 8)
פורסם 2008 בינואר 2317 שנים pumbatal, כנציג מכירות של אייבורי, מן הראוי שתציין זאת בטקסט שמופיע בכל תגובותיך כפי שמצויין אצל נציג TMS, נציג IQPC וכו'.
פורסם 2008 בינואר 2317 שנים http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA+%D7%90%D7%99%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99&meta=http://sf.tapuz.co.il/shirshur-1372-108699312.htmhttp://www.tluna.co.il/companies/companyComplaint.asp?companyID=295&compID=13026&PageCurr=1&numOfRow=1&http://gamer.nana10.co.il/gamer2/php/replieslist.php?TopicID=881319&page=2&scrollTo=ReplyAnchor13615984#ReplyAnchor13615984
פורסם 2008 בינואר 2317 שנים את האמת, אני לא מת על אייבורי,וכשחבר מבקש עזרה במפרט או בפורום ,אני גם לא בונה שם (כי גם אי-אפשר באתר שלהם)וכן קראתי המון תגובות רעות על החנות,אבל לי אישית יש מחשב ישן (נקנה לפני שנתיים וחצי) מאייבורי, והשירות בסניף הספציפי בב"ש דווקא לא רע.פעמיים החליפו לי לוח אם במסגרת האחריות, וכשדיסק קשיח 120G נמצא לאחר שנתיים עם סקטורים פגומים, הוחלף עוד באותו היום לחדש בנפח 160G (אין כבר דיסקים של 120) ללא בעיות.אני אישית שוקל לקנות אצלם בעוד כחצי שנה את המחשב הבא, בעיקר מטעמי מרחק,(ואוליי מטעמי מחיר?! ???).נכון שרוב המחשבים שמפורסמים אצלם מגיעים עם זכרונות ג'נריים (CEON לא הכי מוכרים, למרות יש להם אחריות לכל החיים), ומארזים גם כן ג'נריים,ובשדרוג לחלקים יותר מוכרים המחיר יוצא לא רחוק ממחיר שאר החנויות (זול במאות בודדות),אבל שוב, מטעמי נוחות ומרחק (לא צריך לצאת מהעיר כדי לשים לתיקון) , ונסיון לא רע בסניף הספציפי, אשקול ברצינות לקנות שם את המחשב הבא.אם יש למישהו ניסיון עם סניף ב"ש אשמח לשמוע תגובות.
פורסם 2008 בינואר 2317 שנים בשירות הצבאי שלי בבסיס של ח"א ליד ב"ש, היו איתי כמה חיילים תושבי ב"ש שכולם קנו את המחשבים שלהם באייבורי.האמת - אף אחד לא התלונן על השירות או על היחס, וכולם מרוצים מעל ומעבר ממה שיש להם ... למרות שכדאי לקחת בחשבון שאף אחד מהם לא היה גיימר כבד וכל המחשבים שהם סיפרו לי שקנו באייבורי נועדו לעבודה משרדית ולגלישה באינטרנט.כתושב פ"ת, יש לי גישה לKSP ולאייבורי והסניפים שלהם דיי קרובים אליי, אבל השמועות הרעות עושות את שלהן.אני קניתי את המחשב הנוכחי לפני 3 וחצי שנים מזיגזאג, וממש עכשיו קניתי מהם גם gigabyte x38-ds5, thermaltake 500 thoughpower QFAN, CM690, WD320 SATA2 ו-Tuniq Tower. את המעבד, הכרטיס מסך והזיכרונות אני מביא מארה"ב במחיר נורא נורא זול לעומת מה שמוכרים בארץ (כן, כן, גם יותר זול ב1500 שקל מכמה שזה עולה באייבורי או בKSP).ועם כל הכבוד לאייבורי, ולשאר חנויות המחשוב הידועות לשמצה למיניהם, אני לא סומך יותר מדיי על חנות עם שם רע שתדאג לי. על זיגזאג אני סומך בעיניים עצומות.חנות שנותנת לי צורב DVD זמני כאשר הצורב הנוכחי בתיקון, או כרטיס מסך זמני (7800GS) מתי שהמאוורר הלך על הכרטיס שלי (6600GT), ואפילו הסכימו להחליף לי כונן קשיח (80 ג'יגה IDE אמנם) יומיים אחרי שפגה לו האחריות של ה3 שנים, אז בחנות כזאת אני אקנה גם את המחשב הבא.ובאמת שאני לא בא למפרסם כאן שום דבר, ולא בא להגיד למישהו לקנות במקום כזה או במקום אחר.אני מדבר רק מניסיון אישי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.