פורסם 2008 בינואר 1817 שנים נניח יש לי מחלקה Ball והשיטה הבונה שלה מוגדרת כך:Ball:Ball(float posX, float posY)והמאפיינים של המחלקה הם גם:posX ו-posYהשאלה שלי היא איך אני מציב את הפרמטרים במאפיינים של המחלקה כשיש להם אותו שם?אם אני לא טועה ב-JAVA משתמשים במילה this כדי לעשות את זה..תודה מראש!
פורסם 2008 בינואר 1817 שנים this->posX = posX;מומלץ לתת לשמות משתנים שנמצאים בתוך מחלקה שמות שמתחילים בפרפיקס m_example:m_posXm_done;וכו'.
פורסם 2008 בינואר 1817 שנים מחבר אחלה תודה ואיך אני עושה קונסטרקטור שקורא לקונסטרקטור אחר?ניסיתי ככה ולא עובד:Ball::Ball(){ Ball(0,0);}לפי מה שהבנתי אי אפשר לעשות כמו בג'אווה קטנסראקטור אחד שקורא לאחר אז פשוט מוסיפים עוד שיטה נניח Init והשיטות הבונות קוראות לה.
פורסם 2008 בינואר 1817 שנים ניתן גם להשתמש בשורת אתחול(רווי סכנות, ראה פוסט שנמצא עוד בעמוד הזה :-*) כלומרBall::Ball() : Lebron(32,5,8){}
פורסם 2008 בינואר 1817 שנים אז ככה:קודם כל, לא מומלץ שפונקציה תקבל פרמטרים שיש להם שם זהה לאיברים של המחלקה (בדיוק בגלל הבעיה הזו).בד"כ הפתרון הוא מה ש-MasterDK הציע, או לחילופין לתת שמות פרמטרים קצת שונים (נניח להוסיף _ בהתחלה).על מנת לקרוא לקונסטרקטור אחר מתוך הקונסטרקטור, צריך לעשות ככה:Ball::Ball() : Ball(0,0){}
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.