פורסם 2008 בינואר 1517 שנים אני יודע שיש פה כמה כותבים שהם גם עובדים בתמיכה של ספקים או עבדו פעם. יצא לי להיתקל בעבודה כתומך בתשתית בלקוחות שהמחשבים שלהם הפכו לזומבי והם נותקו מהספק עם הודעה על זה שהמחשב שלהם שולח ספאם לדעתי זה זאת יוזמה מצויינת עם כל כמות המחשבים הלא מאובטחים עם חיבור פס רחב ללא הפסקה כיום! השאלה שלי היא איך הספקים יודעים שאפשר לחבר את הלקוח חזרה?
פורסם 2008 בינואר 1517 שנים לא מנתקים אותם מהאינטרנט, חוסמים להם את פורט 25 (המשמש לשליחת דואר), זה הכל.(הם עדיין יכולים להשתמש ב WEBMAIL (אפילו זה של הספקית) על מנת לשלוח דואר)החסימה נפתחת כשהם מתקשרים ומדברים עם מחלקת ה ABUSE של הספקית ואומרים שהם ניקו/פירמטו וכו' את המחשב.איך הספקית יודעת בוודאות שהם אכן עשו זאת? היא לא, היא פותחת את זה על סמך המילה שלהםמקסימום, סוגרים אותם שוב בפעם הבאה שזה קורה.
פורסם 2008 בינואר 1517 שנים מחבר אז זה רק פורט 25? ממה שהלקוחות האלו אמרו לי שחסמו אותם לגמרי (או שהם פשוט ממש טפשים..)
פורסם 2008 בינואר 1517 שנים אני יודע שבנטויז'ן למשל סוגרים את פורט 25 במקרים כאלה.אולי בספקיות אחרות באמת חוסמים לחלוטין את המנוי (למרות שזה מיותר לדעתי, הפתרון של נטויז'ן יותר אלגנטי במקרה הזה).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.