מחפש מצלמת קנון, תקציב 2500 גג - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש מצלמת קנון, תקציב 2500 גג


tamiravigan

Recommended Posts

עד2500 בבקשה

תדוה מראש

קרא קצת כאן: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=313937.0

גם זה התחיל בקאנון ונגמר ב TZ3

אין עדשה מלבנית, זה פשוט התריס פלסטיק שמגן על העדשה.

הדיון בשרשור המדובר היה על בתקציב שהוא כחצי מזה (כ-1500 ש"ח או פחות). ה-TZ3 טובה אבל לא בהכרח עונה לדרישות של מפרסם ההודעה - יש לה אומנם עדשה עם טווח אורך מוקד מרשים, אבל בסעיף החובה אין לה כל אפשרות לשליטה ידנית (אפילו לא Tv או Av) - שזה בעיני ביזיון וזלזול בלקוחות, ואין לה עינית. היא משתמשת בסוללת ליתיום, שעשוי להיות חיסרון לחלק מהאנשים, שמספיקה ל-250 , מה שעשוי להיות לא מספיק לטיולים ארוכים (כמו אהם, טרקים, אהם).

מחפש מצלמת קנון, לא חשוב קומפקטי או לא.

ב-2500 לא תמצא מצלמת SLR, מצד שני גם לא חייבים להיות נעולים על קאנון. אם תפרט את הצרכים והדרישות שלך ביתר דיוק אשמח אני (או כל משתמש אחר בפורום לעזור לך).

האם אתה מצלם בעיקר ביום או בלילה? אתה אוהב לצלם במסיבות או במקומות חשוכים? אתה מצלם בעיקר נופים, טבע או צילומי רחוב ובני אדם? אתה מצלם רק חטף (snapshots) "מהמותן" או שאתה רוצה שליטה על המצלמה ועל התוצאות? מה גודל המצלמה שאתה מחפש? מה ההבנה שלך במחשבים ובטכנולוגיה והאם אתה מוכן/רוצה לעבד על המחשב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם אתה מצלם בעיקר ביום או בלילה? אתה אוהב לצלם במסיבות או במקומות חשוכים? אתה מצלם בעיקר נופים, טבע או צילומי רחוב ובני אדם? אתה מצלם רק חטף (snapshots) "מהמותן" או שאתה רוצה שליטה על המצלמה ועל התוצאות? מה גודל המצלמה שאתה מחפש? מה ההבנה שלך במחשבים ובטכנולוגיה והאם אתה מוכן/רוצה לעבד על המחשב?

תוכל לקבל המלצה טובה אם תענה על שאלות אלו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק קנון

המ, מעדיף פחות לערוך במחשב אבל אפשרי.

לצלם נופים בטיולים, גם חשוכים וגם עם אור.

טבע וצילומי רחוב

לא רק SNAPSHOT

הכל! זה מתוכנן לטיול לקנדה.גודל ממש לא חשוב וגם משקל(10 קילו גם טוב :))

למה אתה מתכוון מבין במחשבים? חומרה או תוכנה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בטוח שדווקא לקאנון יש המצלמה האידיאלית בשבילך, יש לפנסוניק ולפוג'י (ואולי גם לריקו) דברים מעניינים מאוד בתחום התקציב שלך. קשה לי מאוד להמליץ לך על ה-S5IS או על ה-G9 משום שהן מוגבלות מאוד ברוחב העדשה ולהבדיל מהדיון בנושא הקודם, בתקציב שלך אפשר למצוא מצלמות שמשלבות שליטה מתקדמת ביחד עם עדשה רחבה. ותאמין לי שאני חובב את התוצרת של קאנון, יש לי היום את ה-A630 וצילמתי רבות עם SLR פילם שלהם.

יצא לי לצלם לדוגמא עם הפוג'י S9600 שנמצאת בתקציב שלך, נותנת זווית רחבה ביחד עם זום ארוך אבל אין מייצב), יכולת צילום מעולה בתנאי תאורה לקויים, בקרות ידניות, עבודה על סוללות AA. היא גם "נופלת" טוב יותר ליד שלי מה-S5IS לדוגמא (שלא לדבר על יכולת צילום RAW וחיישן הרבה יותר טוב של הפוג'י).

אין לי ניסיון אישי עם ה-FZ50 של פנסוניק הנמצאת בגבול העליון של התקציב שלך, אבל היא עונה על כל הדרישות והיא כנראה הדבר הכי אמיתי לפני שנכנסים לעולם ה-DSLR.

יש עוד מספר רב של מצלמות קומפקטיות יותר שעשויות להתאים לך, אני מקווה שמי מחברי הפורום שהינו בעל ניסיון עם מצלמות אלו ישמח לתת לך המלצה.

בכל מקרה - אל תשכח לשים תקציב בצד לתיק נשיאה טוב, חצובת כיס, מסנן UV שגם יגן על העדשה וכרטיס של 2GB לפחות מפירמה טובה שלא "יעלים" לך (כמו שקרה לי פעם עם כרטיס של חברת שקר-כלשהו שקיבלתי עם המצלמה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדיון בשרשור המדובר היה על בתקציב שהוא כחצי מזה (כ-1500 ש"ח או פחות). ה-TZ3 טובה אבל לא בהכרח עונה לדרישות של מפרסם ההודעה -

אני לא התכוונתי להמליץ. פשוט רציתי להראות שלא צריך להינעל על (או פירמה). כי יש בפחות מ-2500 מצלמות יותר טובות מהקאנון. לי לדוגמא יש את ה S9600 שכיום נמכרת בפחות מ 2000. אבל יש כמובן גם אחרות מומלצות.

אבל במקרה כזה:

רק קנון, לא חשוב סיבה.

איזה קנון הכי מומלץ בתקציב הזה?

אז אין מה לעשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגבול העליון של התקציב שלך יש את ה-G9, אין לי ניסיון איתה, אבל במסר פורומים בארץ ובעולם בעלי המצלמה הזאת נשמעים מרוצים. יש לה עדשה וחיישן טובים, היא מוגבלת מעט בצד הרחב.

אם אתה מתכוון לטייל איתה עליך להביא בחשבון שני דברים - ראשית סוללת הליתיום-יון שלה תספיק ל-250 צילומים או פחות, חיישן עם 12 מגהפיקסל פרושו קבצי תמונה גדולים, במיוחד אם מצלמים RAW ולכן עליך לשקול כרטיס של 4 ג"ב.

אני מליץ לך לנסות להחזיק את המצלמה ביד ולהסתכל על תמנות שצולמו בעזרתה.

ה-S5IS היא בעלת חיישן פחות טוב (לפחות על הנייר, תשווה תמונות ותחליט בעצמך) ופחות אפשרויות שליטה מאשר ה-G9. היא עובדת על AA שמספיקות לכ-450 תמונות, אבל היא גדולה וכבדה יותר.

יש גם את ה-A650 שהיא בעלת עדשה וחיישן דומים ל-G9, עובדת על AA, אבל לא מציעה את כל הבקרות, אפשרות צילום ב-RAW ואיכות הבנייה של ה-G9.

הדגמים האולטרא-קומפקטיים לא מתאימים לדרישות שלך לפי דעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניתן למצוא בגודל מלא של מרבית המצלמות הפופולריות בעבר ובהווה במספר אתרי ביקורות מובילים -

כגון dpreview, steve's digicam, imaging-resource בנוסף ניתן לראות שצילמו בעלי מצלמות אלו באתרי שיתוף שונים. חשוב לראות שצולמו במצבים שונים, תנאי תאורה שונים וכד'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם היה לה RAW ו- Intervals מחר הייתי רוכש אותה.

ואם היה לה חוגת מצבים נורמלית ולא כפתור הזחה, ואם היה לה אפילו גריפ מינימלי לאצבעות, ואם הסוללה היתה מספיקה ליותר מ-250 , ואם היה לה מצב ידני...

יצא לי לצלם מעט עם המצלמה הזאת (שאני חושב על זה - יצא לי לצלם קצת עם המון מצלמות, אבל להיות הבעלים של מעט מאוד :P), התמונות לא רעות, הזווית אכן רחבה - אבל היא עדיין סובלת מהרבה מגרעות שהופכות אותה לפחות אטרקטיבית. אני בהחלט לא הייתי ממליץ על זאת לכותב הבקשה המקורי, בייחוד לאור כך שנראה שהוא מחפש כלי גמיש יותר ועם אפשרות ליצירתיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...