אינטרנט בכבלים בעוד 11 ימים !!! - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אינטרנט בכבלים בעוד 11 ימים !!!


Ibrow-Now

Recommended Posts

  • תגובות 64
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מה????!!!! הרסו לי את כל המצב רוח. מתי הם אמרו את זה ? ערוצי זהב אמרו שבפברואר אם מתכננים להתחיל עם האינטרנט בכבלים. טוב לא משנה, יכול להיות שבזק תעשה את ההורדת מחירים של ADSL עוד לפני שיתחיל האינטרנט בכבלים, כדי שיחשבו שהיא סתם נחמדה (ולא חס וחלילה רק בגלל שנכנס יריב חדש לשוק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אתה כזה בטוח שנזק יורידו את המחירים ? בינתיים אני שומע רק על העלאת מחירים (מישהו הרי צריך לשלם על השחיתות של הבכירים, לא ?).

לי אמרו בשירות לקוחות של ערוצי זהב שתהיה אפשרות להתחבר לאינטרנט ציטוט : "בחודשים הקרובים" . את המשפט הזה אני שומע לפחות שנתיים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד 10 ימים מגיע האישור, יום לאחר מכן זה מתחיל. אני כבר מחכה שזה יתחיל (לא כדי להתחבר לזה.... כדי שהמחירים של ADSL ירדו ואפשר יהיה כבר להתחבר)

חחח

אותה מנגינה... אבל עם שינוי מילים.

פעם זה היה עוד חודש חודשיים.

היום זה עוד עשרה ימים

בחודש הבא זה יהיה ביום יומיים הקרובים :)

ככה הם מושכים אותנו באף, ואנחנו ממשיכים לשלם את תעריפי הרצח של . אולי באמת אם הכבלים יצאו עם האינטרנט שלהם, יוזילו את חבילות האינטרנט שלהם. אבל אל תשכחו - ייתכן גם המצב ההפוך - הכבלים יגבו מחיר דומה למחיר של ADSL - משהו כמו 150 שקל בחודש ? ומה אז ? למי נחכה ?

עוד משהו שאף אחד לא חושב עליו - מאיפה רוחב הפס העצום הזה שכולם מבטיחים ? כבר היום לא מסוגלת לעמוד בדרישה, וכנ"ל לגבי ספקיות האינטרנט. מה גורם לנו לחשוב שהמצב יהיה שונה עם הכבלים ? אולי בשבוע הראשון זה יהיה טוב, אבל חכו שיצטרפו קצת יותר משניים שלושה אנשים. נשלם לאינטרנט מהיר ונקבל גלישה בקצב המודם. האינטרנט המהיר יגיע רק כאשר תשתיות האינטרנט בישראל יוגדלו.רק אז נוכל להנות ממה שאנחנו באמת משלמים עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא שאין תשתית רצינית לאינטרנט מהיר לחו"ל, זה פשוט שהספקיות לא מוכנות לשלם על רוחב הפס, אני חושב שפחות מחצי מהיכולת של הקווים המחברים אותנו לחו"ל מנוצלים רק בגלל שרוחב-פס עולה כסף והספקיות מעדיפות לחסוך. נראה מה יהיה באמת אחרי שהכבלים יכנסו לשוק.

מה אתה באמת חושב שיקרה ? אני מוכן להתערב, שבמשך תקופה של שנה עד שנתיים, נמשיך לסבול מאינטרנט "מהיר" במדינת ישראל, כלומר מאד מהיר מהבית עד לספק, ומשם והחוצה במהירות של מודם 56K רגיל :)

אולי באמת הגיע הזמן לעשות משהו בנידון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דוגמא טהורה לכך היא נטוויז'ן... יש לה רוחב פס רחב ביותר (הרחב ביותר בישראל לחו"ל), השירות גרוע, מהירויות נמוכות ופינגים יחסית גבוהים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דוגמא טהורה לכך היא נטוויז'ן... יש לה רוחב פס רחב ביותר (הרחב ביותר בישראל לחו"ל), השירות גרוע, מהירויות נמוכות ופינגים יחסית גבוהים.

סוף סוף מישהו שמבין עניין !

כולם מתעלפים מהתלהבות מנטויז'ן. והאמת שאין לזה שום הצדקה. הם לא מהירים וזהו !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה באמת ?

אני מאוד מתלבט (כשאני אעבור לADSL) אם לעבור לנטוויז'ן או ל012net..... מישהו שב012 ובחבילה הכי איטית של (0.5 מ"ב) כמה אתם מורידים בממוצע ? אל תגידו לי 60-70 מקסימום, בדרך כלל....... כמה ?

השירות של 012 טוב כמו נטוויז'ן, כי אני פוחד שהם יהיו איטיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...