עבור לתוכן

2900XT+Liberty 400W יש מצב שהספק לא מחזיק ?? המחשב נכבה

Featured Replies

פורסם

יש לי 2900XT+Liberty 400W

יש מצב שהמחשב שלי לא מחזיק את המערכת ??יש לציין שעד לפני חודש המחשב שלי החזיק 8800GTX

על המערכת שלי יש בנוסף

2 HD

Q6600+קירור בסטוק

צורב ASUS

לוח P35 של גיגהבייט

המחשב שלי נכבה מנסה להדלק ושוב נכבה ורק שאני מנתק אותו מהשקע לאחר כדקה הוא חוזר ומצליח לעלות

מה שמוזר לי שכל זה קורה דווקא כשהמחשב נמצא במנוחה

מישהו ניתקל בתופעה כזאת ???

יש לציין שלפני 3 שבועות היה לי בעיה בספק וסידרו לי אותו

מה זה יכול להיות?? אני מנסה להבין אם הבעיה עם הספק או שפשוט הכרטיס מסך לא מצליח לעבוד עם הספק

תודה לעוזרים

פורסם

לי גם יש 2900XT+Liberty 400W

אבל אצלי יש מעבד עם ליבה כפול והרדיסק אחד.

פורסם

אם ספק הכוח תקין, אין סיכוי שהוא לא מחזיק את מערכת המחשב שלך. לדעתי תריץ MEMTEST ותראה אם יש או אין שגיאות.

פורסם

שלום,

הינך מציין שהספק "סודר" לפני 3 שבועות.

האם הספק נשלח אלינו, רוזטק, לתיקון או שתוקן עצמאית?

אם אכן נשלח אלינו, נא ציין מהיכן רכשת את הספק על מנת שנוכל לעקוב אחר הנושא.

צביקה

פורסם
  • מחבר

הספק נקנה מחנות שנקראת גולדטופ (ראשון לציון)

אחריות 3 שנים

נשלח לתיקון אצל היבואן 6-12-07[br]פורסם בתאריך: 30.12.2007 בשעה 22:38:23


אם ספק הכוח תקין, אין סיכוי שהוא לא מחזיק את מערכת המחשב שלך. לדעתי תריץ MEMTEST ותראה אם יש או אין שגיאות.

memtest ? זאת לא תוכנה שבודקת שגיאות בזיכרון?

פורסם

מבדיקה שערכתי בכרטיס הלקוח של גולדטופ לא נמצא ספק כח שנשלח אלינו לתיקון.

אנא הסתכל על הספק האם יש עליו בצידו האחורי מדבקת אחריות של רוזטק.

(המדבקה מודבקת חלקה על המכסה שעליו נמצא המאוורר וחלקה על הדפן של יציאות הכבלים)

פורסם
  • מחבר

מבדיקה שערכתי בכרטיס הלקוח של גולדטופ לא נמצא ספק כח שנשלח אלינו לתיקון.

אנא הסתכל על הספק האם יש עליו בצידו האחורי מדבקת אחריות של רוזטק.

(המדבקה מודבקת חלקה על המכסה שעליו נמצא המאוורר וחלקה על הדפן של יציאות הכבלים)

אין שום מדבקה כנראה שהספק נקנה מיבואן אחר

תודה בכל אופן על הרצון לעזור....

פורסם

אסביר לך את הסיבות לשאלתי

קורה שגם ספק של ENERMAX מתקלקל.

אנו איננו מתקנים את הספקים בארץ אלא שולחים אותם ליצרן לשם תיקון, זאת משום שאנו איננו סומכים על מעבדה מקומית שתחליף את הרכיב הנכון במקום זה התקול.

לדוגמא, אם נשרף טרנסיסטור שאמור לעמוד ב- 20 אמפר, זול וזמין יותר למעבדה להכניס טרנסיסטור בערך של 10 אמפר.

תיקון לא מקצועי פוגע בביצועי המוצר ובלקוח ששילם ממיטב כספו בעד מוצר בעל שם.

שליחת מוצר תקול לחו"ל עולה כסף, (הרבה יותר מאשר תיקון מקומי).

יבואן "אפור" שעושה יבוא מזדמן, לא רק שאין לו קשר עם היצרן, אין לו גם כמות שמצדיקה משלוח מסודר למקום ממנו הוא רכש את הסחורה, ולכן עלויות המשלוח שלו אמורות להיות גבוהות מאוד, אף יותר מאשר ערך המוצר, ולכן הוא ימצא את הדרך הקלה לתיקון.

יבואן "אפור" לא דואג לטיפוח המותג שכן זו מכירה על הדרך תוך רכיבה של מותג שהיבואן הרשמי דאג לבנות משך שנים.

אבל אצל הלקוח הסופי שאינו מודע לכך בדרך כלל, נותר הטעם המר על המוצר, היצרן והיבואן.

הכתוב מעלה נכון לכל מוצר ואינו מתייחס רק למקרה ספציפי זה.

ולכן בכל קנייה יש לברר מי עומד ומגבה מאחרי המוצר שנרכש.

צביקה

פורסם

נשלח לתיקון אצל היבואן 6-12-07[br]פורסם בתאריך: 30.12.2007 בשעה 22:38:23


memtest ? זאת לא תוכנה שבודקת שגיאות בזיכרון?

נכון, אבל לא לגמרי. אם יש שגיאות ב-MEMTEST, זה יכול גם לומר שיש בעיות בלוח האם.

פורסם
  • מחבר

אסביר לך את הסיבות לשאלתי

קורה שגם ספק של ENERMAX מתקלקל.

אנו איננו מתקנים את הספקים בארץ אלא שולחים אותם ליצרן לשם תיקון, זאת משום שאנו איננו סומכים על מעבדה מקומית שתחליף את הרכיב הנכון במקום זה התקול.

לדוגמא, אם נשרף טרנסיסטור שאמור לעמוד ב- 20 אמפר, זול וזמין יותר למעבדה להכניס טרנסיסטור בערך של 10 אמפר.

תיקון לא מקצועי פוגע בביצועי המוצר ובלקוח ששילם ממיטב כספו בעד מוצר בעל שם.

שליחת מוצר תקול לחו"ל עולה כסף, (הרבה יותר מאשר תיקון מקומי).

יבואן "אפור" שעושה יבוא מזדמן, לא רק שאין לו קשר עם היצרן, אין לו גם כמות שמצדיקה משלוח מסודר למקום ממנו הוא רכש את הסחורה, ולכן עלויות המשלוח שלו אמורות להיות גבוהות מאוד, אף יותר מאשר ערך המוצר, ולכן הוא ימצא את הדרך הקלה לתיקון.

יבואן "אפור" לא דואג לטיפוח המותג שכן זו מכירה על הדרך תוך רכיבה של מותג שהיבואן הרשמי דאג לבנות משך שנים.

אבל אצל הלקוח הסופי שאינו מודע לכך בדרך כלל, נותר הטעם המר על המוצר, היצרן והיבואן.

הכתוב מעלה נכון לכל מוצר ואינו מתייחס רק למקרה ספציפי זה.

ולכן בכל קנייה יש לברר מי עומד ומגבה מאחרי המוצר שנרכש.

צביקה

היום שלחתי את הספק לתיקון ב"גולדטופ" בשיא החוצפה ביקשו ממני שאני אבוא מחר כי הם נמצאים בספירות מלאי והם לא מקבלים סחורה

אמרתי להם שאין סיכוי שהם לא מקבלים את הספק לתיקון וגם שבאתי מרחוק

לפעמים מה שמעצבן זה היחס ללקוח כשיש בעיה ולא חס וחלילה לפני התשלום .

דרך אגב במצב שהולך ספק לא מחוייבים לדאוג לספק חלופי בכל זאת זה ספק שעולה 450 שקל ? כי מה שיוצא בסופו של דבר שאני משבית את המחשב לפרק זמן של שבוע שבועיים

גם על זה התווכחתי איתם

לפחות דבר אחד הבנתי שמהחנות הזאת אני לא אקנה יותר היחס פשוט גרוע

בסופו של דבר קניתי מחנות אחרת ספק זמני שעלה לי 215 שקל .

היבואן ה"אפור" הבנתי שהספק נקנה מ CD LOG שדווקא נחשבים לגדולים בתחום המכירות לחנויות רק שבתיקונים כנראה שיש להם עוד מה

ללמוד.

פורסם

אל תהיה כל כך בטוח בזה, עבדתי בעבר במקום שבו מאוד מאוד לא אהבו אותם, אמרו עליהם שהם מחפשים כל תירוץ אפשרי בשביל לא להחליף מוצרים. באותו מקום גם עבד טכנאי שעבד שם בעבר, אמר עליהם שהם לא יודעים מהחיים שלהם :screwy:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים