עבור לתוכן

אפשרויות בPOSTPROCESSING צריך עזרה...

Featured Replies

פורסם

ראיתי בזמן האחרון בלפחות 2 משחקים את המושג POSTPROCESSING בהגדרות גרפיקה עם האפשרויות

DEFAULT

VIVID

MUTE

INTENSE

משהוא יכול לעזור לי בזה שיגיד לי מה כל אחד מהאפשרויות האילו עושה?

פורסם

אני לא יכנס לעומק העניין, אבל בגדול בעזרת PostProcessing ניתן ליישם מגוון אפקטים\פילטרים כגון Glow/Bloom , Depth-of-field, Blur וכו'...

ההגדרות שאתה מדבר עליהן הן ספציפיות ל-Unreal Tournament 2008 אם אני לא טועה...

אם כך, מדובר באפקט ה-GLOW/Bloom בעיקר,

ההגדרה של VIVID:

The quality of having "lively" colors (the original definition), or of an imaging system having a wide color space

Mute לדעתי זה בלי bloom בכלל ו-Intense יעצים את האפקט עוד יותר.

אם אני לא טועה, Default פשוט יברור בין VIVID ל-Intense בהתאם לשלב בו אתה משחק.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים