איך עושים אפקטים בפרסומות? - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך עושים אפקטים בפרסומות?


Tomerb1

Recommended Posts

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

באיזו תוכנה אתם ממליצים להשתמש בשביל זה ?

- שאלה קטנה לגבי סרטון להוסיף לו נניח לוגו קטן + שמות של מראיינים של הסרט בצורה יפה ובשילוב שיצא מהמסך בזמן איך עושים את זה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התוכנה העיקרית שלוקחת חלק מרכזי בתהליך, היא תוכנה שעוסקת בקומפוזיציה ויזואלית וב post production, כמו Adobe After Effects. תוכנות כאלה מאפשרות בין היתר גם ליצור את האפקטים עצמם ולהנפיש אותם, אבל כמובן לא ברמת מורכבות ובסדר גודל של מה שרואים בסרטים או פרסומות. אפקטים כאלה, כפי ש pure gold אמר, נוצרים לרוב בתוכנות ייעודיות כמו תוכנות תלת מימד מקצועיות, ומיובאים לתוך תוכנת הקומפוזיציה כדי לשלב לתוך הוידאו.

לגבי הוספה של לוגו או כיתובים וכו' לתוך - זו דוגמא לאפקטים ואנימציות בסדר גודל מצומצם שניתן ליצור בתוכנת הקומפוזיציה עצמה. או בעברית - אפשר ליצור זאת ב After Effects ושם גם לבצע את השילוב בתוך החומר המצולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

תלוי במשימה שאתה רוצה לבצע. כמו שאמרתי, יש אפקטים שעבורם אין צורך בכלל להשתמש בתוכנת תלת מימד, ואפשר ליצור אותם באותה התוכנה שאחראית לשילוב בוידאו כמו After Effects.

אם אתה רוצה המלצה על תוכנת תלת מימד להתחיל לעבוד איתה, ובכן קשה להמליץ על משהו ספציפי. תוכנות שונות יכולות לספק אנשים שונים במידה שונה, בגלל הבדלי ממשק, רמת מורכבות, או הכלים היחודיים לכל תוכנה.

אוקי תודה על התשובה, אז מה כ"כ מיוחד בפרימייר שהיא כ"כ יקרה [5500 שקל =\]?

כמו כל תוכנה מקצועית שייעודית לבצע משימות מסויימות - פרמייר ייעודית לעריכת , וככזאת יש לה יכולות עריכה גבוהות מאוד שמאפשרות לעורך להגיע לתוצאות המקובלות בסטנדרטים הגבוהים ביותר תעשיה.

אפשר לומר שכפי ש 3DS MAX ייעודית לתלת מימד ומחירה מגיע לאלפי דולרים (נדמה לי 4000 דולר לגרסה 9), פרמייר ייעודית לעריכת ומכאן המחיר הגבוה.

האם המחיר מוצדק? זו כבר שאלה אחרת.. (כמובן שיש לתוכנות כאלה גרסאות מוזלות יותר, כמו גרסאות ישנות, גרסאות סטודנטים או גרסאות מסורסות לשוק הלא מקצועי בדומה ל Premiere Elements)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

בסרטים לרוב (כמעט תמיד) מדובר בתוכנות תלת מימד. יש פופולאריות יתרה למאיה וקצת גם ל XSI.

אחי אבל לא יודע למה שאני טוען סרטון avi ב after effect זה עושה לי שגיאה שזה לא תומך או שזה לא מופיע לי ... למה?

טוב, זה כבר גולש מהדיון, אתה יכול לפתוח נושא חדש לכך ולפרט יותר את הבעיה. אני מנחש שזה לא uncompressed AVI ומדובר בבעיית codec.

בכל מקרה, רק שיהיה בדיון הזה על קצה המזלג, אתה יכול לבדוק את הבעיה והפתרון לפי ה error code שלה כאן (שים לב למפתח השגיאות בתחתית העמוד): http://voir.mylenium.de/creation/ae_errors/ae_errors_main.html

כדי ליצור קובץ log שיפרט שגיאות, יש בלינק הבא הוראות למטה: http://generalspecialist.com/2007/02/troubleshooting-after-effects-7.asp

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נקרא באנגלית MAYA?

אוף אני רוצה להתחיל ללמוד עריכת ווידאיו וכו' אבל בטח הרמה של התוכנות האלה נורא גבוה...

\= איזה תוכנה אתם ממליצים?

אני רוצה לעשות איזה סרט פשוט נגיד אם משהו יפה קצת אפקטים וכו'...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב התוכנות "ברמה גבוהה" מאפשרות גם ביצוע משימות פשוטות (למרות שמאיה לפעמים באמת קצת מתוסבכת למי שלא התעסק בתלת מימד מימיו).

אתה צריך קודם כל לחשוב בדיוק מה אתה רוצה לעשות, ואז לבדוק אילו תוכנות מאפשרות לך לעשות זאת בצורה טובה.

למשל, לעריכת עם "קצת אפקטים יפים פה ושם" ככל הנראה שלא תצטרך שום דבר מלבד After Effects. היא אמנם תוכנה מורכבת בטירוף, אבל גם מתחילים שרוצים לעשות דברים פשוטים יכולים להשתמש בה בלי בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...