עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

התחברותת לתוכנת ה CAMFROG מ 2 ספקיות שונות=2 תוצאות שונות

Featured Replies

פורסם

שלום,

ברשותי מחשב CORE 2QUAD ,עם XP PRO. - ללא ראוטר, בתשתית כבלים.

עד עכשיו הייתי מנוי של בזק בילאומי, מכיוון שלאחרונה סבלתי מקש/יים בגלישה דרכם, התחברתי לחברת 012.

אמנם מעבר הספק פתר לי את כל בעיות הגלישה שלי. (אני מחובר ב 7M ומוריד טורנטים בקצב של 800KB), חוץ מהחשובה ביותר בשבילי.

תוכנת ה CAMFROG. עובדת מצויין עם בזק בינלאומי. אין LAG והוידאו עובד חלק,

בחיבור עם 012, יש לי LAG מטורף והוידאו אפילו לא עולה.

כרגע אני עם 2 חייגנים אחד של בב"ל ואחד של 012. כאשר אני מתחבר עם בב"ל עובד פיקס. ועם 012 בכלל לא.

נציג תמיכה של 012 אמר לי שהוא לא יודע מה הבעיה, שאצלם אין פורטים חסומים....(מה שחשבתי שהבעיה).

האם יש למישהו רעיון.....

או אפילו סתם מה להגיד ל 012......?

תודה ויום טוב

פורסם

1 - מוזר לי שמעבר מ 014 פתר לך את בעיות הגלישה, לפי רוב הדיונים בפורום לאחרונה, ההפך הוא הנכון...

(כלומר, מעבר ל-014 פותר בעיות)

איזה בעיות בדיוק היו לך? האם ניסית לדבר עם התמיכה של 014? האם הבעיות חוזרות כשאתה מתחבר אליהם ונעלמות כשאתה מתחבר ל012?

2. אתה יכול להמשיך ולדבר עם נציגי התמיכה של 012, לבקש בכירים ומנהלים וכו' עד שיפתרו לך את הבעיה ע"י תיעדוף אצלהם.

(LAG לא נובע מ"פורט חסום" - אם הפורט היה חסום, לא הייתה לך תקשורת בכלל, אתה זקוק לתעדוף שרתי היעד ברשת שלהם)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.