פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים מדובר בלוח ASUS P5K שנקנה לפני פחות מחודש.אז ככה,לפני כמה ימים, כמה מקשים במקלדת שלי התחילו לגמגם, אז קניתי מקלדת חדשה. (של לוג'יטק. שלא תתקלקל כמו הקודמת)ואז גיליתי שאני לא יכול להכנס לביוס.חשבתי שזה בגלל המקלדת (לא שיניתי שום דבר אחר, והביוס רשם לי בכל פעם מאז שחיברתי אותה Keyboard Error אבל היא עבדה בכל זאת) וזה לא הפריע לי ממש.אבל היום לא הצלחתי לכבות את המחשב דרך הכיבוי של וינדוס (וינדוז עושה כיבוי, אבל המאווררים ממשיכים להסתובב גם כשהוא מסיים)זה נראה לי חשוד אז רציתי להוריד את האוברקלוק למעבד. חיברתי את המקלדת הישנה, אבל גם איתה לא הצלחתי להכנס לביוס!!!בקיצור, אחרי כמה ריסטים המחשב לא עלה כרגיל, ובמקום מסך הפתיחה עלתה תוכנת השיחזור של ASUS. הכנסתי את הדיסק שבא עם הלוח והביוס עודכן בהצלחה.עכשיו אני מוריד את הביוס המעודכן (כי הנוכחי לא מזהה ממש את המעבד שלי ורוצה שאלחץ F1 בכל פעם שאני מפעיל את המחשב) - הביוס עודכן בהצלחההשאלה היא:למה זה קרה? האם זה אומר שהלוח לא תקין ואני צריך לממש אחריות?
פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים בדרך כלל ביוסים לא מוחקים את עצמם סתם ככה אז לדעתי כדאי לך לממש אחריותפעם ראשונה שאני שומע על מקרה כזה אז לא יכול לענות על ה"למה" אבל זה בהחלט בלתי רגיל ולא צריך לקרות
פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים מחבר לממש אחריות ב-KSP...המחשב בסדר עכשיו. אין סימן לזה שהלוח תקול.אם התקלה תחזור שנית, אני אפנה אליהם. זו לא נראית לי תקלה שתגרום לאיבוד מידע. אז זה לא נורא.הלוח חדש. האחריות תקיפה לעוד הרבה זמן.
פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים לפי מה שאתה מתאר זה דפקט בביוס וז יכול לחזור ממש את האחריות שלך היה לי פעם קטע דומה גם באסוס אבל שים לב אם קנית לוח לבד ב KSP אז יש לך אחריות שנה ןלא 3 שנים כמו כולם כי קוראים להם "KSP" אז שים לב
פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים מחבר יופי, אני לא מוצא את החשבונית...נניח שאני הולך להחליף את הלוח.מה יכול לגרום להם להבין שהלוח לא בסדר?הרי תיקנתי את הבעיה והוא עובד עכשיו.
פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים אם הכל עובד פיקס אז אין סיבה להחליף, אם הלוח יחזור להיות בעייתי אז תלך איתו ככה לחנות.במחלקת הנהלת החשבונות של KSP יכולים לשחזר לך את החשבונית.
פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים מחבר אם הכל עובד פיקס אז אין סיבה להחליף, אם הלוח יחזור להיות בעייתי אז תלך איתו ככה לחנות. במחלקת הנהלת החשבונות של KSP יכולים לשחזר לך את החשבונית. זה בדיוק מה שחשבתי. תודה לכולם. פשוט הייתי קצת לחוץ בזמן התקלה. אם התקלה תחזור, אני אעדכן את האשכול הזה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.