פיליפס 200W6CS אחלה תצוגת מסך. ת'אמת חבל להשקיע כסף מיותר על דל 2007FP. - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פיליפס 200W6CS אחלה תצוגת מסך. ת'אמת חבל להשקיע כסף מיותר על דל 2007FP.


SHELA

Recommended Posts

:xyxthumbs:חנות קטנה ומטריפה... בבת ים. 'אלוף מחשבים' מנהל (אילן ;)) ג'ינג'י מגניב שעושה שפגטים... העיקר שהלקוחות יצאו... ויכנסו שוב מרוצים, מסך ראשון לא הפיק צבעים נכונים בעבורי, והחלפתיו. מסך הפיליפס שהוחלף תמורת הראשון, הגיע תקול, המנהל :pissed: "כעס" במקומי, אילן המנהל של החנות המדוברת, בכבודו ובעצמו יצא לנותן האחריות וחזר לאחר שעות עם מסך חדש תקין לחלוטין, סחוט ורטוב מגשם, אך עם חיוך של ג'ינג'ים על הפנים. מלא לקוחות בחנות וההמתנה לא קצרה אך כדאית לאללה. תענוג של שירות, הסברים הקשבה וטלפונים זמינים :yelclap:. בת ים על המפה.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1550 ש"ח בתשלומים... השירות :yelclap:כמו שהיה פעם... חביב מקצועי ובלי ערמומיות של מוכר מניאק. לא משחיל דברים לא תקינים (דלת מסתובבת). לדבר רק עם אילן הג'ינג'י ;) ולא עם אף אחד אחר ... אחלה :D אדם אחלה עצות הסברים ושירות. נדיר :yelclap: בימינו אנו!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה עונג צרוף. מסך מעולה :yelclap: ומעלה ובמחיר :screwy: מ ג ו ח ך. "קרענו" :bash: אותו כול הלילה... פוטושופ ופריהנד... משחקים "כבדים" (אין מריחות :xyxthumbs: ואין בטיח :nixweiss:) גלישת וקטעים של סרטים (סביר אפילו למול יעודית). באמת ובתמים מסך טוב. ראיתי מלא TNנים :silly: ואת הדלים משופרי פאנל, אין ;) צורך בהשקעה כספית נוספת על 'שיוויון במערכות' שובר שיוויון שלי = עלות למול תועלת מצוי למול רצוי. הפיליפס הזה מנתח בגדול לשימושים בינוניים ומעלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה אני אקנה תמסך הזה משם =]

עריכה:

חחח התקשרתי לחנות המוכר אמר לי שלא מוכרים פליפס יותר כי זה עושה ים בעיות

וחפרתי לו קצת על פאנלים וכמובן הוא לא הבין על מה אני מקשקש xD

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה :o שלא הייתי ברור מספיק... או הבנת הנקרא לוקה :screwy: בחסר אצל אנשים מסויימים. בתחילה, כפי שציינתי בחרתי מסך עם מטריצה של ס מ ס ו נ ג, לאחר שלא הייתי מרוצה, ביקשתי להחליף את המסך לפיליפס הנ"ל או לדל (היקר) 2007. המנהל 'השיג' לי את המסך ובדיוק את הדגם שביקשתי (בלי לבקש ממנו לחפור :jump: ולכסות לחפור :jump: ולכסות ל... בפאנלים) וידעתי בדיוק איזה פאנל ודגם מסך אני מחפש. האיש השיב לי שהם לא עובדים עם פיליפס ודל, אולם משום ובגלל שהלקוח (אני) רוצה... זה מה שאני אקבל. וכך היה. השירות בחנות לאחר הקניה, זה הכי חשוב, ואילן המנהל הבטיח קיים והללויה, זכיתי כנראה לפנים משורת הדין בפיליפס. במה שקשור בשירות... אני חוזר אומר וטוען אין עליו, כרגע חזרתי מהחנות של אילן עם כרטיס חיצוני וכך אמשיך :yelclap: לקנות אצלם בעתיד. סבלנות :) סובלנות ולא ערמומיות, זה שם המשחק של לקוח (נודניק ;) כמוני) חוזר. אתה הבנת את זה?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יקירי :xyxthumbs: פסיכולוג "הקופצנים". הכול קשור והכול בעיניי :'( המתבונן והדמיון :silly: הפורה. לא הכול א.ב. יהושוע. קצת לערבב ת'תאים במוח לא :nono: הזיק עוד לאף :P אחד. לא כול הטקט המסביר מחייב ת'סמיילים שהם מחוברים אליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...