עבור לתוכן

להזהר מגיבור-נט - סיוט של חנות, פרסום שווא

Featured Replies

פורסם

מותר לך לפתוח את האריזה, לא להשתמש במוצר.

  • תגובות 136
  • צפיות 20.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני לא יודע איך נכנס כאן "במידת הסביר "..

אבל אני חושב שחנות יכולה לשקול עם המוצר פגום או לו אחרי הפתיחה ..וזה לפי שיקול דעתה .

ואם אתה חושב שהיא טועה אתה יכול לתובע ממנה פיצויים .

פורסם

לא.

אין בחוק שום דבר שאוסר להשתמש במוצר.

גם אין שם את הביטוי "במידת הסביר".

כברירת מחדל החנות צריכה להחזיר את הכסף, ואח"כ החנות יכולה לתבוע את המחזיר במידת הצורך.

פורסם

לפני כמה שנים סיימת את התואר במשפטים?

פורסם

לא צריך תואר במשפטים בשביל הבנת הנקרא.

החוק, שציטטתי אותו (בניגוד אליכם) מאוד ברור.

מה שאתם אומרים פשוט לא כתוב בחוק. אולי פשוט תקרא את החוק ותענה לעניין במקום להמציא דברים?

פורסם
  • מחבר

שלום לד"ר רון פול,

ברשותך אבהיר כאן מספר דברים:

1 נרשמתי לHW למטרה זו, מופתע? מה גם הבטחתי לאותם גיבורניקים שעוד אפיץ בכל הפורומים הרלוונטים ברשת.it's called public service

2 קצת מוזר לי שהתעלמתה כלל מאותו קישור שצירפתי -תעיין ותתמודד עם הראיות- 'גיבור מחשבים' מציעה מוצר שאין ביכולתם לספק.

3 לו בעת ההזמנה היו טורחים ליידע אותי שאין את המארז, הייתי דורש שיסירו אותו מהאתר -ככה חונכתי...

4 לא מדובר במוצר שאזל המלאי, המוצר עוד לא הגיע לארץ כלל וגם אין מועד.

5 אני -אישית- לא מתרשם ממספר תגובות, פז"ם און-ליין ובמיוחד לא מקריאה סלקטיבית -אבל סחטיין על הוידוי, זה כן מרשים.

6 גם אם סקאל שנה התעללו בך מינית, זה לא הופך את התגובה של barel ל'מגוחכת', נכון?

ודוקטור, מה הקטע עם רון פול? עזוב את זה שעדיף בוראט על פניו, אבל גם באנר וגם ת'שם?

נורא מוזר לי, כי חוץ מהתלהבות-יתר, זה לא קצת חסר טאקט? הרי אם באתרים המקבילים לHW

בארה"ב עצמה לא היה מתקבל על דעת -אז כאן כן? וכנ"ל לגבי הציטוט, קצת פסיבי-אגרסיבי לטעמי.

על כל פנים, אשמח להזמין אותך ל- www.LittleGreenFootballs.com

שם תמצא הרבה התעניינות ברון פול ובתומכיו הנלהבים וגם אותי,

-guringo

אין לי שום קשר אליהם אבל בגלל שפרסמתי בעבר כמה מפרטים לשהם אני לא רואה למה לא להרגיש כפרקליט שלהם.

לי אישית יצא לראות 2 תרדים של תלונות על החנות. 1 היה על מסך מחשב/מחשב שעדיין לא הגיע כבר לא זוכר. 2 הוא התרד הזה.

מה שגם מוזר לפחות מבחנתי זה שמשתמש עם 0 הודעות מגיע ומתחיל להעביר ביקורת חריפה על חנות אחת לי זה נורא מוזר(ויכול להיות שהכל תקין,אבל עדיין).

barel. ,ממליץ לך בחום לבדוק את השירות בסקאל ואז תבין כמה התגובה שלך נראה מגוחכת בקשר לזמן שירות בהשוואה אליהם. משירות הלקחות של סקאל צריך להתרחק !

פורסם

נראה לי שצריך לעשות סטיקי עם סקר חנויות גדול....

לתת כוכבים לחנות על-פי שירות, מקצועיות, יכולת הסברה וכדומה.

בסופו שלדבר נשקלל את התוצאות ונכניס ל"מד החרטא" ונדרג חנויות בצורה מילולית חכמה כך שלא יתבעו אותנו :yelclap:

נראה לי כיוזמה מבורכת :D מה אתם חושבים? ניתן לביצוע?

פורסם

תפנה למנהלים

פורסם

מנהלים אם אתם רואים אז שקלו את בקשתי

נראה לי שצריך לעשות סטיקי עם סקר חנויות גדול....

לתת כוכבים לחנות על-פי שירות, מקצועיות, יכולת הסברה וכדומה.

בסופו שלדבר נשקלל את התוצאות ונכניס ל"מד החרטא" ונדרג חנויות בצורה מילולית חכמה כך שלא יתבעו אותנו :yelclap:

נראה לי כיוזמה מבורכת :D מה אתם חושבים? ניתן לביצוע?

או שהתכוונת אישית? :nixweiss:

פורסם

וודאי שאישית.

יש פורום "דרכים ליצירת קשר עם האתר" שם תפנה לאנשים שצריך ותבקש.

או לחילפוין למנהל הפורום הנוכחי הזה. בהודעות פרטיות כמובן.

פורסם
  • מחבר

מסכים ובעד, אבל אולי לא סטיקי, לדעתי זה דורש קצת יותר השקעה, אולי מדור יחודי שיאפשר גישה לכל מיני טבלאות וכדומה..

סיבה נוספת היא שיוזמה כזאת אמורה לספק שירות לכלל הצרכנים בארץ, וככה לדעתי צריך להתייחס בעיצוב המדור... מה שבטוח זה

שHW הכתובת הנכונה ואכן יוזמה מבורכת...

נראה לי שצריך לעשות סטיקי עם סקר חנויות גדול....

לתת כוכבים לחנות על-פי שירות, מקצועיות, יכולת הסברה וכדומה.

בסופו שלדבר נשקלל את התותאות ונכניס ל"מד החרטא" ונדרג חנויות בצורה מילולית חכמה כך שלא יתבעו אותנו :yelclap:

נראה לי כיוזמה מבורכת :D מה אתם חושבים? ניתן לביצוע?

פורסם

לא צריך תואר במשפטים בשביל הבנת הנקרא.

החוק, שציטטתי אותו (בניגוד אליכם) מאוד ברור.

מה שאתם אומרים פשוט לא כתוב בחוק. אולי פשוט תקרא את החוק ותענה לעניין במקום להמציא דברים?

שיהיה. מדובר בחוק אידיוטי. במקרה הנ"ל אני מסכים לחלוטין עם גיבור-נט וגם אני הייתי פועל באותה צורה.

פורסם

אידיוטי או לא, חוק זה חוק והם מחוייבים אליו ::)

פורסם
ביקש הצרכן להחזיר לעוסק טובין שלא עקב פגם, בהתאם למדיניות החזרת טובין המפורטת במודעה, והעוסק לא פעל בהתאם לאותה מדיניות, רשאי הצרכן להחזירם לעוסק בתוך שבעה ימים מיום שסורב, והעוסק יהיה חייב להשיב לו את מלוא התמורה שקיבל באופן שבו שילם הצרכן, ובלבד שלא חלה הרעה במצב הטובין; לענין זה, פתיחת האריזה כשלעצמה לא תיחשב כהרעה במצב הטובין, אלא אם כן השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, קבע אחרת לגבי טובין או סוגי טובין.

פתיחת הקופסא לא תחשב כהרעה. הם אפילו התאמצו לכתוב שפתיחת הקופסא היא אינה הרעה בטיב המוצר.

אבל הם לא כתבו כלום על שימוש במוצר. למה בקשר לזה הם לא התאמצו?

פורסם

מה שציטטת בכלל לא רלוונטי כי הוא נוגע לעיסקה בחנות עצמה, ולא לעסקת מכר מרחוק.

בעסקת מכר מרחוק החוק התקף הוא מה שאני ציטטתי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים