ADSL או כבלים? מה להשאיר ומה לנתק? +עזרה בהגדרות נתב DLINK לחיבור כבלים - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ADSL או כבלים? מה להשאיר ומה לנתק? +עזרה בהגדרות נתב DLINK לחיבור כבלים


tphss

Recommended Posts

שלום,

נכון להיום יש לי בבית גם בכבלים וגם ADSL.

הכבלים (אני חושב) הם 1.5 ואת הADSL שידרגתי ל-5MB לפני מס' חודשים.

הנתב שלי הוא D-LINK DI-624. כרגע הרשת האלחותית שלי מחוברת למודם הADSL, שהוא ה-ECI BFOCuS 312, ע"י PPPoE והמודם כבלים מחובר למחשב נפרד שלא קשור לרשת. להלן תמונה מהנתב שלי:

dlinkwan.jpg

ישנן 3 בעיות עיקריות וממש מעצבנות:

1) לפחות פעם אחת ביום (בד"כ יותר) הרשת האלחותית או קורסת (נורת הWLAN נכבת) ואני צריך לכבות ולהדליק את הנתב כדי שזה יפעל, או שהנורה דולקת, פשוט האינטרנט לא עובד. למען הסר ספק כל הנורות במודם ECI דולקות כאשר הנ"ל קורה.

האם זה הנתב? האם זה המודם (אולי הFIREWALL של המודם, אני יודע שהECI הזה יכול לתפקד גם כנתב ושיש לו FIREWALL שמופעל מהחברה)? האם זה הADSL?

2) ישנן שעות בהם אני בפירוש מרגיש האטה קיצונית במהירות גלישה עד כדי קבלת DNS ERROR ודפים שלא עולים, למשל היום בשעות אחה"צ והערב (יום שישי, עמוס), האם עומס אנשים גולשים באיזור שלי משפיע לי על מהירות הADSL? האם זה יקרה גם באינטרנט בכבלים?

3) אני משתמש בBITCOMET, למי שמשתמש ויודע אז יש לי נורה צהובה, שאומרת שהLISTEN PORT שלי לא נגיש וחסום. בXP ובנתב DLINK אני בטוח ב100% שהכל מוגדר כמו שצריך ופתוח לפורטים של BITCOMET, מה שנשאר זה כנראה הFIREWALL במודם ECI שפועל. מישהו יודע איך אני נכנס לECI ומבטל את הFIREWALL?

בנוסף, אני רוצה לנסות לעבוד ברשת עם החיבור בכבלים, ואני לא זוכר איך להגדיר את הנתב לחיבור DHCP של כבלים, אני חושב שבזמנו השתמשתי בPPTP, אבל לא זוכר אם שיניתי משהו בIP ומה רשמתי בCLIENT ובSERVERNAME/IP. הנה תמונה אם מישהו יכול לעזור לי:

dlinkwanpptp.jpg

מה דעתכם בכללי ומנסיון, להשאר עם ADSL או להגדיל את הכבלים ל-5MB ולהיות איתם? הספק שלי הוא זהב 012.

יש לי שם משתמש אחד והוא פועל גם בכבלים וגם בADSL. האם אני צריך להודיע לאינטרנט זהב אם אני מחליף לכבלים קבוע?

תודה רבה לעונים! (אני יודע, זה ארוך).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...