הצעה של בזק: נתב rotal rtl1025 vs siemens sl2141 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הצעה של בזק: נתב rotal rtl1025 vs siemens sl2141


ניב200

Recommended Posts

יותר תמיכה? איך בדיוק? הרי שני המודמים שייכים לבזק כך שהתמיכה היא שווה לעניות דעתי. אם אתה בטוח שאני טועה, אשמח להסבר מפורט בעניין...

וחוצמזה, לא משנה איזה מודם יש לך, התמיכה היא בתשלום!!! :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וחוצמזה, לא משנה איזה מודם יש לך, התמיכה היא בתשלום!!! :pissed:

יש המון היגיון בכך שהתמיכה היא בתשלום

נכון שהראוטרים של בזק אינם הטובים בשוק אבל קשה למצוא קנייה נוחה מזאת מבחינת פריסת תשלומים . המחיר הוא הגיוני וכשאתה קונה ראוטר מחנות מחשבים ליד הבית או סתם דיפו לדוגמא אתה לא מתקשר לקופאית ושואל איך מתקינים נכון.?

בזק מציעה באתר שלה מדריכים איך להגדיר את הראוטר אם אינך מצליח להתמודד עם זה לבד הגיוני שתשלם על תמיכה . אחרי הכל בישביל שתומך יגדיר איתך משלמים לו כסף נניח אזור ה 25 ש"ח לשעה להגדיר איתך את הראוטר יקח לו חצי שעה אז נגיד זה 12.5 ולא לשכוח את כל העלויות מסביב כגון הכשרה עלוייות החזקת מוקד וכולי ...... זה הבעיה איתנו הישראלים "ברגע שאני משלם שקל . מגיע לי הכל" וזה לא גישה נכונה .

מספיק שכל אחד שקנה ראוטר יתקשר לתמיכה פעמיים לעזרה והוא כבר לא ריווחי . שלא להזכיר שיש אנשים מסוגלים להתקשר אחרי התקנה של כל תוכנה בישביל לפתוח פורט .

אם הייתי כועס על פרט בעיסקה הזאת זו העבודה שיש רק שנה אחריות , לא יודע אם יש מקומות שנותנים יותר זמן אחריות אבל לי אישית שלוש שנים נראה יותר הגיוני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל-Siemens יש יותר תמיכה (כנראה בגלל שהוא הנמכר יותר) ולכן לטעמי עדיף.

מבחינה פונקציונאלית ואמינות שניהם באותה הרמה.

שני הנתבים הנ"ל מיוצרים ע"י אותה חברה (DYNALINK) ופשוט נמכרים תחת שמות "מודבקים", כלומר החברה שמשווקת אותם שמה עליהם את המדבקה שלהם ומשנה את הכותרת בממשק. ככה שאין פה עניין של תמיכה יותר או פחות טובה.

למרות כל זאת יש הבדלים בפס ייצור ובקושחות, לכן , מסניוני, אני מעדיף את הRTA1025W.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...