בעיה- מסך מצהיב - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה- מסך מצהיב


homart

Recommended Posts

שלום, יש לי מסך של דגם 9K+ יש לי אותו כבר ש נים, ביום שהפעלתי את המחשב כל התצוגה הוצגה בגוון צהוב מאוד, מזכיר את המחשבי דוס של פעם, רק אחרי הפעלה מחדש פעמיים של המחשב זה הסתדר, אבל עכשיו זה חוזר לפעמםי להבהב בצהוב שאני מזיז בטעות את השולחן מחשב או סתם שבא למסבך...

יש לי כרטיס מסך gforce ultra חדש ממש!!

מה עושים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה קורה שאתה מזיז את שולחן המחשב אז יתכן שזו בעיה של כבל רופף או לא תקין שמחבר את המסך לכרטיס המסך. נסה להחליף כבל או לבדוק שהוא מחובר טוב. בעיות ותוכנה לא מושפעות מתזוזות שולחן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי יש את הבעיה במסך CRT ואני לא חושב שזאת בעיה של כבל, אצלי המסך נהיה צהוב ובהתחלה זה היה רק כשהמסך היה זז אם בטעות הזזתי את השולחן מחשב או משהו נתקל במסך אז זה כמו מגעים כאלה שהוא היה רוב הזמן רגיל ועם הנגיעות האלה הוא הפך צהוב לכמה רגעים.. היום הוא כמעט קבוע תפס את הצהבת הזאת ורק אם אני מביא לו איזה כמה בוקסים או משהו כזה אז זה משתחרר וחוזר לעצמו אבל לא להרבה זמן, הבעיה הזאת נובעת מזה שמיקמתי את המסך ממש בצמוד לשני רמקולים וכשהייתי מגביר ממש ווליום חזק כמו טראנס אז מהבאסים המסך בהתחלה התחיל להתעוות ולרצד עם הגוון הצהוב עד שעם הזמן זה נהיה כמעט קבוע, לדעתי צריך פשוט לקחת את המסך לטכנאי ולהחליף איזה חלק זה לא צריך להיות משהו שיגרום לזרוק את המסך לפח. מה שבטוח שאם הבעיה שלך זהה לשלי אז זה לא קשור לכרטיס מסך כי קניתי מסך lcd חדש ורואים בו פיקס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...