פורסם 2007 באוקטובר 2018 שנים שימו לב לרשימת המשחקים מבוססי המנוע "UNREAL 3" לכל הקונסולות: http://en.wikipedia.org/wiki/Unreal_3 דוגמאות: Gears of War Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas BioShock Medal of Honor: Airborne Stranglehold בקצב הזה אפילו משחקי חרטא יראו מיליון דולר. על HALO כתוב שהמנוע הוא: Proprietary "Halo Engine" with Havok Physics. יש סיכוי שזה בעצם המנוע של אנריל? משהו יודע איזה מנוע מריץ את "Call of Duty 4: Modern Warfare"? אחרי שראיתי תמונות וטריילרים מכל כך הרבה משחקים מבוססי "אנריל 3" אז יש לי הרגשה שאני מזהה אותו בכל מני משחקים. האים זה קורה גם לכם? הינה כמה תמונות של משחקים מבוססי "אנריל 3" שעומדים לצאת בעתיד הקרוב. האים אתם מזהים את אותה גראפיקה "עשירה, חדה ומעודנת" שאני מתכוון אליה? TUROK http://image.com.com/gamespot/images/2007/122/930158_20070503_screen005.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2006/129/930159_20060510_screen004.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2006/129/930159_20060510_screen002.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2007/024/930158_20070125_screen009.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2007/024/930158_20070125_screen007.jpg BLACKSITE: AREA 51 http://image.com.com/gamespot/images/2007/261/937989_20070919_screen002.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2007/261/937989_20070919_screen003.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2007/191/937989_20070711_screen002.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2007/191/937989_20070711_screen003.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2007/165/937062_20070615_screen009.jpg
פורסם 2007 באוקטובר 2018 שנים חברת Infinity Ward פיתחה מנוע ייעודי וחדש ל COD4נסה לפעמים להכנס לוויקיhttp://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_duty_4
פורסם 2007 באוקטובר 2018 שנים על HALO כתוב שהמנוע הוא:Proprietary "Halo Engine" with Havok Physics.יש סיכוי שזה בעצם המנוע של אנריל?סביר יותר להניח שאתה לא ממש יודע אנגלית. או לחילופין, שאתה לא יודע מה זה Havok Physics.מה המטרה של הדיון הזה?
פורסם 2007 באוקטובר 2018 שנים שזה שם.ומטרת האשכול היא להראות שהמנוע נפוץ מאוד. אם בא לכם, הסכימו או לא הסכימו בתגובותיכם.
פורסם 2007 באוקטובר 2018 שנים ממתי שמים מרכאות על כול שם מותג ?וכן ברור שאנחנו מזהים, במיוחד באפקטים של הPOST PROCESSING.
פורסם 2007 באוקטובר 2018 שנים http://www.sega.com/aliens/index.php ALIENSSSSSSSSSSSS OMG OMG OMG OMG OMG OMG :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: (זה היה בתוך הקישורים של המנוע UR3)
פורסם 2007 באוקטובר 2118 שנים מחבר סביר יותר להניח שאתה לא ממש יודע אנגלית. או לחילופין, שאתה לא יודע מה זה Havok Physics. מה המטרה של הדיון הזה? לא הכרתי את המנוע הפיסיקלי של HAVOK ועכשיו אני מכיר. הינה לינק לרשימת המשחקים שמבוססים עליו: http://www.havok.com/content/blogcategory/29/73/ עדיין יש לי הרגשה שהוא נראה יותר מדי דומה ל UNREAL 3. אתה יודע מה זה HALO ENGINE? יש יותר מדי דברים בחיים שכתוב דבר אחד ובתכלס זה של משהו אחר. * יכול להיות שאני לא יודע אנגלית, אם אתה רוצה אז תלמד אותי.
פורסם 2007 באוקטובר 2118 שנים משחקים נראים יפה מאוד במנוע הזה. אבל אני לא אוהב אותו זה סוג של גרפיקה לא מציאותית כזאת יותר מצוירת.
פורסם 2007 באוקטובר 2118 שנים משחקים נראים יפה מאוד במנוע הזה. אבל אני לא אוהב אותו זה סוג של גרפיקה לא מציאותית כזאת יותר מצוירת.גם אני חשבתי ככה , ותמיד זה היה ככה עם מנועי אנריל עוד מהמשחקים שהיו בנויים על unreal engine1 והלאה המשיך לשני והמגמה נמשכת בשלישי.לא אמרתי שהמשחקים לא טובים , להפך הם מצויינים מהנים ומצליחים פשוט לפי הטעם האישי שלי , אני מעדיף ריאליזם.
פורסם 2007 באוקטובר 2118 שנים זה לא נראה לכם קצת פרדוקסלי לצפות לריאליזם ממנוע שנקרא UNREAL ENGINE ? (בעברית=לא מציאותי)
פורסם 2007 באוקטובר 2118 שנים זה לא נראה לכם קצת פרדוקסלי לצפות לריאליזם ממנוע שנקרא UNREAL ENGINE ? (בעברית=לא מציאותי) אם כבר זה אירוני ולא פרדוקסלי. אפשר שיהיה משחק שנראה אמין ומדויק פיסיקלית במראה שלו אבל התוכן של המשחק יהיה לא מציאותי. לטעמי צריכים סגנון גרפיקה"ציורי" שהוא נהדר כמו של ציורי מד"ב או פנטזיה וגם גרפיקה היפר ריאליסטית תתארו לעצמכם gta אם גרפיקה ריאליסטית לגמרי הכל יהיה קשה ומרגש יותר למשל פתאום יהיה קשה לירות בהולכי רגל (כמו שסתם עושים במשחק בשביל הכיף) כי הם יראו אמיתים חיים ונושמים... סך הכל חשוב שיהיה גיוון בגרפיקות והאפשרויות.
פורסם 2007 באוקטובר 2118 שנים אתה יודע מה זה HALO ENGINE?המנוע שנבנה במיוחד בשביל HALO.הרבה חברות בוחרות לקנות זכויות שימוש במנועים (שתי דוגמאות בולטות הן המנוע של DOOM ו UNREAL) במקום לפתח מנוע מאפס שזה תהליך ארוך מאוד ויקר.במקרה של HALO, המפתחים החליטו לבנות את המנוע בעצמם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.