בעיה מוזרה באחד מה-HDD - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה מוזרה באחד מה-HDD


orental5

Recommended Posts

אני לא חושב שהבעיה בספק ו בהספק

להלן המפרט שהספק מחזיק

E6750

GA P35DQ6

sapphire ATI 2600 PRO

2X1024 G.Skill II CL5

Thermaltek ruby Orb II

2XThermaltek Smart Case Fan II

Hauppauge PVR-150 MCE Kit

WD 160 sata 2 avjs

WD 500 sata 2 avjs

ASUS DRW 1814BLT

וספק הינן:

enarmax 400W liberty

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדיסק הקשיח שלך עושה spin down אם אין בעיה פיזית(תשכח מזה שזה בדיסק, פגמים כאלה לא מחזיקים ליותר מיומיים) אז זאת יכולה להיות רק בעיה בספק או בכבל(תנתק דברים לא חיוניים, הכי טוב זה להוציא סטיק 1 או שניים של זכרונות כי הם הרכיבים שזוללים הכי הרבה הספק שאפשר לוותר עליהם חלקית).

זאת בעיה בpower management של מערכת ההפעל, או שהpower setting שלך מוגדר כpower saver ברמה מסויימת ולכן עושה spin down אחרי X דקות שאין פעילות בHD(אם תשים לב אם תריץ תוכנה או משחק למשל שמותקנים על אותו HD זה לא יקרה) או כמו שאצלי הייתה הרבה זמן בעיה בדרייברים.

הייתה לי הרבה מאוד זמן את הבעיה הזאת עם כל הHDים(חוץ מזה של מערכת ההפעלה) על , ובסוף הייתי ממש צריך להתעסק עם הקבצים של הדרייבר ולשנות כתובות של משאבים בשביל שהפונקציה לא תעבוד(וכן לפני זה לצערי(או שלא) החלפתי ספק כוח(מ18A על V12 לאחד של 43A) ועדיין הבעיה לא נפתרה עד ההתעסקו עם הקרביים של הדרייבר).

בכלליות אני מאוד מציע לך לעשות כמה דברים לפני שאתה מתחיל 1 זה לחפש את הדגם של הלוח אם שלך בגוגל + spin down וגם לחפש את הHD שלך בגוגל + spin down בד"כ תמצא שמה קומבינציה רלוונטית לגביך עם פתרון.

אבל גם פתרון ג'נרי יעבור(אבל הוא יהיה ארוך יותר); אם הם על ערוצים נפרדים תסיר את הדרייבר של הערוץ ששייך לHD שעושה בעיות ותתקין עדכניים(או לא, לפעמים כדאי לחזור לגרסאות ישנות) של הבקר(אם זה מה שבא עם הלוח אז עדכניים לchipset) אם לא אז תתקים לבקר הRAID.

במקרה שכבר מותקנים לך עדכניים, תנסה לחזור לגרסא ישנה יותר או למחוק אותם בכלל ולהשתמש בדיפולטיים של מערכת ההפעלה, עם דרייברים דיפולטיים כמעט אף פעם פיטשרים מתקדמים לא עובדים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...