איפה קניתם את המחשב שלכם ?? <אנא ענו לעניין וללא השמצות מיותרות> - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איפה קניתם את המחשב שלכם ?? <אנא ענו לעניין וללא השמצות מיותרות>


DigMe

Recommended Posts

  • תגובות 98
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

KSP

ומצטער על זה עד היום

תקנה בזיגזג שהם קצת יקרים, אבל שירות נהדר (וזה דבר חשוב שקונים מחשב לאורך זמן)

או TMS שהבנתי שגם הם טובים והם עושים OC בחינם למי שקונה אצלהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

TMS נמצאים במוצקין. יש להם גם מעבדת תיקונים במרכז והם מצוינים.

SKYPC נמצאים בראשון לציון אם אני לא טועה.

IQPC נמצאים באשדוד. גם להם יש שירות לא רע בכלל.

לפי מה שהבנתי גם זיגזג ולוגיק טובים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב-KSP... זה היה לפני שנרשמתי לפורום, כי רק אחרי קניית המחשב (או יותר נכון, קצת לפני) התחלתי להתעניין במחשבים, חלקים וכאלה ואז חיפשתי פורום ומצאתי את זה ורק אז הבנתי מי אלה KSP ולאחרונה הבנתי את זה יותר טוב כשהלכתי להחליף איזה משהו מקולקל (מקבלים פחות אחריות אם עושים הרכבה עצמית - מדיניות דפוקה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

IQPC.

שירות ממש מצויין - יום אחרי הבקשה התקשרו לברר אם הכול בסדר, 5 ימי עבודה אח"כ הכול היה מוכן, והם פתחו שם אותו והראו לי שהכול בסדר..

ובכלל, זה ממש הוואי משפחתי יש שם - האב הוא המוכר, הבן שלו מתקן שם ויש אווירה ממש סבבה שם ולא של לחץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשב של אחותי באייבורי :bash: אבל לא מתקרב לשם יותר אחרי שאתה שומע מה הולך שם.

שלי מגיבורנט נתניה, וזיכרונות מKSP. אבל לא מתקרב לשם יותר אחרי שאתה שומע מה הולך שם. לשניהם.

מסך מיד2. :) מתקרב חופשי, מסך 19 אינטצ' F900B ב 250 שקל כמו חדש..:)

אתה לא חושב שזה שייך לפורום כללי..?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חנויות מחשבים, כמו כל דבר, יש ויש :

ג'י-טק / ספיד-מחשבים מגבעתיים - שירות אמריקאי, ודיוק של שעון שווייצרי - פשוט תענוג להזמין מהם.

אופטימה-סיסטמס / ישראקומפ מפ"ת - תענוג צרוף - סבלנות, ומקצוענות אמיתית - בשירות-לקוחות ובכלל.

נועה מחשבים מחיפה - שירות לקוחות הוגן ומגיב, נראים רציניים ואמינים.

סקאיי מראשל"צ - היו בסדר גמור ונראו רציניים במכירות/שירות-לקוחות בפעם היחידה שבדקתי אותם.

זיגזג-2000 מנווה-מונסון - נחמדים מאד במכירות - אך לא הכי מקצועיים, נחמדים קצת פחות במעבדה - וגם קצת יותר מקצועיים.

אי-ממורי / לביא שיווק ישיר מפ"ת - אחרי שעוברים את ה-Calling Center המרגיז שלהם - הם אדיבים ומקצועיים במכירות ובשירות-הלקוחות, וזריזים ביותר באספקה.

משרדיה מחולון - זריזים כשד משחת באספקה. ומאידך לא בדקתי את המכירות או את שירות-הלקוחות שלהם כבר הרבה זמן.

רשת "באג" - נחמדים מאד במכירות, ואמינים. רצוי תמיד לסכם דברים מראש עם המוקד הטלפוני של הרשת, ולא עם הסניפים.

רשת "אופיס דיפו" / מח' מחשוב - שירות לקוחות לא ממש מקצועי, ומאד לא אחיד. עשויים להשתדל למצוא סיבות להפקיע אחריות למוצרים שנרכשו אצלהם - כמדיניות הרשת.

פלונטר מת"א - מגוון מוצרים גדול ומחירים סבירים, אך שירות-לקוחות מאד לא אחיד... וגם האמינות איננה ערך עליון אצלם.

לוג'יק מר"ג - אמינות בינונית ומטה, ושירות גרוע (שבועות רבים של המתנה עד לאספקת ציוד שהוזמן, שבועות רבים עוד יותר של המתנה עד להחלפת ציוד פגום...).

פנדה מקיסריה - לא משהו בשירות לקוחות הטלפוני : פקידות לא מקצועיות, ומעצבנות, מן הסתם קרובות-משפחה או חברות של בעלת-הבית... שאין להן מושג יותר מקלוש במחשבים ובאיך צריך להיראות שירות לקוחות.

רשת "KSP" - בעלי שירות לקוחות טלפוני שהיה מאד לא רציני, עד שכנראה עבר שדרוג יסודי לאחרונה. שמעתי גם על מדיניות אחריות בעייתית...

רשת "אייבורי" - שירות איטי בסניפים, ומסכת תלאות שלמה בין הרגע שהזמנתי מהם רכיב-חומרה בעבור מישהו, ועד לרגע שהחזירו לו את הכסף חזרה - לאחר שהחלטנו לבטל את ההזמנה בעקבות השירות-לקוחות הבלתי-נסבל שלהם ("לא אי-אפשר להעביר את השיחה, יחזרו אליך בקרוב..." ו-"לא אי-אפשר לשלוח את ההזמנה לשם. למה ? ככה.").

רשת "טרקלין חשמל" / סניף נתב"ג (מתחם שא"ל) - קניתי לעצמי, המחשב הגיע עם פיקסל שרוף כמעט באמצע המסך. פניתי לסניף בכתב בבקשה להחליף או להחזיר המוצר הפגום. וכשהגעתי לבסוף להחזיר המוצר הפגום, מנהל-הסניף פתח עליי פה גדול בצעקות, ועלבונות אישיים, בפני כל הלקוחות שהיו בחנות, אך בסוף "עשה טובה" והסכים "לקבל המחשב לתיקון"... (מטה החברה, שאליו פניתי בכתב עוד באותו יום, זיכו אותי כבר למחרת - ועד השקל האחרון - בעצת היועמ"ש הפנימית שלהם).

גלאקסי מחשוב מראשל"צ - אזהרה : מייצרים מחשבים שנמכרים בעיקר ברשתות שיווק, שמים מדבקה על המארז מאחור כדי שלא יפתחו לראות איזה זבל הם דחפו שם - ואם פותחים את המארז - הם מסירים מעצמם כל אחריות לכל רכיבי הציוד. למה ? כי ככה כתבנו בחשבונית ! נציגות שירות-הלקוחות שם כבר כמעט אדישות ללקוחות כועסים. והלקוח שאיננו מבין, עשוי למצוא את עצמו משלם את מלוא מחיר הציוד בתוספת עבודת-מעבדה, בעבור החלפת רכיב ציוד שכשל לאחר פתיחת המחשב ולפני תום תקופת האחריות האמיתית, גם אם אין לבעיה ברכיב הכושל קשר כלשהו - ולו הדמיוני ביותר - לפתיחת המחשב.

ובמקום האחרון, והלא חביב בכלל : די-אם-איי-איי / ממורי-פור-יו (DMII/Memory4You) מהרצליה/פ"ת - אזהרה חמורה : כבר מעל 16 שנה שאני בתחום, ועד ההזמנה האחרונה שלי מהם (שלא הייתה הראשונה כלל וכלל), ושבה נתגלה פרצופם האמיתי, לא נתקלתי בחברה עם כזו התנהגות מלוכלכת. מתייחסים ללקוח כאילו הוא חייב *להם* משהו - ובאופן הגרוע ביותר ! התעלמו מכל פניותיי בדוא"ל כשביקשתי בנימוס לברר מה עלה בגורל ההזמנה, והמשיכו להתעלם גם כשביקשתי שיתקנו טעות שהתברר שהם עשו במשלוח ההזמנה, ולבסוף המנכ"ל פשוט טרק לי את הטלפון כשהתקשרתי לברר היכן נמצאת ההזמנה ! ואחרי שהתלוננתי עליהם, הם שלחו תגובה לאקונית ביותר ואף מטעה, ל-"אמון הציבור". לא להתקרב, ראו הוזהרתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...