צריך הצעות למשחקי מחשבה/אסטרטגיה/בעלי אלגוריתמירקה חזקה - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך הצעות למשחקי מחשבה/אסטרטגיה/בעלי אלגוריתמירקה חזקה


SweeT_EviL

Recommended Posts

בעיקרון אני צריך רעיון(עם אפשר מקורי) לכתיבת משחק בJAVA (אפשר גם תוכנה).

כל הרעיון והדגש בזה הוא שהאלגוריתמיקה תיהיה חזקה ובעלת תחכום מסויים.

כמובן שיש את כל הנדושים כמו: פקמן, שחמט, דיגר, דמקה סינית, רמי, דומינו וכו'

עכשיו אם אני יעשה אותם אני ידרש לרמת גימור ומקצועיות גבוהה ביותר כדי להתקרב ל100, שלא נדבר על להבטיח אותו.

הגרפיקה לא רלוונטית למשחק הזה(שלא נדבר על 3D שממש לא נראה לי יהיה זמן אליו).

מה אתה אומרים, יש לכם משהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה שכחתי לציין, אם זה משחק מחשב אז המחשב צריך להיות חלק מהמשחק(לדוגמא הוא היריב של השחקן בשחמט).

והמשפט הזה

כל הרעיון והדגש בזה הוא שהאלגוריתמיקה תיהיה חזקה ובעלת תחכום מסויים.

מיוחס לAI שלמחשב יהיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה שכחתי לציין, אם זה משחק מחשב אז המחשב צריך להיות חלק מהמשחק(לדוגמא הוא היריב של השחקן בשחמט).

והמשפט הזהמיוחס לAI שלמחשב יהיה.

לבנות טוב בJAVA זה עשוי להיות מסובך (גם מבחינה טכנית וגם מבחינת סיבוכיות). אתה צריך לחשוב אולי לשלב את זה עם תיכנות לוגי בשפות מתאימות, כמו PROLOG, שמיועדות לדברים האלה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה מעניין, רק שלא הבנתי לגמרי תמשחק(וכן, קראתי את ההוראות שלו).

לבנות טוב בJAVA זה עשוי להיות מסובך (גם מבחינה טכנית וגם מבחינת סיבוכיות). אתה צריך לחשוב אולי לשלב את זה עם תיכנות לוגי בשפות מתאימות, כמו PROLOG, שמיועדות לדברים האלה..

אני לא מאמין שיש לי אפשרות לשלב בשפות בפרוייקט הזה(שלא נדבר על זה שאני לא מכיר עוד הרבה שפות).

נראה לי גם שאתה חושב על בצורה גבוהה מידי, תחשוב על זה כעל (קצת) יותר מתוחכם מאבלון ברמה סבירה+

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה מעניין, רק שלא הבנתי לגמרי תמשחק(וכן, קראתי את ההוראות שלו).

שלחתי לך לינק למשחקון לדוגמא...

המטרה: למלא את הבסיס שלך ביותר כלים משל היריב.

עקרון: לכל אחד מהשחקנים יש צד בו הוא יכול להזיז את הכלים ובסיס,כל אחד בתורו יכול להזיז מאחת מהמשבצות בצד שלו את הכלים כאשר הוא משאיר בכל אחד מהמשבצות הבאות כלי אחד,כמו כן גם משאירים בבסיס כלי,ואם יש לך כלים נוספים אתה ממשיך להניח אותם בצד של היריב...

1.אם הכלי האחרון ששמת הוא בבסיס שלך יש לך עוד תור.

2.אם הכלי האחרון ששמת, נמצא לבד במשבצת בצד שלך אזי גם הוא וגם במשבצת מולו בצד של היריב יכנסו אליך לבסיס.

3.אם כל הכלים נמצאים בבסיסים המשחק נגמר.

4.אם לאחד השחקנים אזלו הכלים בצד שלו,ולכן הוא לא יכול להזיז אף כלי, המשחק נגמר ובצד שעדיין יש כלים השחקן מוסיף אותם לבסיס שלו...

אני מקווה שזה עוזר,כי לא נראה לי שאני מסביר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במונופול אין בכלל.

מה לגבי risk?

המחשב צריך בשביל להחליט איפה לשים את החיילים ומה לתקוף בכל שלב.

גם אפשר לעשות שיהיו יותר משני צבאות אלא כמו במשחק המקורי עד 6, ואז המחשב יכול להיות יותר משחקן אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על מה המשחק?

יש את זה באינטרנט?

עריכה:

עכשיו קראתי על זה טיפה בויקי, מאוחר יותר אני אתעמק בזה, וזה נראה מאוד מעניין.

הרבה יותר מסובך(יותר בכיוון מטורף לתכנת), מה שמעלה את הרמה. גם נראה קשה יותר ממנאקלה.

תודה, ותמיד יש מקום לעוד הצעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במונופול אין בכלל.

והמשפט הזה מיוחס ל- שלמחשב יהיה.

נראה לי שיש צורך ב-, במונופול אפשר לעשות את זה נגד המחשב וזה מהיותר פשוטים ד"א...[quote name=SweeT_EviL

link]

נראה לי גם שאתה חושב על בצורה גבוהה מידי, תחשוב על זה כעל AI (קצת) יותר מתוחכם מאבלון ברמה סבירה+

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, ברור שכל העיניין הוא להתסקל קדימה ולראות את ההסתברות של כל דבר ולא רק צעד אחד כל פעם. פשוט אני לא רואה סיבה להשתמש בעוד שפה חוץ מJAVA.

בכל אופן מונפול נפל מהרשימה וRISK בראשה, אלא אם המורה שלי יגיד שזה ברמה גבוהה מידי לפרוייקט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא אמר לי ש4 בשורה זה פשוט מידי..

שיחקתי קצת בRISK ולאחר כמה משחקים זה לא נראה לי כל כך מתוחכם כמו שחשבתי(עדין מתוכחם רק פחות). כאילו,ואולי זה רק אני, אני לא רואה כאן את האסטרטגיה המיוחדת שלה. פספסתי משהו?

בקשר לAI עדין לא הסבירו לנו איך זה אמור להיבנות אבל תעזרו לי רק להבין משהו.

בעיקרון צריך בדיקת כל האפשרויות לX צעדים עתידיים וחישוב באיזה הסתברות הכי גבוהה שהשחקן יעשה שיעזור לי - חיבור כל זה ובחירת הצעד הטוב ביותר. זה בעיקרון AI?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד כמה שהבנתי ממה שכתבת, זה מה שצריך לעשות ה-. ללכת כמה צעדים קדימה לפי מה שאתה מחליט ולראות מה הצעד הכי טוב בשבילו ע"פ קריטריונים שאתה קובע. לפי מספר הצעדים קדימה שהמחשב בודק, אתה יכול לקבוע את רמת הקושי (נניח, 2 צעדים קל, 5 בינוני, 8 קשה וו-10 מאוד קשה). רק חשוב לא לומר לו לבדוק את כל האופציות עד שהמשחק נגמר, כי אחרת הוא יהיה בלתי מנוצח =]

ד"א, במונופול זה באמת בעיה לפי ההגדרה הזו, כי אין יותר מידי מה לחשוב קדימה (המחשב קונה ואז... אין לך באמת מה לחשוב קדימה)..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...