מחפש תוכנה לחסימת הגישה למחשב(פרטים בפנים) - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש תוכנה לחסימת הגישה למחשב(פרטים בפנים)


avi333

Recommended Posts

שלום

אני מחפש תוכנה,דרך כלשהיא לחסום את הגישה למחשב דרך סיסמא,ניסיתי דרך הווינדוס את הסיסמא אבל פשוט מאוד לעבור אותה עם מצב בטוח.

השאלה שלי היא אם אני ישים את הסיסמא על האדמיניסטור אז לא יוכלו להיכנס לי למחשב גם דרך מצב בטוח ואם לא אז האם קיימת תוכנה שתטפל בעניין

תודה לעל העוזרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר לשים ססמא ל בהפעלת המחשב. הדרך היחידה לבטל את הססמא תהיה ע"י הוצאת הסוללה מהלוח כדי לאפס את ה .

אם זה לא מספיק טוב, אתה יכול להלחים את הדלתות של המארז כדי שלא יוכלו לפתוח אותו :)

בגדול, כל דבר אפשר לעקוף...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל לוחות האם שנמכרו בכמה שנים האחרונות אפשר לאפס סיסמת ע"י ג'ימפור מהיר איפשהו בלוח האם - לא צריך להוציא סוללה כבר מזמןןן.

באופן כללי מה ששלומפי אומר נכון. שים סיסמה ב- ושים מנעול פיזי על המארז. בטל ב- אפשרות לאתחל מכונן CD/DVD או USB או Network ואתה מבטיח שמי שעושה בוט יהיה חייב להכניס שתי סיסמאות: ב- ואח"כ בווינדוס. כמו שאמרו תן סיסמה קשה לחשבון Administrator המקורי ולכל חשבון משתמש אחר שם.

אי אפשר למנוע ממישהו לפרוץ לך למחשב, אך אפשר למנוע ממנו לפרוץ לך למחשב בלי שתדע מזה. זה די שקוף להבין שמישהו חדר למחשב אם המנעול הפיזי מנופץ.

בכל אופן אם יש לך מידע רגיש במחשב, אז תתחיל להשתמש בהצפנה כמו EFS או TrueCrypt כך שגם כשהוא גונב לך את ההרד דיסק/המחשב, המידע שם בלתי שמיש עבורו.

וכמובן שים לב שאף אחד לא מסריט אותך מקליד את הסיסמאות או הוסיף לך מסניף סיסמאות פיזי למקלדת... ה-FBI תפס מאפיונר אחד לפני כמה שנים אחרי שפרצו בחשאי לביתו והחדירו לו אחד כזה (כנראה) אל גב המקלדת כך שלא היתה למאפיונר שום דרך להרגיש בזה בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...