רגע לפני קניית 4CoreDual-SATA2 צריך לדעת אם הוא תומך ב-PALIT 1950GT SUPER 512MB - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רגע לפני קניית 4CoreDual-SATA2 צריך לדעת אם הוא תומך ב-PALIT 1950GT SUPER 512MB


nore0

Recommended Posts

לא, אני זוכר שפעם לAGP היה גם כמה מתח הוא מוציא............

שמע, באתר של אסרוק יש רשימת כרטיסים שהוא תומך בהם, אבל הרשימה היא רק לPCI-E שלו.....והGT שלך לא שם, רק הPRO

אולי תשלח להם מייל? הם בטח ישמחו לעזור..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רשמתי שלא בטוח שכל כרטיס AGP יעבוד מכיוון שהיו פעם לוחות מעבר דומים, שבהם סלוט ה AGP לא היה AGP אמיתי אלא AGP מדומה שנבע בכלל מאפיק PCI או PCI-E, ולכן לא כל כרטיס AGP נתמך בלוחות האם. לאחר שבדקתי באתר של VIA את ערכת השבבים של הלוח הזה, ה PT880 Ultra, נראה כי ערכת השבבים תומכת באופן טבעי גם ב AGP וגם ב PCI-E, ולכן לא אמורה להיות בעיה.

הדבר היחיד שמפריע לי כרגע הוא שבאתר של ASRock כתור שערכת השבבים היא PT880 Pro/PT880 Ultra, בעוד שבאתר של VIA קיים עמוד מוצר רק עבור ה PT880 Ultra. ה PT880 Pro קיים רק בטבלת השוואה שמפורסמת באתר של VIA. למעט תמיכה ב FSB של 1066MHz שקיימת ב PT880 Ultra לעומת FSB מקסימלי של 800MHz בגירסת ה PT880 ,Pro אני לא רואה הבדל בין ערכות השבבים האלו.

אגב, דבר נוסף הנובע מהטבלה הנ"ל וכדאי לשים לב אליו, הוא שב PT880 Ultra חריץ ה PCI-E הוא רק X4, ולא X16 כמו ברוב הלוחות שנמכרים היום. בגירסת ה Pro מופיע קישקוש לא ברור ליד ה PCI-E, אז אני לא יודע מה בדיוק קורה בערכת השבבים הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...