עבור לתוכן

בעייה בכרטיס מסך 7900GT

Featured Replies

פורסם

היה לי 7900GT של PowerColor עם בעיות דומות.

בעטתי אותו מהר.

תנסה לממש אחריות, תראה מה ייצא.

  • תגובות 44
  • צפיות 2.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

דוח מצב:

הכרטיס עדיין גוסס, והחלטתי לגאול אותו מייסוריו. אתמול הלכתי לשדרעק (ההיפך מלשדרג) את הכרטיס וקניתי 8600GT של Gigabyte ב650 ש"ח. בובה של כרטיס, שקט ולעניין, 3 שנים אחריות. המחשב עובד פיקס.

לאחר מכן פניתי אל KSP בניסיון (נואש, אני מודה) לממש אחריות. שימו לב, זהו ציטוט מדוייק של השיחה (כמו בביטוח ישיר):

"שלום. קניתי אצלכם כרטיס מסך לפני יותר משנה, והוא התקלקל. האם הוא באחריות?"

"לא, האחריות היא לשנה."

"אבל היצרן נותן 3 שנים אחריות."

"לא אכפת לנו מה היצרן נותן."

"טוב, אז אני יודע לא לקנות אצלכם יותר."

אני מתחיל עכשיו במסע המופלא של ניסיון לממש אחריות יצרן,

כשאני בארץ הקודש והיצרן בטאיוון.

עדכונים בהמשך...

פורסם

שלח ל RMA (אם זה לא מה שאתה עושה כרגע).

פורסם
  • מחבר

שלח ל RMA (אם זה לא מה שאתה עושה כרגע).

אה... בטח... כן. שלחתי פעמיים ל RMA. שלחתי גם לRMS.

סליחה על הבורות (שוב, אני יודע), אבל מה זה RMA?

פורסם

איך אתה יודע שהם קונים את הכרטיס מהיבואן? בדר"כ הם מיבאים אישית ובגלל זה אין אחריות 3 שנים.

מה שאתה מדבר עליו זה אולי אחריות יצרן, ואם בא לך לשלוח את הכרטיס לחו"ל אז בהצלחה עם זה...

בקיצור תברר לפני, שלא תיהיה לך פאדיחה אחרי שהכרטיס יגיע יסתבר שהוא לא מהיבואן.

פורסם
  • מחבר

איך אתה יודע שהם קונים את הכרטיס מהיבואן? בדר"כ הם מיבאים אישית ובגלל זה אין אחריות 3 שנים.

מה שאתה מדבר עליו זה אולי אחריות יצרן, ואם בא לך לשלוח את הכרטיס לחו"ל אז בהצלחה עם זה...

בקיצור תברר לפני, שלא תיהיה לך פאדיחה אחרי שהכרטיס יגיע יסתבר שהוא לא מהיבואן.

בוודאות - הם היבואנים. בגלל זה אמרתי שהיצרן נותן 3 שנים אחריות.

הכרטיס שלי הולך לצבור הרבה שעות טיסה.

פורסם

RMA זה אחריות יצרן.

אתה נכנס לאתר היצרן של הכרטיס שלך (לא NVIDIA, אלא eVga / Leadtek וכו') ופותח שם כרטיס RMA,

הם נותנים לך מספר וכתובת לאן לשלוח, אתה שולח את הכרטיס לאותה הכתובת שנתנו לך, שעל החבילה עצמה רשום את המספר שנתנו לך (בד"כ שולחים רק את הכרטיס בלי הקופסא / אביזרים).

זה מגיע אליהם, הם מטפלים בכרטיס ושולחים לך בחזרה על חשבונם.

פורסם
  • מחבר

RMA זה אחריות יצרן.

אתה נכנס לאתר היצרן של הכרטיס שלך (לא NVIDIA, אלא eVga / Leadtek וכו') ופותח שם כרטיס RMA,

הם נותנים לך מספר וכתובת לאן לשלוח, אתה שולח את הכרטיס לאותה הכתובת שנתנו לך, שעל החבילה עצמה רשום את המספר שנתנו לך (בד"כ שולחים רק את הכרטיס בלי הקופסא / אביזרים).

זה מגיע אליהם, הם מטפלים בכרטיס ושולחים לך בחזרה על חשבונם.

סבבה,

נבדוק איך העסק הזה עובד.

דיווחים בהמשך...

פורסם

גם אני קניתי מKSP לפני כשנתיים את המחשב שלי ותנחש מה? גם לי קרה אותו חרא עם אחריות.

רק שאצלי נדפק גם לוח אם וגם כ.מסך קצת לאחר שנה, רק היה לי מזל וללוח אם הייתה אחריות של 3 שנים (עכשיו זה שנה אצלם, אצלי פשוט היה תקנון ישן יותר בזמן שקניתי ת'מחשב) אבל נאלצתי לקנות כ.מסך חדש...

בכל מקרה למדתי לקח לעתיד - אפילו אם הכל עולה אצלהם 100 שקל זול יותר זה לא שווה את החוסר בעוד שנתיים של אחריות.

מאחל לך בהצלחה עם הקטע של הRMA, אני לא ניסיתי את זה כי עמד לי כ.מסך זול בכל מקרה.

פורסם

בוודאות - הם היבואנים. בגלל זה אמרתי שהיצרן נותן 3 שנים אחריות.

הכרטיס שלי הולך לצבור הרבה שעות טיסה.

צודק, קראתי מהר מידי את התגובה.

פורסם

הלכתי ל-KSP היום בשביל לעשות משהו עם הכרטיס שלי (7900GT) והוא אומר לי זה רק שנה אחריות. בלי קשר לזה, אם מרכיבים לבד את המחשב אז להרבה חלקים אחרים (לא כרטיס מסך, זה רק שנה) יורד האחריות מ-3 לשנה וזה מעפן.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

לאחר התכתבויות רבות, קיבלתי את התגובה הבאה מחברת ASUS. ברשותכם לא אתרגם את המכתבים:

Dear Ido,

Thank you very much for your reply,

I have never ever dealt with KSP

KSP is one of the major parellel importers in Israel

They got Asus product from some other countries

and sell it cheaper becuz they only provides 1 yrs warranty while the official disti provides 3 yrs.

They are hurting Asus reputation in the market.

I have been trying very hard to find their source and cut their supply

but they found some other source everytime when I cut one.

and no matter what I do,

there are always people totally forgot about warranty and buying from them becuz cheaper price.

Hence, I strongly suggest you stop buying from them cuz you can't get full warranty service from them.

Our Authorized distributors, Visual D.G & Morlevi, will provide complete warranty service for Asus product they sell.

Thank you very much.

Best Regards

Daniel Lee

Sales Specialist

AsiaPacific & MEA Sales Group

ASUS TECHNOLOGY PTE LTD.

TW Mobile +886-970-08-7372

TW Office +886-2-2898-7372

TW Fax: +886-2-2896-0634

UAE Office +971-4-283-3728

UAE Mobile +971-50-289-5269

IRAN Office +98-21-8805-5719

KSA Office +966-1-460-3216

Mail: daniel_lee@asus.com

Web: www.asus.com

התעקשתי לראות מה ניתן לעשות בנידון, וזו היתה תשובתם:

Dear Ido,

Im sorry to say that this card cannot be RMA by our authorized distributors.

Please contact your reseller, KSP, for help.

When you bought the card from KSP with cheaper price, KSP should inform you that their warranty is 1-year.

Only the products sold from ASUS authorized distributors, Visual D.G & Morlevi, will be under complete warranty service.

Otherwise, our authorized distributors rights cannot be under guaranteed at all.

We suggest you stopping purchase products from grey market.

Thanks.

Best Regards,

Jocelyn

Global Technical Support Department

ASUSTeK Computer Inc.

Tel: +86-21-38429911 ext. 9103

Fax: +86-21-58668722

E-mail: Jocelyn_Wang@asus.com.cn

פורסם

OK, רשמית, ל-KSP עכשיו יש שם עולמי ;)

פורסם

שם עולמי מצויין. שוק אפור...

פורסם

חחח הלוואי אסוס יעשו עליהם חרם וכולם יעשו כמוה.

בכל מקרה שמתי לב באתר של KSP שיש אופציה להרחבת אחריות לכל מוצר שקונים (שאגב הם "שוכחים" להגיד לך בעת הקניה שיש לך אופציה כזאתי).

אפשר להרחיב אחריות לשנתיים בעד +10% תוספת מחיר או לשלוש שנים בתמורה לתוספת של 20% למחיר המוצר.

מסקנה: לא שווה.

וTAPUZ אני מציע לך לא לנסות בכלל לסחוט מהם אחריות, חבל על הבריאות שלך. ח"ח על הניסיון ;)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים