DI-614 המשך בעיות עם המכשיר המעצבן הזה - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

DI-614 המשך בעיות עם המכשיר המעצבן הזה


ינשוף kci

Recommended Posts

שלום לכולם יש ברשותי מודם dlink d-614+ משום מה בזמן האחרון אני סובל מקשיים בפתיחת פורטים בחומת האש של הראוטר, כאשר אני פותח את הפורט הוא נשאר פתוח למספר דקות ואז פשוט נעלם ואיתו חוזר החסימה של הפורט.

אני לא יודע מה הבעיה וזה מאוד מאוד מדכא מיותר לציין שאני משתמש בעדכון חומרה העדכני ביותר ושאני מחובר בחיבור ADSL, חשבתי אולי אני לא עושה משהו טובה והגדלתי להכנס לאתר שלהם ולנסות לעשות את השלבים שכתובים באתר (שלצערי היו בדיוק כמו שאני עשיתי) ושוב הפורט לא מתפקד.

מיותר לציין שאם הייתי פותח מספר פעמים את אותו הפורט פתאום הוא מנקה את שאר הפורטים ומשאיר רק את הפורטים הספציפים פתוחים ונועל את כול השאר, מאפשר לי להשתמש בפורט הרצוי למספר דקות ואז גם הוא נעלם והראוטר פשוט נחסם.

בתודה רבה מראש על כול עזרה שתוכלו להעניק לי

ינשוף

- זה הסתדר ע"י פתיחה של הפורטים בווירטואל סרבר אבל עכשיו נוצרה בעיה חדשה, זה מתפקד סבבה לכמה דקות ואז זה פשוט שוב נחסם, אני משתגע מה עושים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון זו בעיה של עדכון הגרסה האחרון שמלא לדעתי בבאגים.

מוסיפים rule הוא מופיע ואחרי כמה דקות נעלם כלא היה, DDNS לא עובד...

אתה יכול להוריד גרסה יותר ישנה והדברים יסתדרו.

אני זרקתי את ה-dlink +614 לטובת edimax br-6204wg , זול, פשוט, נותן לרוב יותר פונקציונליות והרבה יותר יציב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני חושב שהגיע הזמן להחליף את הגרוטאה, גלינק על הפנים פשוט זוועת עולם, הראוטר הראשון שלי היה שלהם והוא היה מצויין, אני זוכר שקניתי אותו לפני שנים, לעומת זאת הראוטר הזה פשוט מפוצץ באגים לא סבירים :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...