המרת קבצי טקסט רבים לקובץ אקסל יחיד - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המרת קבצי טקסט רבים לקובץ אקסל יחיד


Ghosthunter

Recommended Posts

שלום,

יש בידי המון קבצי טקסט(כ 500), ובכל אחד מהם שורת מספרים.

אני מעוניין להעביר את כל הקבצים האלה לקובץ אקסל שישים כל קובץ בשורה נפרדת(באקסל), וכל ערך בשורה(מקבצי הטקסט), שישים בעמודה אחרת.

האם יש תוכנה שיכולה לעשות את זה?

אופיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מומחה לשפות תכנות, לא?

תתכנת אחת כזו! :)

כתוב תכנית בפייתון שתקרא את כל הקבצים ותאחד אותם לקובץ טקסט אחד, כאשר המספרים באותה שורה יופרדו בפסיקים. שמור את הקובץ בסיומת csv ופתח אותו באקסל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי דווקא שמיקרוסופט (או צד גימל) יכולים לייצר Wizard אינטיליגנטי שיענה גם על הדרישה שלו ועל דרישה שלי שהזכרתי לאחרונה (מידע שמגיע מספק סחורה ב-PDF בודד). לוגית, כל מה שצריך לעשות זה לסמן עבור התוכנה שניים-שלושה פיסות מידע (במקרה שלו מקבצים שונים אל טבלה אחת, במקרה שלי מטורים שאין ביניהם הפרדה ברורה חוץ מאשר שהטור האחרון והלפני אחרון מכילים רצף-אותיות ללא-רווחים, שזה מספיק לאלגוריתם אינטיליגנטי להבין מה קורה) ולהגיד לה לאן הם הולכים, והיא כבר צריכה לזהות לבד patterns.

מתישהו זה יקרה. הרעיון מאוד דומה ל-mail merge שב-word שהוא מאוד מרשים באינטיליגנטיות שלו (מקורות המידע שיכולים להיות הבסיס ליצירת פריטי הדואר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור, הרי VBA בסופו של דבר זה VB בתוך אקסל. אתה יכול לעשות שם הכל.

UI, אתה מצפה שאקסל יוכל לקרוא כל פורמט שמישהו יכול לדמיין?

הוא כבר יכול לקרוא את הפורמט שאני רוצה(בסך הכל זה הי קובץ טקסט מופרד ע"י רווחים). הייתי יכול לעשות את זה אחד אחד ע"י פתיחת הקובץ(שם הוא מאפשר לי להגדיר איך אני רוצה שהקובץ יפתח, ומה יהייה בכל תא. הבעיה היא שהייתי צריך לעשות את זה אחד אחד(ויש לי בערך 500 כאלה שאני צריך לעשות). קיוויתי שיש לEXCEL אפשרות להריץ את אותה פקודת פתיחה על מספר קבצים, בלי להגדיר כל פעם את הצורה בה הקבצים נפתחים מחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...