פורסם 2007 בספטמבר 2718 שנים ההבדלים בDX10 באים לידי ביטוי לא רק במראה עצמו, אלא בביצועים ובכמות החישובים בו זמנית.על DX10 אפשר "לדחוס" יותר פיצ'רים...דוגמא קלאסית לכך היא Crysis שהולך לצאת, שהולך להציע כמה דברים נוספים [למעט גראפיקה משופרת] על DX10 שלא יהיו זמנינים בDX9:-ב-DX10 יהיה Dynamic day\night cycling, וב-Dx9 השעות יהיו סטאטיות וקבועות-ב-DX10 ייהיו סביבות הריסות [האפשרות לרסק בתים לחתיכות..כמו שהציגו בהדגמה של המשחק כאשר טנק עלה על מבנה והמבנה התרסק לרסיסים, וכן גם האפשרות לרסס ולפוצץ צמחיה...משמע כל העסק שאם אתה יורה על עצים הם יכולים ליפול וכו'], בDX9 בעקבות בעיות בביצועים -האפשרות מבוטלת.ואגב, מה שאמרת לא תקף לגבי קרייסיס, כי הוא נראה טוב בהרבה על DX10...
פורסם 2007 בספטמבר 2718 שנים מחבר ההבדלים בDX10 באים לידי ביטוי לא רק במראה עצמו, אלא בביצועים ובכמות החישובים בו זמנית.על DX10 אפשר "לדחוס" יותר פיצ'רים...דוגמא קלאסית לכך היא Crysis שהולך לצאת, שהולך להציע כמה דברים נוספים [למעט גראפיקה משופרת] על DX10 שלא יהיו זמנינים בDX9:-ב-DX10 יהיה Dynamic day\night cycling, וב-Dx9 השעות יהיו סטאטיות וקבועות-ב-DX10 ייהיו סביבות הריסות [האפשרות לרסק בתים לחתיכות..כמו שהציגו בהדגמה של המשחק כאשר טנק עלה על מבנה והמבנה התרסק לרסיסים, וכן גם האפשרות לרסס ולפוצץ צמחיה...משמע כל העסק שאם אתה יורה על עצים הם יכולים ליפול וכו'], בDX9 בעקבות בעיות בביצועים -האפשרות מבוטלת.ואגב, מה שאמרת לא תקף לגבי קרייסיס, כי הוא נראה טוב בהרבה על DX10...כבר ראיתי משחקים ישנים שתמכו בסביבות הריסות ואין בכך שום חידוש.בולשיט ,אין הבדל משמעותי בין crysis ( שמורץ על חומרה זהה ) תחת dx10 לבין זה שמורץ על dx9.כמו שרוב האנשים לא מבדילים בין קוקה קולה לפפסי אני מוכן להתערב איתך שרוב האנשים (כמובן במידה ולא תגיד להם מראש מי נגד מי ) לא יצליחו להבדיל בין crysis שמורץ תחת dx10 לבין זה שמורץ על dx9.ההבדלים היחידים שכן ראיתי אלו ההבדלים בתאורה במשחק ואני אישית לא אהבתי את התאורה המציאותית מדי ואני בכייף הייתי מוותר עלייה מפני שאותי היא עצבנה. (אני מתכוון לכך שלפעמים הסימולציה של התאורה היא כביכול כל כך מציאותית שאתה מוצא את עצמך מסונוור )
פורסם 2007 בספטמבר 2718 שנים Toxin II, ההבדלים שמנית (בהנחה שהם נכונים) נובעים אך ורק מהבחירה של המפתחים לא לשלב את היכולות האלה בגרסה של ה DX9. הם בהחלט יכלו לעשות זאת. עריכה: פשוט לא הבנתי אם אתה מודע לכך לפי הדברים שאמרת. אם ציינתי את המובן מאליו אז אל תתייחס
פורסם 2007 בספטמבר 2718 שנים ברור שזה אפשריאבל בהתייחס לכמות האופטימיזציה שהם היו צריכים לעשות כדי להשאיר את הפיצ'רים הנ"ל על DX9, זה הגיוני להבין למה הם ביטלו אותם והשאירו אותם רק בDX10.
פורסם 2007 בספטמבר 2718 שנים לפי כל מה שאתם אומרים כאן אין ממש הבדל משמעותי בין DX10 לבין כרטיס חישוב פיזקלי של AGEIA.כל "האופציות" שמניתם פה לDX10 ניתנות לביצוע היום עם כרטיסי AGEIA PHYSX , לדוגמא: CellFactor ו GRAW 2...אז מה בכל זאת היתרונות של DX10 היום? (לא מה יהיו היתרונות בעוד שנה...)
פורסם 2007 בספטמבר 2718 שנים גם בלי AGEIA תאורטית הכל יכול להיות היום השאלה כמה זמן יקח לפתח את זה ומה העלות הסופית של הפיתוח במילים אחרות תחשבו על פוטושופ ישן מול פוטושופ חדש בתאוריה אפשר לעשות כימאת הכל גם בגירסה הישנה בפועל זה יצריך גם יותר כישורים וגם יותר זמן מהגירסה החדשה ויש פה ענין כלכלי בסופו של דבר הDX10 מקל על מפתחים זה הכל אבל חוץ מהDX10 החומרה עצמה מקבלת יותר זכרון\צינורות עיבוד וכו מהכרטיסים הקודמים אז הרווח כפול אם ישתמשו בזה
פורסם 2007 בספטמבר 2918 שנים אוקייאבל עם AGEIA , גם תוריד את העומס מהליבה והזכרונות של הכ.מסך ובכך תפנה אותו לביצוע דברים אחרים וגם תקבל את אותם אפקטים...גם פה יש רווח כפול...
פורסם 2007 בספטמבר 2918 שנים אוקייאבל עם AGEIA , גם תוריד את העומס מהליבה והזכרונות של הכ.מסך ובכך תפנה אותו לביצוע דברים אחרים וגם תקבל את אותם אפקטים...גם פה יש רווח כפול...אבל הAGEIA הוא כרטיס נפרד שיושב בסלוט אחר מה שדי מעכב את זרימת החישובים ממנו לכרטיס מסך ולהיפך. מה גם שבהרבה מקרים בעת שימוש בAGEIA הביצועים יורדים ולא עולים כמו שהיינו מצפים. כשיש ליבת פיזיקה על הכרטיס החישובים עוברים הרבה יותר מהר ורואים את בFPS.
פורסם 2007 בספטמבר 2918 שנים מצד אחד ה-PhysX של AGEIA מוריד ביצועים, מצד שני, הוא מוסיף למשחק אפקטים פיזיקליים שעושים אותו ריאליסטי משמעותית, ואז יותר קל לצלול למשחק ולשקוע בו.
פורסם 2007 בספטמבר 3018 שנים בשניי התמונות של WIC ההבדל כמעט כלום והFPS ירד בחצי.שווה לתחת...[br]פורסם בתאריך: 30.09.2007 בשעה 02:43:53ההבדלים בDX10 באים לידי ביטוי לא רק במראה עצמו, אלא בביצועים ובכמות החישובים בו זמנית.על DX10 אפשר "לדחוס" יותר פיצ'רים...דוגמא קלאסית לכך היא Crysis שהולך לצאת, שהולך להציע כמה דברים נוספים [למעט גראפיקה משופרת] על DX10 שלא יהיו זמנינים בDX9:-ב-DX10 יהיה Dynamic day\night cycling, וב-Dx9 השעות יהיו סטאטיות וקבועות-ב-DX10 ייהיו סביבות הריסות [האפשרות לרסק בתים לחתיכות..כמו שהציגו בהדגמה של המשחק כאשר טנק עלה על מבנה והמבנה התרסק לרסיסים, וכן גם האפשרות לרסס ולפוצץ צמחיה...משמע כל העסק שאם אתה יורה על עצים הם יכולים ליפול וכו'], בDX9 בעקבות בעיות בביצועים -האפשרות מבוטלת.ואגב, מה שאמרת לא תקף לגבי קרייסיס, כי הוא נראה טוב בהרבה על DX10...דווקה ראיתי שבDX9 העץ נשבר יופי...
פורסם 2007 בספטמבר 3018 שנים בשניי התמונות של WIC ההבדל כמעט כלום והFPS ירד בחצי.שווה לתחת...זהו זה נמאס ליאתה פאנבוי של DX9!בדיוק כמו אוריאבל אתה הלכת הכי נמוך ואתה אשכרה פאנבוי של אוסף פקודות X_X
פורסם 2007 בספטמבר 3018 שנים זהו זה נמאס ליאתה פאנבוי של DX9!בדיוק כמו אוריאבל אתה הלכת הכי נמוך ואתה אשכרה פאנבוי של אוסף פקודות X_Xחחח מה אתה רוצה תראה את הFPS...גם בLOST PLANET זה ככה,הבדל של כלום אבל הFPS יורד.רק בCRYSIS יש הבדל אבל ממש קטן,לא שווה להתקין VISTA בגלל הבדל כזה.קודם כל שיוציאו SP1 רישמי ואז יהיה כדי יותר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.