עבור לתוכן

הבלוף של dx10-לעיתים קרובות דווקא אותו משחק נראה יותר טוב תחת dx9.

Featured Replies

פורסם

ההבדלים בDX10 באים לידי ביטוי לא רק במראה עצמו, אלא בביצועים ובכמות החישובים בו זמנית.

על DX10 אפשר "לדחוס" יותר פיצ'רים...

דוגמא קלאסית לכך היא Crysis שהולך לצאת, שהולך להציע כמה דברים נוספים [למעט גראפיקה משופרת] על DX10 שלא יהיו זמנינים בDX9:

-ב-DX10 יהיה Dynamic day\night cycling, וב-Dx9 השעות יהיו סטאטיות וקבועות

-ב-DX10 ייהיו סביבות הריסות [האפשרות לרסק בתים לחתיכות..כמו שהציגו בהדגמה של המשחק כאשר טנק עלה על מבנה והמבנה התרסק לרסיסים, וכן גם האפשרות לרסס ולפוצץ צמחיה...משמע כל העסק שאם אתה יורה על עצים הם יכולים ליפול וכו'], בDX9 בעקבות בעיות בביצועים -האפשרות מבוטלת.

ואגב, מה שאמרת לא תקף לגבי קרייסיס, כי הוא נראה טוב בהרבה על DX10...

  • תגובות 58
  • צפיות 4.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

ההבדלים בDX10 באים לידי ביטוי לא רק במראה עצמו, אלא בביצועים ובכמות החישובים בו זמנית.

על DX10 אפשר "לדחוס" יותר פיצ'רים...

דוגמא קלאסית לכך היא Crysis שהולך לצאת, שהולך להציע כמה דברים נוספים [למעט גראפיקה משופרת] על DX10 שלא יהיו זמנינים בDX9:

-ב-DX10 יהיה Dynamic day\night cycling, וב-Dx9 השעות יהיו סטאטיות וקבועות

-ב-DX10 ייהיו סביבות הריסות [האפשרות לרסק בתים לחתיכות..כמו שהציגו בהדגמה של המשחק כאשר טנק עלה על מבנה והמבנה התרסק לרסיסים, וכן גם האפשרות לרסס ולפוצץ צמחיה...משמע כל העסק שאם אתה יורה על עצים הם יכולים ליפול וכו'], בDX9 בעקבות בעיות בביצועים -האפשרות מבוטלת.

ואגב, מה שאמרת לא תקף לגבי קרייסיס, כי הוא נראה טוב בהרבה על DX10...

כבר ראיתי משחקים ישנים שתמכו בסביבות הריסות ואין בכך שום חידוש.

בולשיט ,אין הבדל משמעותי בין crysis ( שמורץ על חומרה זהה ) תחת dx10 לבין זה שמורץ על dx9.

כמו שרוב האנשים לא מבדילים בין קוקה קולה לפפסי אני מוכן להתערב איתך שרוב האנשים (כמובן במידה ולא תגיד להם מראש מי נגד מי ) לא יצליחו להבדיל בין crysis שמורץ תחת dx10 לבין זה שמורץ על dx9.

ההבדלים היחידים שכן ראיתי אלו ההבדלים בתאורה במשחק ואני אישית לא אהבתי את התאורה המציאותית מדי ואני בכייף הייתי מוותר עלייה מפני שאותי היא עצבנה. (אני מתכוון לכך שלפעמים הסימולציה של התאורה היא כביכול כל כך מציאותית שאתה מוצא את עצמך מסונוור )

פורסם

Toxin II, ההבדלים שמנית (בהנחה שהם נכונים) נובעים אך ורק מהבחירה של המפתחים לא לשלב את היכולות האלה בגרסה של ה DX9. הם בהחלט יכלו לעשות זאת.

עריכה: פשוט לא הבנתי אם אתה מודע לכך לפי הדברים שאמרת. אם ציינתי את המובן מאליו אז אל תתייחס :)

פורסם

ברור שזה אפשרי

אבל בהתייחס לכמות האופטימיזציה שהם היו צריכים לעשות כדי להשאיר את הפיצ'רים הנ"ל על DX9, זה הגיוני להבין למה הם ביטלו אותם והשאירו אותם רק בDX10.

פורסם

לפי כל מה שאתם אומרים כאן אין ממש הבדל משמעותי בין DX10 לבין כרטיס חישוב פיזקלי של AGEIA.

כל "האופציות" שמניתם פה לDX10 ניתנות לביצוע היום עם כרטיסי AGEIA PHYSX , לדוגמא: CellFactor ו GRAW 2...

אז מה בכל זאת היתרונות של DX10 היום? (לא מה יהיו היתרונות בעוד שנה...)

פורסם

גם בלי AGEIA תאורטית הכל יכול להיות היום

השאלה כמה זמן יקח לפתח את זה ומה העלות הסופית של הפיתוח

במילים אחרות תחשבו על פוטושופ ישן מול פוטושופ חדש

בתאוריה אפשר לעשות כימאת הכל גם בגירסה הישנה

בפועל זה יצריך גם יותר כישורים וגם יותר זמן מהגירסה החדשה

ויש פה ענין כלכלי בסופו של דבר

הDX10 מקל על מפתחים זה הכל

אבל חוץ מהDX10 החומרה עצמה מקבלת יותר זכרון\צינורות עיבוד וכו מהכרטיסים הקודמים

אז הרווח כפול אם ישתמשו בזה

פורסם

אוקיי

אבל עם AGEIA , גם תוריד את העומס מהליבה והזכרונות של הכ.מסך ובכך תפנה אותו לביצוע דברים אחרים וגם תקבל את אותם אפקטים...

גם פה יש רווח כפול...

פורסם

אוקיי

אבל עם AGEIA , גם תוריד את העומס מהליבה והזכרונות של הכ.מסך ובכך תפנה אותו לביצוע דברים אחרים וגם תקבל את אותם אפקטים...

גם פה יש רווח כפול...

אבל הAGEIA הוא כרטיס נפרד שיושב בסלוט אחר מה שדי מעכב את זרימת החישובים ממנו לכרטיס מסך ולהיפך. מה גם שבהרבה מקרים בעת שימוש בAGEIA הביצועים יורדים ולא עולים כמו שהיינו מצפים. כשיש ליבת פיזיקה על הכרטיס החישובים עוברים הרבה יותר מהר ורואים את בFPS.

פורסם

נידמה לי שב 2900XT יש ליבת פיזיקה על הכרטיס.

פורסם

אני הבנתי שרצו לעשות את זה אבל בסוף זה לא קרה.

פורסם

מצד אחד ה-PhysX של AGEIA מוריד ביצועים, מצד שני, הוא מוסיף למשחק אפקטים פיזיקליים שעושים אותו ריאליסטי משמעותית, ואז יותר קל לצלול למשחק ולשקוע בו.

פורסם

יש משחקים ויש משחקים

ב WIC ראיתי את הכי הרבה הבדל

wic2007092415235818ct5.png

wic2007092415282600xd7.png

פורסם

בשניי התמונות של WIC ההבדל כמעט כלום והFPS ירד בחצי.

שווה לתחת...[br]פורסם בתאריך: 30.09.2007 בשעה 02:43:53


ההבדלים בDX10 באים לידי ביטוי לא רק במראה עצמו, אלא בביצועים ובכמות החישובים בו זמנית.

על DX10 אפשר "לדחוס" יותר פיצ'רים...

דוגמא קלאסית לכך היא Crysis שהולך לצאת, שהולך להציע כמה דברים נוספים [למעט גראפיקה משופרת] על DX10 שלא יהיו זמנינים בDX9:

-ב-DX10 יהיה Dynamic day\night cycling, וב-Dx9 השעות יהיו סטאטיות וקבועות

-ב-DX10 ייהיו סביבות הריסות [האפשרות לרסק בתים לחתיכות..כמו שהציגו בהדגמה של המשחק כאשר טנק עלה על מבנה והמבנה התרסק לרסיסים, וכן גם האפשרות לרסס ולפוצץ צמחיה...משמע כל העסק שאם אתה יורה על עצים הם יכולים ליפול וכו'], בDX9 בעקבות בעיות בביצועים -האפשרות מבוטלת.

ואגב, מה שאמרת לא תקף לגבי קרייסיס, כי הוא נראה טוב בהרבה על DX10...

דווקה ראיתי שבDX9 העץ נשבר יופי...

פורסם

בשניי התמונות של WIC ההבדל כמעט כלום והFPS ירד בחצי.

שווה לתחת...

זהו זה

נמאס לי

אתה פאנבוי של DX9!

בדיוק כמו אורי

אבל אתה הלכת הכי נמוך ואתה אשכרה פאנבוי של אוסף פקודות X_X

פורסם

זהו זה

נמאס לי

אתה פאנבוי של DX9!

בדיוק כמו אורי

אבל אתה הלכת הכי נמוך ואתה אשכרה פאנבוי של אוסף פקודות X_X

חחח מה אתה רוצה תראה את הFPS...

גם בLOST PLANET זה ככה,הבדל של כלום אבל הFPS יורד.

רק בCRYSIS יש הבדל אבל ממש קטן,לא שווה להתקין VISTA בגלל הבדל כזה.

קודם כל שיוציאו SP1 רישמי ואז יהיה כדי יותר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים