התלבטות בקניית נגן - עמוד 2 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות בקניית נגן


Jesper

Recommended Posts

  • תגובות 53
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בעע שוב אתה מתווכח איתי? תגיד לי מה שטויות? זה שיש יותר זמן בטרייה לIPOD? זה שיש רדיו לzvm? אתה סתם אומר דברים וכפי שאמרו פה לפניי (גם להפתעתי) הממשק של הZVM הוא לא נוח כמו הממשק של הIPOD ואחרי בדיקה ראיתי שהם צודקים הוא יותר מסורבל והמקשים פחות נוחים בגלל זה רשמתי את זה פה

וברור שאחרי העדכונים הIPOD יעבוד יותר מהר כי הם ישנו עוד כמה דברים קטנים כדי שהממשק יהיה יותר טוב ויעבוד יותר חלק זה כמו שמתקינים מערכת הפעלה חדשה שדורשת פחות מהמערכת הקודמת שלך (למשל מעבר בVISTA לXP במחשב יעבוד לך יותר מהר כי הדרישות של XP יותר נמוכות מאשר הדרישות של וכן אני יודע שזה לא בדיוק אותו דבר כי הממשק בסופו של דבר יישאר אותו דבר אך תמוד אפשר לשפר תוכנות ותמיד אפשר לגרום להן לדרוש פחות מהמעבד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי. שוב פעם אני יחזור על מה שכבר אמרתי פה כל כך הרבה פעמים.

אנשים בפורום פה ממליצים סתם על נגנים בגלל שיש להם אותם וכו'. אבל אף אחד פה לא מסתכל על הדרישות של הבנאדם!!! זה מראה על חוסר רצינות. זאת אחת הסיבות שאני גם כמעט לא כותב פה ויש עוד לא מעט סיבות.

הוא אמר שהוא רוצה PMP אבל מה שמרתיע אותו זה הגודל הפיזי. הA2 הוא בהחלט לא PMP קטן! הארקוס 404 לדעתי יהיה מצויין. נגן הPMP הקטן ביותר שתוכל למצוא.

ארקוס היא החברה הטובה ביותר לייצור נגני PMP. הA2 אמנם מציע לא מעט פיצ'רים ודברים. אבל מבחינת איכות וביצועים הוא לא הכי טוב.

עוד אופציה בשבילך זה הזן ויז'ן, PMP קטן יחסית עם מסך מדהים! רזולוציה של 640x480, מעולה, כידוע לנגנים של קריאיטיב יש מדהים.

הזן ויז'ן w והA2 הם נגנים יותר גדולים ולכן הם לא בשבילך. אבל הזן ויז'ן וה404 במיוחד הם נגני PMP די קטנים ושתיהם איכותיים מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעעעעע שוב אתה חחחח טוב אז ככה רשמתי מפלצת!!!! ורק אז קטנה חחח יש יותר גדולים ממנו ויש יותר קטנים ממנו ובכל מיקרה הנגן לא ניכנס לכיס (גם ה404) ומי אמר שאני ממליץ רק על מה שיש לי? יש לי עוד המון נגנים שונים ומשונים מסוגים שונים גם ואמרתי כבר ואני יחזור על זה

רק נגני מסוגלים לעמוד בדרישה מכיוון שהוא רוצה קטן ורק הוא קטן PMP הוא תמיד גדול ביחס

וגם ה404 הוא לא הכי טוב חחח ויש יותר קטן ממנו אך עם 1-2 ג'יגה אך בכל זאת הוא PMP אך הוא לא מתאים בכלל כי אין בו מספיק כדי לשמש נגןPMP

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה404 נכנס לכיס בכיף! הוא לא עבה מידי כמו כל הPMP וכמו שראית הוא בסדר גודל של הזון,ZVM. וזה בדיוק הייתה המטרה של ארקוס, לעשות PMP שבגודל הפיזי יוכל להתחרות עם האייפוד, ZVM, זון וכו'.

אם אתה מדבר ככה אז כנראה שלא ראית אותו.

אני לא מדבר על PMP על פלאש. אין PMP עם של 30 ג'יגה+ שיותר קטן מה404.

ולא דיברתי עליך. אני מדבר פה על כמה אנשים מסויימים שכל הזמן עושים את זה. ממליצים על הA2 בלי קשר לדרישות של הבנאדם. כאילו אין נגנים אחרים בעולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אל תתעצבן...

זה לא טוב לבריאות שלך ותהיה בטוח שזה לא גורם לנו להרגיש יותר טוב...

והגודל בדברים האלה קובע כי?!?!

עדיין טרם ראיתי מישהו שעובר ליידי בריצת בוקר עם איי פוד.

את שניהם את זורק לתיק ושמע עם ...

העוד 2 מ"מ האלה באמת עושה כל כך הבדל שכדאי לפספס כל כך הרבה????

הבחירה שלכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אממ יכל להיות שאני טועה בקשר לגודל של ה404 כי ראיתי אותו בחנות ולא יותר מזה אם הוא ניכנס לכיס אז סבב הוא מתאים ואז זה אומר שהוא קטן בהרבה יותר מהA2 ולא רק 2 מ"מ שזה טוב אז יש לך בחירה חבוב הIPOD החדש 404 A2(שהוא לא נוכנס לכיס) וZVM אמממ האמתי בחירה קשה אך אם אתה רוצה PMP קטן לך על ה404 ואם אתה רוצהPMP עם כל האפשרויות הקיימות לך על הa2 אך תיזהר נגן PMP הוא לא זה שונה לגמרי הוא יותר רגיש מנגניMP3 ובד"כ אי אפשר לעשות איתו ריצות ודברים כאלה (כמו הa2 שלא שומעים כלום אם רצים)

ואחינו למעלה לא לוקח ללב רק לריאות חחח (כן בדיחה ישנה אך טובה :)) וסורי חשבתי שאתה מדבר עלי עוד טעות שלי חחח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

fp581, אתה סתם מפיץ שטיות.

כנראה שהבנת הנקרא שלך באנגלית לא משהו (לא במטרה לפגוע או משהו).

בדיון שקראת לא דובר על שום נגן שהוא לא איפוד.

נאמר בדיון שהclasic הוא האיפוד שנשמע הכי קרוב לimod.

ונעזוב לרגע שחצי מהאנשים בדיון ההוא הם פאנבוים של ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...