בעיה בנתב או שמא בעיה במודם? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בנתב או שמא בעיה במודם?


jackofalltrades

Recommended Posts

ברשותי של EDIMAX (BR-6104K) ואני מתחבר לאינטרנט (ADSL) בעזרת מודם של חבזרת Aztech דגם DSL600E (כחול כהה עם שלוש נורות קטנות). הבעיות מתחילות לאחר פרק זמן (לא קבוע) שבו פעלה תוכנת שיתוף קבצים (טורנט, לא בפורטים המקובלים): הבעיה היא כמובן האטה של הגלישה, פינגים גבוהיים יותר במשחקים וכו' אבל זה לא מסתיים כאן, גם לאחר שכיביתי את הטורנט ואפילו התחלתי את המחשב מחדש, הגלישה עדיין איטית מאוד מאוד (לוקח 10+ שניות לטעון את YNET כאשר ברגיל לוקח לא יותר מ3 שניות). אני חושד בראוטר שלי - כל פעם שאני מאתחל אותו מחדש, הבעיה נפתרת :kopfpatsch:

אני חושב שהראוטר פשוט לא מסוגל לעמוד בקצב (לא קצב העברת מידע, קצב יצירת חיבורים חדשים, נכנסים ויוצאים כאחד). זהו הנתב השני מאותו סוג שברשותי וגם בקודם (נפגע ממכת ברק :pissed:) הייתה אותה הבעיה אבל התרגלתי לחיות עם זה. עכשיו זה כבר מתחיל להמאס עליי ולאתחל את הנתב כל יומיים זה לא פתרון. אני שוקל ברצינות לקנות חדש. אין לי נסיון עם המודם אז אני לא יכול להצביע על בעיה בו...

ארצה לשמוע דעות (מלוות בהסברים אם אפשר) של אנשים לגביי נתבים של חברות שונות והנסיון שלהם בעמידה בלחץ וגם בחום שלנו בארץ :nixweiss:

* בשום מחשב שלי לא מותקן ה"תיקון" של אפשור יותר מעשרה "חצי-חיבורים" וכולם מעודכנים בעדכוני האבטחה והאנטי וירוס האחרונים, כמוכן כולם מריצים גם פיירוואל (לא Zone Alarm) ומריצים דפדפני דרך "ארגז חול" (Sandboxie). בשגרה הכל עובד טוב ויפה למרות פראנואידיות מצידי (עד שכל המחשבים יעברו בלעדית לאובונטו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סביר להניח שזה הנתב. רוב הנתבים סובלים בצורה זו או אחרת מבעיית חיבורים כפי שאתה מתאר. הדגם שברשותך הוא גם די ישן, כך שזה עוד יותר סביר. עם זאת, אציע לך לבדוק קודם כל האם מותקנת אצלך הקושחה האחרונה לנתב זה - גרסה 3.29 - מהאתר הזה:

http://www.edimax.com/en/support_detail.php?pd_id=58&pl1_id=3

(לעיתים יצרנים מוסיפים בעדכוני קושחה תמיכה ביותר חיבורים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מתכוון לשלם יותר מ500 ש"ח (פלוס מינוס) על בכל מקרה, יש משהו סביר במחיר הזה שכן יתמוך בהרבה חיבורים?

ראיתי שהלינקסיס תומך גם ב QOS יש אפשרות אולי בעזרת זה להתגבר על הבעיה (לתת עדיפות לפורט 80 למשל)? אשמח גם לראות את הביוס ה"מעודכן" שלו...

מה אתה אומר על ה DG834 של NetGear?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...