פורסם 2007 בספטמבר 518 שנים הנקודה שלי היא האם מישהו יכול להמחיש לי עד כמה זה קשה\או כמה רמת הקושי של זה קשה?מה צריך כדי להיות 1 מהמפתחים האלה שמפתחים משחקים כמו HL2 או DOOM3 Q4 COD וכו'מה זה דורש? איזה ידע צריך בעיקרון?והאם משתמש רגיל שבבית יכול לפתח גרפיקה כזאת במשחק שהוא יצר נניח לדוגמא DOOM3 . השאל היא רק לשם הסקרנות.כי תמיד רציתי לדעת איך זה עובד? איזה תוכנות דרושות כדי להגיע לרמה כזאת של גרפיקה.
פורסם 2007 בספטמבר 518 שנים אתה צריך הרבה ידע באלגוריתמיקה ומתמטיקה. בנוסף - 2 אלה אתה צריך לשלוט באחת משפות התכנות שניתן לבנות בהן משחק(אני חושב שאפשר אפילו להגיד שC# אחת מהן), ובממשק של DX או OPENGL.
פורסם 2007 בספטמבר 518 שנים וראוי לציין שמעבר לתכנות יש עוד דברים. אם זה מודלים, טקסטורות... המתכנת לא אחראי לגרום לקירות להראות טוב. יש גרפיקאים שיודעים לעשות את זה, המתכנת משתמש בחומרים שלהם.
פורסם 2007 בספטמבר 518 שנים כמו כן יש את הצד של פיזיקה, וזה לא פיזיקה שלומדים בכיתה ח' אלה תנועה נכונה של כדור, התנגדויות, נפילה וכדומה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.