[דיון] היו זמנים.. מהי נקודת המפנה לדעתכם אשר הוותה פריצת דרך בתחום כרטיסי המסך? - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

[דיון] היו זמנים.. מהי נקודת המפנה לדעתכם אשר הוותה פריצת דרך בתחום כרטיסי המסך?


quad-core

Recommended Posts

  • תגובות 62
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

למען האמת הנה פריצת דרך יותר גדולה למרות שאף-אחד לא שם לב בזמנו:

http://en.wikipedia.org/wiki/S3_Graphics

"מאיץ ה WINDOWS" הראשון, פעם ראשונה שכרטיס מסך באמת לקח LOAD מה-CPU, גם ה GF8800 זה פשוט המשך ישיר של אותו רעיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל כמו שאמרתי אם מחשיבים של קונסולות

הPS1 והN64 נתנו תדחיפה האמיתית הראשונה לתלת מימד מבוסס פוליגונים

רק יותר מאוחר המחשב קיבל מספיק טובים לתלת מימד רציני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מדבר על כרטיס שמוציא אות

את זה תמיד היה בכל מחשב \ומכשיר שיש לו מסך

אני מדבר איתך על כרטיס אם מעבד גרפי

לNES לא היה כזה ואפילו לSNES לא היה כזה

אני לא זוכר אם זה התחיל ב3DO או בסאטורן או בקונסולה אחרת

אבל תקופת ה16 ביט היתה בלי כרטיסים כאלו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שים לב למה שיש בלינק בהתחלה-

The PPU (Picture Processing Unit), more specifically known as Ricoh RP2C02 (NTSC version) / RP2C07 (PAL version), is the microprocessor in the Entertainment System responsible for generating video signals from graphic data stored in memory.

ותבדיל בין GPU לPPU

בNES היה מעבד תמונות לא מעבד גרפי כמו שיש בכרטיסי מסך

אנחנו פה מדברים על

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

PPU זה השם שלו כמו שכרטיסים של 3DFX לא מקימים זומבים מהקבר וכרטיסים של NVIDIA לא גורמים לך להרגיש כוחות ג'י, מצידי גם שיקראו לו STATIC PICTURE כל עוד הוא עושה חישובים בעצמו.

כשאתה אומר לי להבחין בין PPU ל GPU זה כמו שאני אגיד לך להבדיל בין מרצדס למכונית.

ואם היית טורח לקרוא מעבר לשתי השורות הראשונות היית רואה את השורה השלישית עד החמישית:

The chip is known for its effective use of memory, using very little memory to store graphical data. It was rather advanced for its time when the Famicom (first Japanese version of the Nintendo Entertainment System) was released, sporting full sprite support, movable backgrounds, and many colors on screen at the same time.

נ.ב. חוץ מזה גם ל N64 ול PS לא היה GPU כי GPU זה מונח ש NVIDIA המציאו בכוונה מלאה ככה שהגדרה של GPU תכלול רק את ה 256.

Graphics Processing Unit," a term had just coined and was defined as "a single-chip processor with integrated transform, lighting, triangle setup/clipping, and rendering engines that is capable of processing a minimum of 10 million polygons per second."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תיראה אם אתה מתיחס לכרטיס אם PPU ככרטיס גרפי

למה לא נלך רחוק יותר?

למה לא נלך לכרטיס הראשון שאיפשר חיבור למסך?

ובעניין המונח של GPU

גם אם הנווידה המציאו תמונח בפועל זה היה קיים בקונסולות מתקופת ה32\64 ביט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...