LOL כמה דברים במקום אחד - כמה עדכונים בנוגע לציוד לא מועט בכלל - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

LOL כמה דברים במקום אחד - כמה עדכונים בנוגע לציוד לא מועט בכלל


anatoli

Recommended Posts

אהלן אנשים,

אז יש לי לא מעט מידע מהיום בעיקר וחשבתי לרכז הכל במקום אחד.

ראשית, בנוגע ל-MS1 של אלסנדרו. הבטחתי לא פעם שאעדכן. אז סביר להניח שאם יהיו שינויים אני אעדכן, אבל היום יצא לי להקשיב להן לא מעט על כמה וכמה מגברים, ומה שיש לי להגיד הוא שהן מצוינות במחיר הזה. הבסיס שלהן הוא ה-SR125, ההבדלים העיקריים הם הפאדים והיעדר הסמל מאחורה. אבל בסאונד, עולם אחר. באס אמיתי שלא יבייש כמעט שום אוזנייה, פירוט טוב, איזון טוב. לשם שינוי יש רזולוציה! יותר ממה שיש בכל גראדו שקיימת. עד כה בכל גראדו ששמעתי, אפילו ב-GS1000 הכל היה דחוס ביותר, אין הפרדה בין הקולות. פה יש את זה וביחס למחיר זה אפילו טוב מאוד. במחיר שלהן אין הרבה מתחרות. הדברים היחידים שלדעתי יכולים לתת תחרות (אבל אולי יהיו קצת יותר יקרות) הן ה-RP21 שהיו לי לפני כן. שניהן מעולות וזה עניין של טעם. אני מעדיף את ה-MS1 ולכן אני כנראה הולך להישאר איתן.

דבר שני שהבטחתי עידכון לגביו, mini^3 שבניתי. היום שמעתי אותו סוף סוף עם MS1 עם K81DJ משודרגות ועם K701 משודרגות. המגבר הזה טוב מאוד. במחיר שלו אני לא יודע אם יש דברים טובים יותר, אבל קשה לי להאמין שכן. הסאוד שלו מאוד דומיננטי עם המון נפח ובאס טוב. הבאס שלו קצת חזק יותר ממה שהייתי מגדיר בתור שטוח, אך זה באס טוב ללא נפיחות וללא דיסטורשן. עם ה-K81DJ הבאס היה ממש ממש טוב, לא האמנתי שכאלה קטנות מוציאות כזה באס. עם ה-MS-1 קיבלתי המון נפח ולא פחות חשוב פאנץ'. הדבר היחיד בערך שגראדו עושות טוב הוא באס פאנצ'י, המגבר הזה משפר את זה מאוד. מעבר לבאס המגבר מאוד מפורט, וגם יש לו במה מאוד טובה. זה לא משהו שיכול להתחרות ב-DV336 או משהו אחר במחיר, אבל ביחס למחיר המצחיק שלו המגבר הזה ממש מפורט ומאוד כיפי. לא פחות חשוב, הוא מצליח להזיז טוב את ה-K701. אומנם לא טוב כמו מגבר גדול וביתי, אבל ביחס לקושי הרב שיש להזיז את האוזניות האלה אני אישית מאוד אהבתי את השילוב. עד עכשיו לא סבלתי את ה-701 במוזיקה אלקטרונית ורוק/מטאל. עם ה-mini^3 השילוב הזה נשמע דווקא מאוד טוב. בהחלט מגבר מומלץ מאוד לדעתי.

מעבר לזה, אני שי קפצנו היו לרז (ראסל :)). יש לו לא מעט ציוד שם. ה-Alien DAC שיש לחברנו דור קיים גם פה, רק שהוא בתוך מארז ;) סך הכל הממיר הזה לא רע בכלל, ובמחיר שלו אני מתקשה להאמין שיש לו תחרות. עם זאת, לדעתי יש לו עוד דרך ארוכה לפני שאני אחשיב אותו כמקור באמת אודיופילי. EMU 1212M או ממיר חיצוני יהיו עדיפים בהרבה (וגם יקרים בהרבה). מבחינת יש לו את ה-750 של אולטרסון. אז סך הכל האוזניות האלה סבבה. פירוט טוב, באס טוב, מיד טוב, במה טובה. הכל בהן באמת טוב. מי שמחפש שיהיו סבבה בהכל ולא יהיו טובות/גרועות במיוחד בשום דבר זו בהחלט אפשרות (אם כי מומלץ לשמוע, בשילובים מסוימים הן היו לי מעט בהירות). הדבר היחיד שהפריע לי בהן באמת זה המראה. אבל כנראה שזה עניין של טעם בדיוק כמו שהרבה אנשים לא אוהבים את המראה של ה-RP21. שמענו שם גם את ה-PIMETA עם כמה שדרוגים, את ה-M^3 ואת ה-Millet MAX. שלושתם מגברים טובים. מבחינת רמה אין שם הבדלים אסטרונומיים (אולי הפימטה קצת מאחור, אבל האחרים בערך באותה הרמה) וההבדלים העיקריים הם האופי של הצליל (המילט נשמע לי מפורט ונקי ועם מעט מהמתיקות של המנורות - גם פה, הרבה עניין של טעם).

לבסוף, הגעתי הביתה והחלטתי שהגיע הזמן להכין כמה כבלים. הסיבה העיקרית היא שיש לי לא מעט רכיבים והגיע הזמן לעשות איתם משהו. אז הכבלים שעשיתי הם mini-mini (לא סובל להכין כבלים כאלה) ומתאם 1/4-1/8 בשביל לחבר אוזניות עם חיבור גדול לנגנים או כרטיסי קול או מגברים . אחרי זה בשביל לבדוק אותם (מעבר לבדיקות המולטימטר צריך גם לשמוע) חיברתי אותם ל-Sansa של אח שלי, משם ל-mini^3 ומשם ל-MS1. איזה הפתעה הייתה לי זה לא להאמין. לא האמנתי שהנגן הפשוט והזול הזה שעולה בימינו גרושים ממש נשמע כל כך טוב. ידעתי שיש לו מגבר דיי חלש וזה מגביל אותו, אבל לא ידעתי עד כמה. יש לו צליל מפורטף נקי, מאוזן, ממש ממש מפתיע לכזה מחיר נמוך. מדובר בשילוש מדהים. ולא פחות חשוב, הכבלים כולם תקינים ועובדים כמו נינג'ות (LOL) ניסיתי הכל בשביל לגרום להם להפסיק לעבוד. ניסיתי לקפל, ניסיתי למשוך, ניסיתי כל דבר שעלה לי לראש (זה בדיקה שאני מעביר על כל כבל לוודא שכל המגעים עובדים 100% ולא יתנתקו אם פתאום ימשכו את הכבל) והכבל לא מפסיק לעבוד אפילו לרגע, ולא עושה שום ברחשים בסאונד.

הנה כמה של הסטאפ הזול והמאוד מאוד מהנה הזה:

צילום תקריב של החלק הקידמי של הכבל המתאם 1/4-1/8

img3121mh9.jpg

ואיך אפשר בלי קונקטור NEUTRIK עם נעילה בצד השני?!

img3130vv8.jpg

תקריב של המגבר עם הכבלים מחוברים אליו

img3128tx9.jpg

וכל הסטאפ ביחד

img3127lw3.jpg

ועכשיו הגיעה השעה של האלכוהול והמוזיקה :)

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תתעדכן. היה דיון שלם על זה. זה מגבר נייד שבניתי. תעשה חיפוש, יש פה דיון עליו. זה פרוייקט לא יקר ולא קשה במיוחד. בתור מגבר או נייח למחיר נורמאלי זה אחלה של דבר.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שהוא ייכנס לחתימה. אני גם צריך למצוא פיתרון כלשהו לחתימה שלי. בקצב הזה היא תתמלא מהר מאוד. צריך פיתרון אחר. קישור לעמוד כלשהו שבוא יהיו כל הקישורים יכול להיות אחלה דבר.

בכל מקרה, עכשיו יש לך עוד סיבה לקפוץ בשביל לשמוע את המגבר :) רק כדאי למהר כי נראה שהוא יימכר בקרוב מאוד.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עבודה מעולה אנטולי! היום סיימתי את שני הכבלים של האוזניות יצאה די טוב למרות שיהיה אפשר לעשות יותר טוב אם היה לי נסיון קודם, עם הכבל. בהמשך אני יפתח דיון על המודים כי עכשיו אין לי דרך מספיק טובה לצלם אותם כמו שצריך. דרך הגב זוכר אמרתה לי לסגור את ה UR40 ולהפוך אותם לסגורות במקום פתוחות?

אז עשיתי את זה עם ספוג פלסטי כזה שלא מעביר אוויר דרכו והאמת הצליל השתפר ועכשיו הם הרבה פחות בהירות.

קיצר מחר אני מתחיל ללמוד מקווה למצוא זמן לקפוץ לחבר השבוע כדי לעשות כמה צילומים יפים של האוזניות ולפתוח סוף סוף דיון עלהם! :cool2:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הכבוד. אמרתי לך שלסגור אותן יעשה להן טוב :)

תפתח את הדיון ותשים תמונות. זה אחלה של במחיר מצחיק. כמו שאמרתי לך, אם אני אראה יש אנשים שרוצים אני אנסה לארגן קנייה גדולה (הבעיה היא רק המשלוחים, הבה לא רוצים לשלוח לישראל).

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה עונה מהר!!!

האמת שאם מחיר של KSC75 יהיה סביב ה 70-80 אחר למישלוח אני בכיף יזמין 2 זוגות שישבו בצד לעתיד. אחרי המוד הלא יקר שעשיתי להם הכולל את הרשת והפדים החדשים הם נשמעים ממש טוב לטעמי אפילו ממש טוב! דרב היחד שחסר לי בהם זה במה אבל כמה כבר אפשר לדרוש מאוזניות במחיר כזה?!

עריכה: יצא לי לשמוע נגן אחר של סנסה הדגם המרובע שאפשר להכניס בו כרטיס (לא הדגמים החדשים) ולא היתי מסוגל לשמוע אותו בגלל שהוא יהיה מאוזן בצורה מחרידה וחרק לי באוזן כמו לא יודע מה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...