עבור לתוכן

בזק: תמיכה בתשלום במקום חוברת הדרכה

Featured Replies

פורסם
לקוח שפנה לבזק לבירור הגדרה טכנית מופיעה בחוברת ההדרכה הבסיסית של הנתב שרכש, הופנה לקבלת תמיכה בתשלום. בזק: רוב הלקוחות מעדיפים הסבר תמציתי

אהוד קינן

פורסם: 27.08.07, 10:57

רכישת נתב מחברת בזק יכולה להיות עסקה די משתלמת. המחירים, לעיתים, נמוכים ממחירי הנתבים האחרים בשוק, וההתקנה די פשוטה. אך מה עושים כשרוצים להגיע להגדרות מתקדמות יותר ולנצל את המוצר במלואו? על פי בזק - צריך

מודעה

לשלם על תמיכה טלפונית.

היכן החוברת באנגלית?

א' שקנה מחברת בזק נתב עבור האחיין שלו, חיבר אותו בביתו הצליח להפעיל אותו והיה מרוצה. בשלב מסויים, הוא רצה לשנות את אחת ההגדרות המתדמות יותר בנתב, אך לא מצא לכך שום אזכור בחוברת ההדרכה בעברית שסיפקה לו בזק. בנוסף, סיפר א' ל-ynet כי לא מצא בערכה את חוברת ההוראות המקורית באנגלית.

א' פנה לבזק על מנת שיעזרו לו עם ההגדרות החסרות בחוברת ההדרכה, אך הופנה על ידי נציג החברה להירשם לתוכנית תמיכה בתשלום עבור 9.90 שקלים לחודש. בצר לו, סירב א' להצעה, החזיר את הנתב לחנות, ורכש בסופו של דבר נתב מספק אחר.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3442046,00.html

חיים בסרט.

פורסם

והוט יותר טובים? :screwy:

לפחות בבזק מתיחסים אליך.

פורסם

שכן שלי איים להתנתק כי הוא ציפה לקבל הנחה (חשיבה ישראלית) ובמקום זה הציעו לו "2 קריאות תמיכה בחינם".

התאכזב לאאלה ;D

פורסם

אל תקנה ציוד רשתות מבזק/HOT/012/מי שלא יהיה.

פורסם

תכלס.

ואם אתה כבר חמור, קנית רשת כזו ואתה לא יודע אנגלית

או איפה זה "התחל", אל תתפלא שאתה משלם על תמיכה.

פורסם

תכלס הם צריכים לתת חוברת הוראות מלאה או לספק תמיכה טלפונית בחינם.

פורסם

מסכים לגמרי לגבי החוברת המלאה, אבל צריך לזכור שהתמיכה היא מוצר שבזק מוכרת וזה האינטרנס שלה שיקנו אותו.

בנוסף רוב האנשים מתקשרים ישר לתמיכה בלי להסתכל אפילו בקופסא לחפש חוברת...

בנוסף לזה שראיתי לקוחות שמתקשרים עוד לפני שבכלל פתחו את הקופסא!

חוצמזה שנתב + תמיכה לחצי שנה ב300 ש"ח זה לא נורא בכלל אם אין לך מושג במחשבים/רשתות,

במיוחד עם אתה מוגבל כ"כ שלא תבצע חיפוש בגוגל ולמצוא איך לעשות הכל.

פורסם

התקנה והגדרות רשת אלחוטית זה נושא מסובך לרוב הלקוחות.

מי שלא מבין שיקנה מבזק ויקח גם תמיכה, אחרים שיקנו מספקים רגילים.

פורסם

נניח אתה קונה ציוד רשתות של EDIMAX, מכל חנות שהיא. יש לך את פיקוק שתיתן לך תמיכה מעולה בחינם (טוב, במחיר של שיחת טלפון). פלוס תקבל חוברת הוראות מפורטת (בד"כ בעברית) וגם האתר שלהם מעולה ומכיל מידע מפורט מאוד.

בזק, לעומת זאת, עובדים אחרת.

ושלא נדבר על 012 - תקנה מהם נתב, הם יחסמו לך את הכל - לכאורה יש לך ציוד, אך אין לך גישה לתפעל אותו - כדי לפתוח פורט תצטרך להתקשר לתמיכה שלהם.

אין כל צורך לקנות ציוד רשתות אצל ספק אינטרנט/תשתית. כמו שלא תקנה טלוויזיה מ-YES ולא תקנה מכונית מ"סונול".

פורסם

גם אני חשבתי כמוך עד שהבנתי שלא כולם מבינים מחשבית בצורה זהה

יש כאלה שקונים מפיקוק כי הם מסתדרים לבד ויש כאלה שמתאים להם לטרטר את בזק 20 פעם ביום

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים