עבור לתוכן

prey מקרטע כשאני מפעילה את vertical SYNC

Featured Replies

פורסם

איזה עצבים הוא מקרטע לי שאני שמה על מקסימום כולל רזולוציה 1600X900

הוא מקרטע כשאני מפעליה את vertical sink

אני מפעילה אותו כי כש vertical sink לא עובד אז המשחק זז כזה עם ריצודים.

זה המחשב שלי:

e6600

8800640

4 giga ram

פורסם

דאמ, אחלה מחשב.

בכל מקרה, המשחק ממש מקרטע או השFPS פשוט יורד לסביבות ה-30?

אם כך, לפי מה שהבנתי, זה בלתי נמנע ואין מה לעשות עם זה.

הדבר היחידי שאת יכולה לעשות שאמור לעזור *קצת*, זה להפעיל Triple buffering בהגדרות של הכרטיס מסך.

nvidia drivers -> performance and quality settings -> view advanced -> triple buffering

כדאי לך לעשות פרופיל מיוחד ל-prey.exe כדי שהאופציה של ה-Triple buffering לא תופעל בכל המשחקים.

פורסם

להפעיל VS די מיותר לדעתי.

אולי תורידי טיפה את הAA?

אני לא יודע על כמה אפשר לקבוע אותו במשחק הזה, אבל לא תראי הבדל ויזואלי בין X8 לבין X16 לדוגמא.

פורסם
  • מחבר

triple buffering =

סינון אנזיטרופי?

או החלקת שינון?

פורסם

triple buffering =

סינון אנזיטרופי?

או החלקת שינון?

לא זה ולא זה :-X

נממ, זה אמור להיות בדיוק פה:

GGDSG_20.jpg

פורסם

מה vertical sink

עושה בעקרון???

פורסם

יש קצב ריענון מסוים למסך.

אם הריענון מתבצע באמצע ציור סצינה, אז חצי מהסצינה תהיה מהפריים הנוכחי וחצי מהבא. ואז מקבלים מעין הפרעה כזאת במסך. הסינכרון דואג לזה שסצינה חדשה תשורטט רק ביחד עם אותו ריענון - ואז אין את הבעיה הנ"ל.

פורסם
  • מחבר

אוקי אני הפעלתי את סינון אנזיטרופי

ואת החלקת שינון ועכשיו אומנם המשחק לא נחתך כזה כמו קודם אבל הוא מקרטע .

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים