עבור לתוכן
  • צור חשבון

אחריות לWD זהירות


tascam

Recommended Posts

  • תגובות 63
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בעת מימוש אחריות - היבואן לא מחוייב לספק לאף לקוח כונן חדש. היבואן מחוייב לספק ללקוח כונן מתפקד! מי מבטיח לכם שכונן חדש לא יתקלקל אחרי רבע-שעת עבודה?

זו מכאניקה - בלאי מצטבר, תקלות קורות. במידה והמידע היקר שלכם הולך לאיבוד - אתם יכולים להאשים אך ורק את עצמכם על כך שלא טרחתם לגבות אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מחזירים לך הארדיסק מחודש, זה אומר שהחנות הביאה לך מקולקל של מישהו אחר ואולי אתה כן תסתדר איתו

בשביל לטפל בהארדיסק צריך מעבדה שבה מספר החלקיקים באוויר - נמוך. עצם קיום המעבדה הזו מאוד יקר,

אני מנחש שיש מאוד מעט כאלה (משתמשים במעבדות כאלה לשיחזור הארדיסקים. יכול להיות אפילו שולחים אותם לחול , ואז אין בכלל מעבדה כזו בישראל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעת מימוש אחריות - היבואן לא מחוייב לספק לאף לקוח כונן חדש. היבואן מחוייב לספק ללקוח כונן מתפקד! מי מבטיח לכם שכונן חדש לא יתקלקל אחרי רבע-שעת עבודה?

זו מכאניקה - בלאי מצטבר, תקלות קורות. במידה והמידע היקר שלכם הולך לאיבוד - אתם יכולים להאשים אך ורק את עצמכם על כך שלא טרחתם לגבות אותו.

אם אני לא טועה זה רק WD נותנת מחודשים, מתחייבת לכונן חדש, אישית לי יש כונן מחדש של WD שעובד שנה כבר בלי בעיות מיוחדות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי 4 כוננים של WD ועד עכשיו הם פועלים ללא בעיות... בכל אופן אני לא הייתי מוכן לקבל מחודש , לא לוקח את הסיכון בדברים כאלה ...ארד-דיסקים נורא רגישים ולך תדע מה הוא כבר כבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת הוראה גורפת של WD להחליף למחודשים !

Bush_O_RLY.jpg

אז עכשיו אני אבהיר כמה נושאים מבדיקה קצרצרה שערכתי.

כל חברה גדולה שעולה לי בראש כרגע [מלבד מקסטור שאני לא יודע את הפוליסה שלהם] נותנת שנה ראשונה אחריות להחלפה לחדש במקום וכל שנה נוספת למחודש או מעודפים.

קודם כל, זה לגיטימי. מלבד זה - הארד דיסק מחודש הוא למעשה חדש מבפנים, כל מה שקריטי בו מוחלף.

והחברות שאני מדבר עליהן הן:

סיגייט: 5 שנים אחריות

מקסטור: ? שנים אחריות [לא מצאתי פוליסה]

ווסטרן דיגיטל: 3 שנים אחריות

היטאצ'י: 3 שנים אחריות.

כשהפוליסה זהה אצל כולם למיטב ידיעתי, מהבדיקה הקצרה שעשיתי כעת, וודאות הבדיקה היא 90%, אם תרצו 100% - אברר הלאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי מושג מה כולכם מתרגשים.

דבר ראשון, לא משנה באיזו חברה-

אחרי שנת האחריות הראשונה, המדיניות היא להחליף למחודש/עודפים.

הארדיסק מחודש (אצל WD, לא יודע מה עם השאר) זה החלפת מנוע ופלטות.

ככה שתכל'ס, אתם מקבלים הארדיסק חדש, שרק ה "כיסוי" והבקר שלו משומש.

אישית, יש לי נסיון מעולה עם WD. מאז שאני זוכר את עצמי כל ההארדיסקים בבית שלי הם שלהם, ואפילו קניתי לפני מספר ימים My Book של 320GB, בגלל האמינות המעולה שלהם. (זה, והעובדה שהמארז של המייבוק מקורר היטב ומעוצב ממש יפה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתבת לינק שכתוב בו טק דטה ואתה אומר שלא??

מה אתה מנסה להוכיח? שמישהו הקריא לך את החלק של האנגלית ומישהו חושב במקומך ואתה יודע לעשות פעולות בסיסיות כמו לשאוף ולנשוף וזהו?

הצלחת!

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לייף הם נציגים רישמיים ואים תבדוק היטב את השוק בארץ תגלה שטקדטה ישראל כבר שבועיים לא שייכת לטק דטה העולמית, המפיצה של WD העולמית אלה לרפק

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3424010,00.html

טקדטה ישראל היא גם הנציגה של בישראל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז סי די לוג קונה מטק דטה וספיריטוס קונה מטק דטה

תגיד לשני אלה להתחיל לקנות מלייף

אגב, אני הלכתי לקבל אחריות מטק דטה...

ואם אני לא טועה העסקה שהראת לינק אליה נכשלה בסופו של דבר, אבל זה לא משנה.

אם זה דרך רפק או טק דטה זה עדיין טק דטה והם עדיין היבואנים הגדולים בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...