פורסם 2003 בפברואר 2622 שנים וכאן השמועות כבר מתחילו לעבוד שעות נוספות.אך כל עוד הן בגדר שמועות בבקשה שמרו עליהן כך, וחזרו בבקשה לנושא המקורי.
פורסם 2003 בפברואר 2622 שנים מחבר באמת עזבו אתכם משמועות. העניין הוא אחר לדעתי. על פלונטר היה פעם מין קונצנזוס. זה היה מאוד פשוט: איש: "אח שלי אני קונה מחשב חדש, איפה לקנות?" חבר של איש שגם מבין במחשבים: "בפלונטר" אחרי כמה זמן המחירים והשירות התחילו לחרוק. אני זוכר שלפני כמה חודשים באתי לחבר שלי בפליאה על כך שעל חלק מהמוצרים, פלונטר לוקחים את המחירים הכי יקרים על פי השוואות שעשיתיץ הוא אמר לי שככה זה: הם יודעים שאנשים נכנסים ישר אליהם מתוך הרגל ולא תמיד בודקים כי "הרי ידוע שהכי זול וטוב בפלונטר" והם פשוט מנצלים את זה. ואז שימו לב מה קרה: איש: "אח שלי אני קונה מחשב חדש, איפה לקנות?" חבר וכו'..: אל תקנה בפלונטר. גש תעשה השוואות פה ופה ופה וגם שמעתי דברים טובים ב hwzone.co.il (קצת לקק למה לא ) על זה וזה. אקיצר, הפכנו להיות צרכנים חכמים יותר שיותר מודעים למצב וכפועל יוצא הפכנו את חברים שלנו לצרכנים כאלו כי הם הלכו למקומות שעליהם המלצנו, ובאיזשהוא מקום מה שקרה לפלונטר זו התוצאה. אני לא רוצה להזכיר שמות כי לא באתי לפרסם אבל מקומות שמוזכרים הרבה בהשוואת מחירים, בעצות לקניית מחשב (אם באתר או סתם בין חברים) יצליחו (אני מוציא מהמשוואה ניהול גרוע כי זה לא רלוונטי כרגע) ומקומות שמוזכרים בהקשרים שלילים בסופו של דבר יתחילו לחוש את זה על בשרם. ולא משנה אם זה מחשבי המחר או חנות הג'וקים או שלמה ורחמים "מחשבים שנפלו ממשאית" בע"מ. וזה מה שאנחנו רוצים. אני היום אומר בפה מלא שאני שמח ואשמח לראות שחברה שזרקה ז על הלקוחות שלה, שעסקה בהתנצחויות בפורומים עם לקוחות ובעלי חנויות אחרים במקום לשאול את עצמה "אולי משהו לא בסדר בי" - נסגרת. עם כל הצביטונת הזו לזכר ימים עברו, זה רק אומר לי שמי שנשאר הוא כאן כי הוא טוב ושהוא גם ימשיך להתאמץ יותר כי הוא סוף סוף מבין שהלקוחות זה מה שמביא כסף לבנק ולא דאווינים וששם טוב צריך טיפול מתמיד. לא יודע, עד עכשיו התרגלנו לראות שחברות שדופקות אותנו ממשיכות כאילו כלום. אולי משהו התחיל לזוז קצת. עד כאן.
פורסם 2003 בפברואר 2622 שנים קיבלתי עוד EMAIL (לפחות אי אפשר להגיד שהם מתעלמים מהלקוחות)Here are the facts about our situation.On Tuesday 25/2 we closed down the office and we plan to open it in7-10 days.We are negotiating right now with 5 different investors from thehardware world and we plan to come back much stronger, better pricesand better service.(We got offers already and we finalizing the details with them)We hope that we'll not make you any harm in the time we'll be away andwe'll try to solve whatever will happen when we'll be backYours,Yariv Nachshonhttp://www.plonter.co.il
פורסם 2003 בפברואר 2722 שנים לפחות זה נראה יותר טוב חברות כמו "קרוס מחשבים" שפשוט ברחו מהארץ והשאירו את כל הקונים והספקים לקלל
פורסם 2003 בפברואר 2722 שנים פלונטר חרא חנות, שירות גרוע ומזלזל, היחיד הנחמד היה אבי שהוא גם מבין עיניין.הייתי מתקשר שעות ואף אחד לא ענה, ככה גיליתי את זיגזג ומאז אני קונה רק שם
פורסם 2003 בפברואר 2722 שנים חחחחבכל מקרה נקווה שאם פלונטר יצליחו לחזור אז שיבצעו יעולים שיגרמו להם להיות שווים, ושגם יפתחו איזה סניף בחיפה (פה עדיין יותר ממאוורר אחד במארז גורם למוכר לחשוב שאתה משוגע)ומה בקשר לסניף שלהם בגרמניה ? הם לא סיפרו בעיתונים ובאינטרנט שהוא מצליח מאוד ?
פורסם 2003 בפברואר 2722 שנים מישהו שם לב להעלמות של ispectrum?גם האתר הקודם soscomputers שלהם לא עובד....עופר מסתובב פה מידי פעם, תגובה?
פורסם 2003 בפברואר 2722 שנים הנה הסיבה למה שפלונטר פשטו הרגל וPCHardware לא!המוצר:MSI GeForce 4 MX420 64Mbקטגוריה: כרטיסי מסךמחיר: 9999¤החנות הזולה ביותר:PCHardware
פורסם 2003 בפברואר 2822 שנים הנה הסיבה למה שפלונטר פשטו הרגל וPCHardware לא!המוצר:MSI GeForce 4 MX420 64Mbקטגוריה: כרטיסי מסךמחיר: 9999¤החנות הזולה ביותר:PCHardware LOLבשביל למנוע מאנשים לקנות כזה כרטיס עלוב הייתי מוכן למכור אותו במחיר כזה...(רק למצוא את הפראייר שאומר: מה שהכי יקר בכי טוב)
פורסם 2003 בפברואר 2822 שנים טוב נו, רק בקשר לאחריות... האחריות המסופקת של רוב החברות הן לא ע"י עצמן אלא ע"י היבואנים ככה שבקשר לזה אין מה לדאוג...(אני מקווה, בכל זאת 2 מחשבים בבית שקניתי קניתי מהם :AR15:)
פורסם 2003 במרץ 122 שנים פלונטר היתה הטובה ביותר במשך שנים... הפניתי אליהם לא מעט לקוחות ורק על אנשים שאני הרכבתי להם את המפרט וקנו שם פלונטר עשו כמה עשרות אלפי שקלים. עד שההצלחה עלתה להם לראש והם הרשו לעצמם להשתולל. במקום להשקיע בשירות ובמחירים בארץ, פתחו סניף בגרמניה - שם הגרמנים רגילים לשירות טוב ואני בטוח שאת השירות שאנחנו היינו צריכים לקבל, הגרמנים קיבלו.פתאום כבר לא תמיד מכבדים את האחריות, עושים בעיות... ההזמנה האחרונה שעשיתי לידידה שלי חיכתה חודש והגיעה לכדי איומי תביעה עד שסופקה סופסוף. והסיפור המסריח עם דיסקים של IBM - ושאף אחד לא יגיד לי שאבי בסדר, הוא שיקר לי בטלפון לגבי הנושא הזה לאורך שיחה של רבע שעה.לפלונטר יש פוטנציאל אדיר, אבל במקום לממש אותו הם מחפשים איפה להתרחב ולאיזה עוד מקומות לשלוח ידיים. אני מאמין שהם יצליחו להסתדר עכשיו, אם הם יסדרו את העדיפויות שלהם מחדש.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.