עדכון! משהו אכן קרה לפלונטר. מצ"ב הודעה אחראית בנושא. באסה. - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עדכון! משהו אכן קרה לפלונטר. מצ"ב הודעה אחראית בנושא. באסה.


A_MuMu

Recommended Posts

הלכתי היום בבוקר בסביבות 9:30 (פותחים ב 9:00) והיה סגור על מנעול ובריח.

לפני כמה דקות הרמתי טלפון וענה לי המענה המעצבן עם השיר המעצבן של אנאסטזיה אבל לא משנה איזה אופציה בחרתי זה תמיד חוזר לתחילת המענה ואף אחד לא עונה.

אולי הם כולם גרים בירושלים ונתקעו בשלג?

[glow=green, 2, 300]עדכון[/glow]

ההודעה מגלובס: [glow=yellow, 2, 300]ההודעה הועתקה בשלמותה מהאתר של גלובס (http://www.globes.co.il/) ומובאת כלשונה. ההודעה מובאת לכאן רק לנוחות הגולשים באתר ובאמת שלא מתוך רעיון שבירת זכויות. [/glow]

חנות אספקת המחשבים המקוונת פלונטר נסגרה לאחר שנקלעה לקשיים

אחד מבעלי החברה ל"גלובס": "החברה נמצאת כיום במו"מ למכירה עם שלושה גורמים. אנו מקווים שיהיה פתרון כבר מחר או בתחילת השבוע"

אופק גבאי 26/02/03 19:37

חנות אספקת המחשבים המקוונת פלונטר (www.plonter.co.il) נקלעה לקשיים חמורים וסגרה את שעריה. בימים האחרונים אף הפסיק מוקד שירות הלקוחות של החברה את פעילותו וכיום לא ניתן למצוא מענה להזמנות שבוצעו ולא סופקו.

בשבוע האחרון עצרה החברה הנמצאת בבעלותו של יריב נחשון, את אספקת המחשבים והציוד ההיקפי לעשרות לקוחות שביצעו הזמנות באמצעות אתר האינטרנט של החברה. במקביל ספקים שונים של החברה עצרו את אספקת המוצרים בעקבות חילול המחאות מצד פלונטר, המנהלת את חשבונותיה באמצעות בנק הפועלים ולאומי.

מודעה

פלונטר הוקמה בשנת 1995 וביולי 1997 פתחה את החנות הווירטואלית. על בעלי החברה נמצאים בנוסף ליריב נחשון, גם אבי מוסקוביץ', שגיא שילר, מנכ"ל הד ארצי מולטימדיה, ואיירה רוזנצווייג, ממייסדי באג.

על לקוחות החברה נמנים גם משרד הביטחון, , ישראכרד, רשות הדואר, ורשות השידור.

אחד מבעלי החברה מסר ל"גלובס": "החברה נמצאת כיום במו"מ למכירה עם שלושה גורמים. אנו מקווים שיהיה פתרון כבר מחר או בתחילת השבוע. חשוב להדגיש כי אף לקוח של החברה שהזמין מוצרים ולא קיבל אותם - לא יחוייב. ביטלנו את החיובים גם ללקוחות שחוייבו בגין המוצרים שעדיין לא סופקו".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

רק לפני כמה ימים קיבלתי אימייל מפלונטר שאומר:

" Next week we're opening our 1st "Plonter Outlet" store in Tel-Aviv

(King George near Dizingof Center). I'll tell you more about this new

concept by the middle of next week.

(We plan around 20 outlets around the country by the end of March)"

מה קורה פה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, חבר שלי שלח לי עכשיו לינק לגלובס (דורש רישום קצר). פלונטר נסגרים. אחד הבעלים הודיע שכל ההזמנות שלא נשלחו ללקוחות יבוטלו והכסף יוחזר ללקוחות. לפחות הם יוצאים בסדר עד כמה שאפשר. אני אומר עד כמה שאפשר כי אני מניח שנדפקתי. קניתי אצלם הארד דיסק שעדיין באחריות שנדפק. עכשיו אני צריך לברר איך אני פונה ישירות ליבואן או מי שזה לא יהיה ואם זה אפשרי בכלל...

ההודעה בגלובס (דורש הרשמה)

יש לי רגשות מעורבים.

אני מכיר אותם די מההתחלה כשהם היו הפתרון הטוב ביותר למי שהבין במחשבים וידע מה הוא רוצה ובמחיר טוב. יריב היה מדבר הרבה על כל הקונספט של חנות ללא דמי שכירות גבוהים ועם הזמנה מהספק על פי הדרישה שגם חוסכת את דמי השכירות למחסן ואת גלגול העלות על הצרכן (זה אנחנו).

בזמנו גם התבאסנו עם יריב כשנעלם לו ה vmax ושמחנו כשהוא נמצא.

אני וחברים שלי היינו גומרים שם משכורות שלמות :) המלצנו רבות והיינו מאושרים.

אחר כך התחילו השמועות על מחירים גבוהים מהשאר.. אחר כך גילינו את זה בעצמנו.. גם המבחר המצויין שלהם התחיל להופיע במקומות אחרים שנפתחו..

פה ושם ראיתי ת'רדים על בעיות באחריות והתנהגות שנוייה במחלוקת ואני מדגיש שלא חוויתי את זה מהם בעצמי אבל כבר לא הכל היה מושלם בחנות שאנחנו ראינו כחנות למבינים בלבד עם אנשי מקצוע, מבחר עצום ומחירים זולים.

היום ברור שהנזק לנו יהיו נמוך למדי. יש מספיק חנויות וכמו שאמרתי המחירים גם ככה היו לא תחרותיים ככה שזה לא נורא ואפילו אפשר להגיד שבאיזה מקום מגיע להם. אבל תמיד תשאר צביטה בלב.

כמו איזו בחורה שמכירים, מתלהבים ויוצאים ובהתחלה הכל מגניב עד שאחרי כמה זמן מגלים שיש לה מגרעות ובעצם בשוק יש דברים יותר טובים. אז אולי פלונטר תהיי חנות המחשבים המיתולוגית שלי :) כמו החברה המיתולוגית, את מה שהיה לי איתם לא יהיה לי עם אף חנות אבל.. היה טוב וטוב שנגמר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשור בעקיפין אבל שמעתי מבנקאית לפני כמה חודשים שהעושקים נוסח ערוץ הקניות ( 8000 למחשב עם tnt riva) "עתיד מחשבים" הולכים לפשוט את הרגל והיום שמעתי מאחד מהטכנאים שהם פשטו רגל .. או הגישו בקשה .. אל תפסו אותי במילה ואולי זאת חדשה שכבר ישנה לכם

אבל טוב מאוד שחנויות שמרוויחות עשרות אחוזים על מכירת מחשב ועם האף בעננים ושירות גרוע וסיפורים אין סוף נופלות לבסוף

נ.ב

המסקנה לא קשורה לפלונטר .. לא קניתי שם לא מכיר אותם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...