עדכון! משהו אכן קרה לפלונטר. מצ"ב הודעה אחראית בנושא. באסה. - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עדכון! משהו אכן קרה לפלונטר. מצ"ב הודעה אחראית בנושא. באסה.


A_MuMu

Recommended Posts

אין מה להוסיף, פשוט צודק.

בהתחלה הם היו פשוט חנות זולה שמספקת הכל, עם יחסי אנוש טובים עד שכנראה באמת עלה להם לראש והם שכחו שבשביל שיהיו קונים צריך לעשות רושם טוב ולהתייחס טוב ללקוחות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא פלא...לפני חודש הזמנתי משם מוניטור,הם יצרו איתי קשר שאין את זה ליבואן והאם אני מעוניין לחכות,אמרתי כן,מאז אני מנסה לבטל את ההזמנה ובטלפון לא עונים ולא מחזירים לי תשובות למיילים שלי...אתם חושבים שיבטלו לי את זה במקרה והם חוזרים?

אין שום דרך לבטל את ההזמנה דרך האתר :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה, גם אם הם ישרדו הם ישנו מאד את פניהם כי בעל הבית יהיה מישהו אחר. עד עכשיו, למרות העליה במחירים והירידה בשירות זאת הייתה מין חנות "ביתית" או "משפחתית" כזאת עם מחסן המציאות שלהם וכל זה. עכשיו בטח תשתלט עליהם איזו חברה גדולה והכל יהפוך למלוקק ו"מקצועי" יותר.

בקשר להזמנות שהתבצעו באתר, נגיד שיעברו שבועיים עד שהחברה תחזור לפעילות (יכול להיות הרבה יותר) ואז המחירים בשוק יהיו כבר שונים. אבל לפי התקנון הם חייבים למכור במחיר שהיה ביום שליחת ההזמנה. מה הם יעשו אז ? האם הם יעמדו בהתחייבות שלהם או שהבעלים החדשים יתנערו ממנה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא להיות תמימים

חברה כזו כבר לא חוזרת ובמיוחד לא על רקע הפירסומים כשכל אחד כבר נזהר מהם כמו מאש.

אם יחזרו ובשם אחר זו כבר תהיה חברה אחרת שלא יהיה שום קשר בינה ובין פלונטר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם מתחייבים לספק תוך שבועיים, היות ועקב הסגירה, זמנית או לא, זה לא יתממש, אתה חופשי להזמין ממקום אחר

גם אני הזמנתי מהם כרטיס מסך ולצערי (במחיר פגז) אני אזמין ממקום אחר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...