פורסם 2007 בספטמבר 2018 שנים נכון: שפת תכנות היא כלי. כדאי לבחור כלים מתאימים למשימה (אבל אל תדאג אם לא בחרת את הכלי המושלם, כלי מספיק מתאים זה מספיק טוב בד"כ).אולם לצערי הרבה ממה שכתבת פשוט שגוי.אני הולך לציין פה רק את הדברים שבוודאות הם לא נכונים:* C++ לא משמשת היום בעיקר למשחקים, ומשחקים הם לא "התחום שלה".C++ משמשת הרבה בכמעט כל תחום תוכנה: מערכות הפעלה, desktop applications, תכנות מדעי ונומרי, תכנות מערכות, שרתים, מערכות משובצות ועוד הרבה והרבה. אני מנחש שמעל 80 אחוז (סביר שאפילו יותר) מהאפליקציות על המחשב שלך כתובות ב-C++. (כן אני אוהב C++, אבל משתמש גם בעוד שפות כשצריך)* זה לא נכון שבגלל שבמשחקים ה-GPU עושה את רוב העבודה, אז זה בסדר שהקוד שרץ ב-CPU יהיה איטי. ה-CPU עושה המון עבודה, והקוד שלו צריך להיות מספיק מהיר. אבל אל תסמוך עלי. הנה מידע מ-Tim Sweeny, ראש Epic Games, לגבי Gears of Warhttp://www.cs.princeton.edu/~dpw/popl/06/Tim-POPL.ppt* פייתון משמשת לא מעט לכל מני סוגי שרתים. שמעתי ש-YouTube נכתבה בפייתון, ואני יודע בוודאות על עוד לא מעט שרתים משוכללים וגדולים שכתובים בפייתון. כנ"ל Ruby.* הקריטריון שבו דימית בין LISP ו-OCAML לבין VB הוא לא לעניין. זה כמו שתאמר שחיפושית VW דומה ללמבורגיני כי שתיהן נישה.* תלוי בהגדרה שלך לשפה "גבוהה", אבל הרבה מאוד אנשים יגדירו את Common LISP להיות "גבוהה" יותר או לפחות "חזקה" יותר מפייתון.
פורסם 2007 בספטמבר 2018 שנים אתה צודק זליג.לא התכוונתי להשוות בין VP לLISP במובן של יכולת.לגבי C++ אני מודע לכך שהיא משמת להרבה דברים ללא קשר למשחקים בלבד. אני עצמי משתמש בה עם QT לכתיבת ממשקים (GUI) ואני מעדיף את זה מJAVA וSWING.אני התכוונתי שבתחום המשחקים ספציפית היא השפה העיקרית.לגבי ליספ לא ציינתי אם היא גבוהה או לא. כי כל ההכרות שלי איתה זה ממה שאני שומע מחברים.לגבי כל השאר תודה שאמרת, לא ידעתי.
פורסם 2007 בספטמבר 2018 שנים מחבר קודם כל תודה רבה לכל המגיבים שתרמו מהידע שלהם ועזרו לי להחליט.החלטתי ללמוד C++.matteo, אתה בכלל לא מכיר אותי ואין לך מושג מה הרמה והידע שלי בתכנות. אני לא מתכנת מתחיל ואני לא קופץ לשום מקום.לא דיברתי על משחקים כמו World Of Warcraft כי זה משחקים שצריך צוות שלם וגדול והמון השקעה בשביל להקים משחק כזה.אבל סתם שתדע, גם מתכנת אחת יכול לבנות מנוע גרפי ומנוע פיזיקלי.אין לי טעם ללמוד VB כי אני כבר יודע אותה ובניתי כמה תוכנות ב-VB.מתכנתים גם ברמה שלי וברמה נמוכה יותר בנו משחקים אז בבקשה אל תרשום דברים שאתה לא יודע.שוב, תודה רבה לכל המגיבים!
פורסם 2007 בספטמבר 2018 שנים אבל סתם שתדע, גם מתכנת אחת יכול לבנות מנוע גרפי ומנוע פיזיקלי. כן, נגיד מתכנת כמו ג'ון קארמק וברצינות, זו משימה לא פשוטה שדורשת גם ידע מתמטי/פיזיקלי מלבד ידע "תכנותי". חוץ מזה ש"מנוע" זו מילה גדולה שמכילה בתוכה כל מיני דברים ו"מערכות". כדי לראות את המורכבות של מנוע כזה אתה יכול לבדוק את ogre 3d שהוא מנוע עם קוד פתוח ככה שתוכל להוריד את הקוד שלו. אם זה תחום שמעניין אותך אז תנסה אולי להתחיל עם דו מימד, עם ספרייה כמו Allegro למשל.
פורסם 2007 בספטמבר 2018 שנים קודם כל תודה רבה לכל המגיבים שתרמו מהידע שלהם ועזרו לי להחליט.החלטתי ללמוד C++.matteo, אתה בכלל לא מכיר אותי ואין לך מושג מה הרמה והידע שלי בתכנות. אני לא מתכנת מתחיל ואני לא קופץ לשום מקום.לא דיברתי על משחקים כמו World Of Warcraft כי זה משחקים שצריך צוות שלם וגדול והמון השקעה בשביל להקים משחק כזה.אבל סתם שתדע, גם מתכנת אחת יכול לבנות מנוע גרפי ומנוע פיזיקלי.אין לי טעם ללמוד VB כי אני כבר יודע אותה ובניתי כמה תוכנות ב-VB.מתכנתים גם ברמה שלי וברמה נמוכה יותר בנו משחקים אז בבקשה אל תרשום דברים שאתה לא יודע.שוב, תודה רבה לכל המגיבים!אני אכן לא מכיר אותךלפי מה שאמרת אתה יודע ג'אווהוולא יודע שפות שהמליצו פה זתאומרת שבשבילי אתה מתחיל כמו כל אחד עם קצת ידע בתכנות אחרדבר שני כה לא דיברתי על וורלד אוף וואקרפטדבר שלישי אני מכיר אישית מתכנת שבנה מנוע גראפי ופיסיקלי אם מישהו מכיר מעולם ההאקינג cp77fk4rזתאומרת שזה אפשרילדעתי? לא לך לעת עתה אז אל תחפש אותי ומתכנתים ברמה נמוכה משלך אולי בנו פינג פונג חד מימדי לא יותר מזהלא לרשום דברים שאני לא יודע?אני לא אגיב
פורסם 2007 בספטמבר 2018 שנים ברצינות, יש אנשים שבונים מנועים גרפיים בעצמם. זה קשה, הרבה השקעה, וזה לעולם לא יוכל להתחרות במנועים גדולים שמפותחים ע"י קבוצות.אבל זה קורה.מצד שני, אם אתה רוצה לעשות משחקים, ולא מעניין אותך ספציפית לבנות מנוע תלת מימדי, אז עדיף שתשמש בספריה קיימת.
פורסם 2007 בספטמבר 2218 שנים ברצינות, יש אנשים שבונים מנועים גרפיים בעצמם. זה קשה, הרבה השקעה, וזה לעולם לא יוכל להתחרות במנועים גדולים שמפותחים ע"י קבוצות.אבל זה קורה.מצד שני, אם אתה רוצה לעשות משחקים, ולא מעניין אותך ספציפית לבנות מנוע תלת מימדי, אז עדיף שתשמש בספריה קיימת.חטפת לי את המילים מהפהואם אתה רציני בקשר לקטע של לבנות משחקאני אישית הייתי ממליץ על vc++ כמתענת vc++ חחחחאל תתפסו אותי במילה לא אמרתי שזה הכי יעיל וטובאבל הריל טיים שלה מהיר וטוב
פורסם 2007 בספטמבר 2218 שנים גם אצלי כשהתחילו ללמוד מדעי המחשב בכיתה י' ישר היו כמה עם תוכניות גדולות לבנות משחקים. כשניסיתי להסביר להם שזה לא פשוט כמו שהם חושבים ושקודם כל ילמדו לתכנת אז מישהו מהם אמר לי "שטויות מה הבעיה פשוט לוקחים ת'גרפיקה של דיאבלו 2 ומשנים ת'משחק". לא באמת היה להם מושג על מה הם מדברים.בקיצור, קודם תלמד לתכנת, יקח לך זמן ללמוד c++. אחר כך אם תראה שזה באמת מעניין אותך תתחיל בקטן ותמשיך משם.
פורסם 2007 בספטמבר 2318 שנים גם אצלי כשהתחילו ללמוד מדעי המחשב בכיתה י' ישר היו כמה עם תוכניות גדולות לבנות משחקים. כשניסיתי להסביר להם שזה לא פשוט כמו שהם חושבים ושקודם כל ילמדו לתכנת אז מישהו מהם אמר לי "שטויות מה הבעיה פשוט לוקחים ת'גרפיקה של דיאבלו 2 ומשנים ת'משחק". לא באמת היה להם מושג על מה הם מדברים.בקיצור, קודם תלמד לתכנת, יקח לך זמן ללמוד c++. אחר כך אם תראה שזה באמת מעניין אותך תתחיל בקטן ותמשיך משם.צודקכמתכנת וותיקההבנה של לבנות משחקזה מייייגעעעע וכמעט בלתי אפשרירק הסינטקס אררור יהיה קשה לתקן
פורסם 2007 בספטמבר 2318 שנים אם אתה רוצה לפתח משחק, וזו פעם ראשונה שלך, אני ממליץ לך להתחיל עם שפה כמו JAVA או C# מכיוון שיותר פשוט לתכנת בהן. אתה לא צריך לדאוג לכל מיני קשיים שהשפה מציבה לך.
פורסם 2007 בספטמבר 2318 שנים אם אתה רוצה לפתח משחק, וזו פעם ראשונה שלך, אני ממליץ לך להתחיל עם שפה כמו JAVA או C# מכיוון שיותר פשוט לתכנת בהן. אתה לא צריך לדאוג לכל מיני קשיים שהשפה מציבה לך.ההפך ג'אווה נחשבת שפה קשהשילך על ויביויבי שפה קלה ונחמדה לתכנות משחקים פשוטים
פורסם 2007 בספטמבר 2318 שנים לא להתקרב ל-VB. זו שפה נוראית, והתכנות בג'אווה לא באמת יותר קשה מהתכנות בה.ג'אווה קצת קשה מבחינת GUI, ולכן אולי דווקא עדיף C# במקרה הזה.
פורסם 2007 בספטמבר 2318 שנים אני אישית לא סובל את VB אבל אם כבר אז VB.Net וגם אז עדיף כבר (לדעתי) C#.
פורסם 2007 בספטמבר 2318 שנים 1) ניתן להתממשק לDX מVB6.2) לא מומלץ להשתמש בשפה שהיא לא מכוונת עצמים(VB6) בבניית משחק מהסיבה הפשוטה שיהיו לך מלא מבנים ויצורים שונים שאתה צריך לטפל בהם. תכנות מונחה עצמים עוזר המון במקרה הזה.3) VB.NET שקולה לC#.4) לJAVA יש NETBEANS שמאפשר ליצור GUI בקלות כמו שאפשר ליצור ב.NET.5) JAVA הרבה יותר פשוטה מC# כאשר אתה בא לתכנן את המערכת. לעומת זאת, התכנות ב.NET פשוט יותר(לפחות זה המצב אצלי).6) עבור משחקים פשוטים(משחק קלפים לדוגמא) - VB6 ו .NET דומות מאוד. למעשה, המון מהקונספטים של עורך הGUI שיש ב.NET נלקח מVB6(יכול להיות שזה נלקח גם ממקום אחר כפי שMS נוהגת לעשות, IDK).פעם הייתי בוחר בVB אם הייתי רוצה לרשום תוכנית קטנה שצריך בשבילה GUI. היום זה כבר C#. שים לב שבמשחקים אתה תבנה את הGUI(אם אתה משתמש בDX לדוגמא, לא תוכל להשתמש בTEXTBOX ובשאר הפקדים הרגילים של הטפסים).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.