עבור לתוכן

WOW: Wrath of Lich King

Featured Replies

פורסם

זה שיש לך אישיות מתמכרת לא אומר שלכולם יש..

אני שיחקתי ולא התמכרתי בכלל

  • תגובות 40
  • צפיות 2.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

זה ברור שלמי שיש נטיה להתמכר -נוטה להתמכר יותר-חח ,זה לא גורע מהעובדה שהמשחק ממכר.

כמו שסיגריות ממכרות ,זו עובדה,לא צריך אישיות מיוחדת על מנת להתמכר.

פורסם

אבל כן צריך אישיות חזקה דיו בשביל להפסיק - ואני לא רוצה לקחת את הסיכון שאין לי כזאת אישיות ;)

פורסם

אבל כן צריך אישיות חזקה דיו בשביל להפסיק - ואני לא רוצה לקחת את הסיכון שאין לי כזאת אישיות ;)

כל מה שאתם אומרים זה שטויות של אנשים שרואים איש קוריאני אחד שמתמכר וחושבים שככה כולם...

אני מודה

אין לי אישיות חזקה

וכנראה שאם הייתי מכור למשהו לא הייתי מצליח להפסיק

ואני משחק משחקי MMO יותר מכל אחד שאני מכיר (150+... אבל מי סופר?)

ולא רק שהצלחתי להפסיק

אפילו לא התמכרתי למשחק

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

את WC כן ממשיכים' date=' אבל לא כמשחק אסטרטגיה משובח :'( רק כהרחבות ל-WOW...

[/quote']

http://www.vgames.co.il/news_article.aspx?NewsID=13750

עוד יש תקווה.

פורסם

יש !!!

האמת היא שאני כרגע על איזה מחשב ישן, עושה רושם ש-WARCRAFT II רץ עליו מצויין, ופתאום אני מבין כל מני בדיחות פנימיות ב-WARCRAFT III ;)

פורסם

אבל כן צריך אישיות חזקה דיו בשביל להפסיק - ואני לא רוצה לקחת את הסיכון שאין לי כזאת אישיות ;)

די כבר אני מרגיש כאילו הגמל נולד בתור האני האחר כל הזמן

כל הזמן אומר בדיוק את מה שאני בא להגיד תוך כדי קריאה!

ולגבי וורקראפט: מה שיפה בוורקראפט 3 הוא שזה לא היה רק אסטרטגיה אלא גם פתיחה של RPG, הגיבורים זה מיני-RPG במשחק, והדמויות עמוקות והעלילה ממש טובה לRPG. וורקראפט 3 הוא הגשר בין משחק האסטרטגיה למשחק הRPG. עכשיו אני, אחרי ששיחקתי בתור נייט אלפים (לשלטון), אורקים, אל מתים ובני אנוש בWC3 +TFT, כנראה שלא אוכל להנות יותר מההרגשה הזו, כי בליזארד לא נראה לי יחזירו את וורקראפט לאסטרטגיה.. הרבה יותר נוח להשתמש בעולם שהם יצרו במשחק אסטרטגיה בתוך RPG מאשר להחזיר את הRPG הזה לאסטרטגיה. ובכלל אין לי כוח לעקוב אחרי העלילה בWOW, שמעתי שאילידן (הגיבור שלי) מת, אבל אין לי מושג איך למה ועוד כל מיני שטויות, אז אם יצא משחק WC4 אני אהיה בכזה פיגור רציני של ידע שחבל.

ומי שיש לו תלונות לגבי מה שאמרתי, אני יודע, קשה לי לנסח את עצמי פה..

פורסם

אילידן (כן, גם אני אהבתי את הגיבור הזה) מת בקרב עם ARTHES, תוך ניסיון למנוע ממנו להגיע ל-THROZEN THRONE.

פורסם

לפי מה שאני זוכר הוא לא מת אלא נפצע קשה וברח חזרה ל - OUTLAND לאחר שצבאו הובס.

אחרת איך תסביר את זה שהוא מופיע ב - BURNING CRUSADE (הוא גם הדמות האהובה עלי ;)).

פורסם

דבר אחד שחסר לי ב-WARCRAFT III וההרחבות, זה יכולת של חיילים רגילים, ולא רק גיבורים, לצבור ניסיון לאורך המשחק, למשל אחרי הריגה של מספר לוחמים אורקים, FOOTMAN יעלה ברמה, ואז המיגון שלו ישתפר קצת, קצב ההתקפה שלו ישתפר קצת, הנזק שהוא עושה תכלס ישתפר טיפה, וכו'...

עריכה : סליחה, לא אורקים, אני עדיין על WARCRAFT II... הריגה של מספר UNDEADS...

פורסם

אבל המשחק מחפה על החסרון הזה בצורה כמעט מושלמת שאף פעם לא חשבתי עלזה! באמת, המשחק כל כך גרם לי להיות מרוכז בו ובנצחון בו ולא בדברים שאולי חסרים לו...

אני חושב שמה שציינת זה ההבדל העקרוני בין גיבור לחייל רגיל, וחוץ מזה אף אחד לא היה רוצה לראות פרוסט ווירם שמשתפר עם הזמן וגם יש שידרוגים שמחפים על זה. אם הפוטמנים שלך הרגו הרבה אז בטח אתה ביתרון כלכלי מספיק בשביל להשקיע בשדרוג.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים